eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 5 (2 zadania)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-30

Rybnik: Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 5 (2 zadania)
Numer ogłoszenia: 28276 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 5 im.Mikołaja Kopernika , ul. Różańskiego 14 A, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0-32 4221281, faks 0-32 4221281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl/sp5

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 5 (2 zadania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 5 ZADANIE 1 2) Uczestnicy: 44 dzieci (2 klasy), z tym że ich ilość może ulec zmianie (w takim przypadku płacimy za rzeczywistą ilość uczestników), 4 opiekunów-bezpłatny pobyt wychowawców. 3) Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w Łebie, w ogrodzonym i bezpiecznym domu wczasowym (pensjonacie) 4) Termin realizacji: 14 dni (13 noclegów) w maju 2012 r. (po 3 maja 2012 r.) 5) Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b) Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). c) Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) 6) Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: a) Obiekt musi znajdować się na terenie ogrodzonym, oddalonym max 400 metrów od plaży. b) Wielkość obiektu - maksymalnie do 55 miejsc. c) Obiekt na wyłączność tylko dla naszej grupy. d) Stołówka w miejscu zakwaterowania. 7) Wymagania dotyczące zakwaterowania: a) Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 i 4 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic). Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki. b) W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. c) Oddzielne pokoje dla wychowawców. d) Zarządzający obiektem będzie powiadomiony przed przyjazdem, jakie mają być spełnione warunki. e) Na terenie ośrodka dostęp do placu zabaw i boiska. f) Pomoc przy bagażach (w dniu przyjazdu i wyjazdu). 8) Wymagania dotyczące wyżywienia: a) Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. Wszystkie zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. b) Posiłki mają być smaczne, urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. c) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem). d) Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. e) Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. f) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 9) Transport: a) Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, video) w obie strony, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców. b) Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c) Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d) Wykonawca zapewnia transport autokarem sprawnym. Autokar, którym Wykonawca będzie przewoził uczestników powinien spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262). e) W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do niepodstawienia właściwego środka transportowego (okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportowych (przewóz zastępczy). f) Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. g) W przypadku niezapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy). h) Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci. i) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. j) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 10) Opieka medyczna. a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. b) Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h na dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. c) Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. d) Wykonawca zabezpieczy wszystkie niezbędne leki (wraz z antybiotykami, które w razie potrzeby przepisze lekarz) i środki opatrunkowe. e) Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi zielonej szkoły odpowiednich leków. 11) Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. 12) Do dyspozycji grupy: a) Świetlica do zajęć, sala z możliwością prowadzenia zajęć edukacyjnych - z tablicą, kredą i stolikami. b) Bezpłatny dostęp do placu zabaw i boiska oraz sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki. c) Upominki dla każdego uczestnika (dyplomy, czapeczki). 13) Dodatkowe imprezy: a) Dyskoteki (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą. b) Ognisko z pieczeniem kiełbasek. c) Neptunalia połączone z połowami bursztynów (bursztyny i akty chrztu zagwarantowane przez firmę). d) Dodatkowe zajęcia kulturalno - oświatowe i sportowe typu konkursy sportowe i zręcznościowe na terenie ośrodka, w świetlicy i na plaży; zabawy dla dzieci (z nagrodami i upominkami oraz zabezpieczeniem artykułów papierniczych niezbędnych do gier, zabaw i konkursów). 14) W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek: a) Całodniowa wycieczka autokarowa z przewodnikiem do Trójmiasta z wejściówkami do Oceanarium i Centrum Nauki (Eksperyment). b) Całodniowa wycieczka autokarowa z przewodnikiem do Słowińskiego Parku Narodowego z pokryciem kosztów przejazdu kolejką bajkową i przewozu rejsu statkiem (każde x 2); pokrycie wejściówki do Słowińskiego Parku Narodowego i Wyrzutni Rakiet w Rąbce. c) Piesza wycieczka do Stadniny Koni w Nowęcinie z pokryciem kosztów przejażdżki bryczką, jazdy wierzchem i organizacji ogniska z pieczeniem kiełbasek. d) Piesza wycieczka wraz z biletem wstępu do Parku Dinozaurów w Łebie. Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania. Niespełnienie wyżej wymienionych warunków spowoduje odrzucenie oferty. ZADANIE 2 1) Uczestnicy: 21 dzieci (1 klasa), z tym że ich ilość może ulec zmianie (w takim przypadku płacimy za rzeczywistą ilość uczestników), 2 opiekunów - bezpłatny pobyt wychowawców. 2) Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w Łebie, w ogrodzonym i bezpiecznym domu wczasowym/pensjonacie. 