eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO W WIELUNIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Wieluń: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO W WIELUNIU
Numer ogłoszenia: 282776 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Wieluniu , ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8439136, faks 043 8439159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uswielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO W WIELUNIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Postanowienia ogólne 1)Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania polegające na kompleksowym utrzymaniu porządku i czystości w obiekcie Urzędu Skarbowego w Wieluniu z siedzibą przy ul. Krakowskie Przedmieście 34 składającym się z budynku biurowego, dwukondygnacyjnego oraz budynku biurowego, czterokondygnacyjnego o powierzchni całkowitej 2113m2. 2)Zamówienie powinno być wykonane w siedzibie Urzędu w terminie od dnia 1 października 2011r. do dnia 30 września 2015 r. 3)Do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane jest zatrudnienie przez Wykonawcę co najmniej 3 pracowników. 4)Zapłata wynagrodzenia za wykonanie usługi będzie dokonywana z dołu, bezgotówkowo, raz w miesiącu, przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury ( rachunku). 5)Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia: a)powierzchnia wykładzin dywanowych - 155m2, b)powierzchnia posadzki z gresu i terakoty - 1958m2, c)liczba okien - 212szt., d)liczba drzwi - 74szt., e)74szt. przewodów kominowych ( wentylacyjnych ) o długości 577 metrów bieżących. 6) Usługi sprzątania budynku obejmują utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych, magazynach, archiwum, sanitariatach, ciągach komunikacyjnych, na korytarzach i klatkach schodowych poprzez: a)codzienne zamiatanie oraz mycie posadzek wyłożonych gresem lub terakotą, b)codzienne mycie schodów wewnętrznych i zewnętrznych, klatek schodowych, korytarzy oraz podjazdu wewnątrz dla osób niepełnosprawnych, c)codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych, d)codzienne ścieranie kurzu z biurek, mebli biurowych, krzeseł, przy użyciu środków antystatycznych do czyszczenia mebli biurowych oraz usuwanie pajęczyn, e)codzienne czyszczenie lad i przeszkleń na sali obsługi podatników, f)codzienne opróżnianie koszy na śmieci, pojemników w niszczarkach dokumentów i wymiana worków, g)zapewnienie higienicznych warunków i czystości w sanitariatach poprzez codzienne sprzątanie, mycie i czyszczenie sanitariatów, toalet, umywalek, luster i armatury, h)cotygodniowe mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, mebli i sprzętu biurowego oraz parapetów wewnętrznych, i)przynajmniej 3 razy w roku, w miesiącach: marcu, lipcu i listopadzie czyszczenie oświetlenia, okien i grzejników oraz pranie firan i zasłon, j)co najmniej raz w roku w miesiącu wrześniu - zapewnienie czyszczenia przewodów wentylacyjnych przez osobę posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim i przekazanie protokołu wykonania tych czynności Zamawiającemu, k)uzupełnianie mydła i papieru toaletowego w toaletach, l)wykonanie innych prac zleconych przez Zamawiającego. 2.Inne warunki wykonywania usług sprzątania. 1)Wykonawca będzie wykonywał usługi sprzątania przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości posiadających atesty PZH, zakupionych we własnym zakresie. 2)Zamawiający będzie dostarczał Wykonawcy mydło i papier toaletowy do uzupełniania w toaletach. 3)Wykonawca będzie wykonywał usługi w godzinach pracy Urzędu, nie wcześniej niż od godz. 14 - tej i nie później niż do godz. 18 - tej. 4)Usługi sprzątania mogą być wykonywane przez pracowników Wykonawcy po uprzednim, codziennym dokonaniu wpisu w odrębnej ewidencji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni całkowitej nie niższej niż 2100 m 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony, jeżeli do wykonania czynności, które będą świadczone po przeprowadzeniu tego postępowania i zawarciu umowy, Wykonawca będzie dysponował co najmniej 3 pracownikami w rozumieniu Kodeksu pracy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Po wyborze oferty najkorzystniejszej, przed podpisaniem umowy w Zamawiającym, umowy o pracę co najmniej 3 pracowników zatrudnionych w wymiarze co najmniej ? etatu, z wynagrodzeniem, nie niższym niż obowiązujące na dzień złożenia oferty wynagrodzenie minimalne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość podwyższenia wynagrodzenia - począwszy od dnia 1 stycznia 2013 r. - po opublikowaniu w Monitorze Polskim Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w roku 2012. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia w razie wzrostu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, określonego w odrębnych przepisach, proporcjonalnie do jego wzrostu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uswielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Wieluniu ul. Krakowskie Przedmieście 34 98-300 Wieluń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Wieluniu przy ul. Krakowskie Przedmieście 34 - sala obsługi podatników - lub przesłać pocztą w wymaganym terminie na adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.