eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Mielec: dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 282747 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mieleckiego , ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 0-17 7800400, fax. 0-17 7800402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Dostawa obejmuje : szafę dystrybucyjną serwerową - 1 szt., niszczarkę dokumentów - 1 szt. urządzenie wielofunkcyjne (tj. drukarka, kopiarka, fax, skaner) - 1 szt., pakiet biurowy oprogramowanie) - 2 szt., zasilacz UPS - 2 szt. , monitor komputerowy LCD - 4 szt., zestaw komputerowy - 1 szt., drukarkę laserową - 1 szt., kable komputerowe i elementy okablowania sieciowego, nagrywarka DVD - 4 szt. , mysz komputerowa - 5 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 20.21.61.10 - 20.21.61.10 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), b)wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), c)wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z opisem sprzętu będącego przedmiotem oferty (opis parametrów technicznych oraz wyposażenia wraz z podaniem producenta i modelu) celem stwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zamawiającego oraz wyszczególnionymi okresami gwarancji - zgodnie z wymaganiami zakreślonymi w SIWZ. 2. aktualny wypis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 3. oświadczenie dotyczące spełniania przez oferenta warunków udziału w postępowaniu, 4. Kopia Certyfikat CE - CERTYFIKAT ISO 14001:2004, CERTYFIKAT ISO 9001:2000.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mielcu - 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2 b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mielcu - 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.