3) Termin realizacji: 14 dni (13 noclegów) w maju 2012 r. (po 3 maja 2012 r.) 4) Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b) Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). c) Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) 5) Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: a) Obiekt musi znajdować się na terenie ogrodzonym, oddalonym max 100 metrów od plaży. b) Wielkość obiektu - dowolna, ale grupa ma być umieszczona na jednym piętrze. c) Stołówka w miejscu zakwaterowania. 6) Wymagania dotyczące zakwaterowania: a) Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 i 4 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic). Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. Dostawki. b) W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. c) Oddzielne pokoje dla wychowawców. d) Zarządzający obiektem będzie powiadomiony przed przyjazdem, jakie mają być spełnione warunki. e) Na terenie ośrodka dostęp do placu zabaw i boiska. f) Pomoc przy bagażach (w dniu przyjazdu i wyjazdu). 7) Wymagania dotyczące wyżywienia: a) Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. Wszystkie zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. b) Posiłki mają być smaczne, urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. c) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem). d) Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. e) Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. f) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 8) Transport: a) Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, video) w obie strony, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców. b) Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c) Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d) Wykonawca zapewnia transport autokarem sprawnym. Autokar, którym Wykonawca będzie przewoził uczestników powinien spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262). e) W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do niepodstawienia właściwego środka transportowego (okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportowych (przewóz zastępczy). f) Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. g) W przypadku niezapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy). h) Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci. i) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. j) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 9) Opieka medyczna. a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami. b) Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h na dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. c) Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. d) Wykonawca zabezpieczy wszystkie niezbędne leki (wraz z antybiotykami, które w razie potrzeby przepisze lekarz) i środki opatrunkowe. e) Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem(opiekunem) w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi zielonej szkoły odpowiednich leków. 10) Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. 11) Do dyspozycji grupy: a) Świetlica do zajęć, sala z możliwością prowadzenia zajęć edukacyjnych - z tablicą, kredą i stolikami. b) Bezpłatny dostęp do placu zabaw, boiska i sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki. c) Upominki dla każdego uczestnika (dyplomy, czapeczki). 12) Dodatkowe imprezy: a) Dyskoteki (miejsce, sprzęt, np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą. b) Ognisko z pieczeniem kiełbasek. c) Neptunalia połączone z połowami bursztynów (bursztyny i akty chrztu zagwarantowane przez firmę). e) Dodatkowe zajęcia kulturalno - oświatowe i sportowe typu konkursy sportowe i zręcznościowe na terenie ośrodka, w świetlicy i na plaży; zabawy dla dzieci (z nagrodami i upominkami oraz zabezpieczeniem artykułów papierniczych niezbędnych do gier, zabaw i konkursów). 13) W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek: a) Całodniowa wycieczka autokarowa z przewodnikiem do Trójmiasta z wejściówkami do Oceanarium i Centrum Nauki (Eksperyment). b) Całodniowa wycieczka autokarowa z przewodnikiem do Słowińskiego Parku Narodowego z pokryciem kosztów przejazdu kolejką bajkową i przewozu rejsu statkiem (każde x 2); pokrycie wejściówki do Słowińskiego Parku Narodowego i Wyrzutni Rakiet w Rąbce. c) Piesza wycieczka do Stadniny Koni w Nowęcinie z pokryciem kosztów przejażdżki bryczką, jazdy wierzchem i organizacji ogniska z pieczeniem kiełbasek. d) Piesza wycieczka wraz z biletem wstępu do Parku Dinozaurów w Łebie. Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania. Niespełnienie wyżej wymienionych warunków spowoduje odrzucenie oferty. 2.2 Zleceniodawca przewiduje w okresie wiosennym wpłatę zaliczki maksymalnie 50 %. Zabezpieczeniem wpłaconej zaliczki będzie gwarancja bankowa Wykonawcy. 2.3 Pozostałe warunki zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie. Składana oferta na oba zadania musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wyżej wymieniomymi warunkami określonymi przez Zamawiającego. Szczegółowy przedmiot zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej trzech (3) usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł. każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub wykonywane są należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się, że dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. nr 12 poz. 67 z póź. zm.), w zakresie odpowiednich specjalności do: kierowania placówkami wypoczynku dzieci i młodzieży (przynajmniej 1 osoba) pełniąca funkcję kierownika wyjazdu posiadająca doświadczenie kierownika, na co najmniej 3 wyjazdach o zbliżonym charakterze, w okresie ostatnich trzech lat.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp05.bip.edukacja.rybnik.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Mikołaja Kopernika 44 - 200 Rybnik, ul. M. Różańskiego 14a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2012 godzina 09:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Mikołaja Kopernika 44-200 Rybnik, ul. M. Różańskiego 14a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.