Łódź: Nadzór inwestorski nad budową Centrum Dialogu przy ul. Wojska Polskiego 83 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 282725 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa , ul. Tymienieckiego 5, 90-365 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384711, fax. 042 6384747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad budową Centrum Dialogu przy ul. Wojska Polskiego 83 w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Centrum Dialogu, dostawą i montażem elementów pierwszego wyposażenia budynku a także nad zagospodarowaniem terenu przyległego do budynku, na nieruchomości przy ul. Wojska Polskiego 83 w Łodzi, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Centrum Dialogu, a w szczególności: a) reprezentowanie Inwestora - Miasta Łódź - na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami i zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, przygotowywanych do wbudowania lub montażu urządzeń i elementów wyposażenia obiektu, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów etapowych i odbiorze końcowym, a także w przekazaniu obiektu do użytkowania; d) powiadomienie stosownych organów o zakończeniu budowy i uzyskanie pozwolenie na użytkowanie obiektu; e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, w tym potwierdzanie gotowości wykonawcy do odbioru robót (na wniosek wykonawcy inwestycji); f) kontrolowanie rozliczeń prac oraz dostaw urządzeń i wyposażenia budynku Centrum Dialogu, objętych umową z wykonawcą inwestycji, pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym; g) sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanych materiałów, wymaganych zaświadczeń właściwych organów. 2. Szczegółowy opis robót budowlanych wraz z dostawą i montażem pierwszego wyposażenia budynku Centrum Dialogu oraz zagospodarowaniem terenu przyległego, będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, zawarty jest w: - Projekcie budowlanym i wykonawczym budowy i wyposażenia budynku Centrum Dialogu, opracowanym we wrześniu 2008 r. przez Biuro Architektoniczne Macieja Kneblewskiego, z siedzibą w Łodzi; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; - Przedmiarze robót. 3. Realizacja prac budowlanych wraz z dostawą i montażem pierwszego wyposażenia budynku Centrum Dialogu i zagospodarowaniem terenu przyległego, będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego nastąpi z podziałem na cztery etapy: - etap I: ok. 5% zakresu rzeczowego robót, z terminem realizacji do 15 grudnia 2008 r.; - etap II: ok. 30% zakresu rzeczowego robót, z terminem realizacji do 20 sierpnia 2009 r.; - etap III: ok. 50% zakresu rzeczowego robót, z terminem realizacji do 31 czerwca 2010 r. - etap IV: ok. 15% zakresu rzeczowego robót, z terminem realizacji do 30 listopada 2010 r. Uwaga: Wysokość wynagrodzenia za poszczególne etapy czynności nadzoru inwestorskiego zostanie ustalona przed podpisaniem umowy, proporcjonalnie do zakresów robót określonych w punkcie 3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 0.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; c. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Za spełnianie ww. warunków Zamawiający uzna: ad. a. prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. obejmującej w swym zakresie wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych; ad. b. należyte wykonanie przez Wykonawcę, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących : wykonanie minimum 4 budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości co najmniej 8 000 000 zł. brutto każdy, lub wykonanie minimum trzech budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości co najmniej 8 000 000 zł. brutto każdy i co najmniej jednej budowli z żelbetonu typu wiadukty, maszty, mosty o wartości co najmniej 5 000 000 zł brutto, lub wykonanie minimum dwóch budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości co najmniej 8 000 000 zł. brutto każdy i co najmniej dwóch budowli z żelbetonu typu wiadukty, maszty, mosty o wartości co najmniej 5 000 000 zł brutto każda. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie, wynikające z prowadzonych prac o ww. wartości i ilości, w okresie prowadzonej działalności; ad. c. dysponowanie przez Wykonawcę: - osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do realizacji zamówienia tj.: - ogólnobudowlanej; - instalacji elektrycznych; - sieci i instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych; - instalacji wentylacyjnych. ad. d. posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 200 000 zł; ad. e. złożenie oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz załączenie do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w części VI specyfikacji, potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według kryterium: spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków wskazanych w pkt. 1 lit. a - e, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają: - łącznie wszyscy Wykonawcy: warunki określone w pkt. 1 lit. b, c, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w części VI pkt. 4-6 specyfikacji; - każdy z Wykonawców: warunki określone w pkt 1 lit. a, d, e, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w części VI pkt. 1, 2, 3, 7 i 8 specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz czynności polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, nad realizacją robót budowlanych obejmujących: wykonanie minimum 4 budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości nie mniejszej niż 8 000 000 zł. brutto każdy, lub wykonanie minimum trzech budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości co najmniej 8 000 000 zł. brutto każdy i co najmniej jednej budowli z żelbetonu typu wiadukty, maszty, mosty o wartości co najmniej 5 000 000 zł brutto, lub wykonanie minimum dwóch budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości co najmniej 8 000 000 zł. brutto każdy i co najmniej dwóch budowli z żelbetonu typu wiadukty, maszty, mosty o wartości co najmniej 5 000 000 zł brutto każda. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie, wynikające z prowadzonych nadzorów inwestorskich o ww. wartości i ilości, w okresie prowadzonej działalności 5. Dokumenty potwierdzające, że czynności, o których mowa w pkt. 4 zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień i odpowiednio członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego. Należy dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do realizacji zamówienia tj.: - ogólnobudowlanej; - instalacji elektrycznych; - sieci i instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych; - instalacji wentylacyjnych. 7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 200 000 zł. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2 i 3 składa odpowiednie dokumenty, wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi, Łódź ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 5 pok. 114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi, Łódź ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 5 pok.117.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa preparatów do diagnostyki serologicznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Budowa chodnika na ul. Dębowskiego na odc. od ul. Zaruskiego do ul. Hyrnej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: W028ST)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr P1583 R Studzian - Wojciechówka wraz z dojazdami w m. Studzian"
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek" (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
- "Remonty dróg publicznych realizowane w ramach X edycji Budżetu Obywatelskiego"
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.