eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na VI części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-08

Bytom: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na VI części.
Numer ogłoszenia: 282660 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupbytom.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostak organizacyjna samorzątu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na VI części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są szkolenia zawodowe i komputerowe osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na VI części. Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin. Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8;00 kończyć nie później niż o godzinie 19;00), w formie kursu , realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godz. zegarowych w tygodniu (nie dotyczy szkolenia instruktor nauki jazdy kat. B)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.55.00.00-4, 80.41.12.00-0, 80.53.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2010 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż w celu realizacji nin. zamówienia dysponuje lokalem obejmującym co najmniej: a) salę wykładową posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetlenie sztuczne, b) WC, c) pomieszczenie umożliwiające przygotowanie i spożycie posiłku oraz przygotowanie ciepłych i zimnych napojów oraz wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż posiada aktualne opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności szkoleniowej co najmniej na kwotę 20.000,00 zł. W przypadku rozłożenia składki ubezpieczeniowej na raty, Zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku, gdy na dzień składania ofert opłacona została część wymagalnej składki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)strona tytułowa - OFERTA, 2)preliminarz kosztów szkolenia 3)program szkolenia, 4)pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku, gdy ofertę składa osoba fizyczna, 6)wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej: a) zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b) zmiana terminu wykonania zamówienia będąca następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i nie można jej przypisać Wykonawcy, w tym w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, jeżeli do wykonania zamówienia pozostało mniej niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy c) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy, d) zmiany ilości uczestników szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupbytom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41 - 902 BYTOM pok. 62.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41 - 902 BYTOM pok. 24 - Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - obejmuje jedno szkolenie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZŁONEK SŁUŻBY INFORMACYJNEJ ORGANIZATORA IMPREZY MASOWEJ. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 79 godz. i następujące przedmioty nauczania: - Blok zawodowy; - Samoobrona. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 12 do 15 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.55.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - obejmuje jedno szkolenie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INSTRUKTOR NAUKI JAZDY KAT. B. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić 213 godz. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne: - Psychologia; - Metodyka nauczania; - Prawo w ruchu drogowym; - Technika kierowania i obsługa pojazdu; - Bezpieczeństwo ruchu drogowego; - Zasady prowadzenia ośrodka szkolenia; - Praktyka instruktora; - Pierwsza pomoc przedlekarska. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 stycznia 2011 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - obejmuje trzy szkolenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PORTIER. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 godz. i następujące przedmioty nauczania: - Elementy elektryki - drobne prace przy instalacji niskiego napięcia; - Elementy hydrauliki; - Konserwacja i utrzymanie dobrego stanu urządzeń technicznych - malowanie, uzupełnianie ubytków w glazurze i powierzchniach płaskich i perforowanych, zbijanie starego tynku, wyrównywanie podłoża, drobne naprawy ślusarskie, szklenie, drobne prace stolarskie; - Utrzymanie porządku we wnętrzu budynku; - Prace przy pomocy elektronarzędzi; - Uprawnienia palacza CO na paliwa stałe, ciekłe i gazowe. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r. 2. KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z MODUŁEM WYMIANY BUTLI GAZOWYCH. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 67 i następujące przedmioty nauczania - Typy stosowanych wózków widłowych; - Budowa wózka; - Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami; - Czynności kierowcy w czasie pracy; - Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa; - Wiadomości z zakresu BHP, o dozorze technicznym; - Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności wymiany butli; Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 12 do 15 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku. 3. PRACOWNIK MAGAZYNU. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 160 i następujące przedmioty nauczania - Gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym i handlowym; - Dokumentacja magazynowa; - Inwentaryzacja stanów magazynowych; - Gospodarka zapasami; - Sprawozdania i analizy; - Podstawy obsługi komputera i komputerowych programów handlowych; - Obsługa kas fiskalnych; - Operator wózka jezdniowego; - Wymiana butli gazowej; - Szkolenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji i obrocie żywnością. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 12 do 15 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV - obejmuje pięć szkoleń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PODSTAWY KADROWO-PŁACOWE. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 100 i następujące przedmioty nauczania: - Klasyfikacja podstawowych podmiotów gospodarczych i usytuowanie w nich działu kadr i płac; - Wybrane zagadnienia z prawa pracy, prawa cywilnego i administracyjnego; - Kadry; - Ubezpieczenia społeczne; - Płace; - Obsługa komputera; - Program PŁATNIK; - Program Symfonia. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r. 2. FAKTURZYSTA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I HACCP. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 i następujące przedmioty nauczania: - Zakres i obowiązki kasjera; - Techniki sprzedaży; - Podstawy obsługi klienta; - Kasy i drukarki fiskalne - sprzedaż hurtowa i detaliczna z wykorzystaniem kas i drukarek fiskalnych - budowa i obsługa; - Podstawy obsługi komputera; - Program Subiekt; - Wystawianie faktur; - Rozliczanie placówki handlowej i kasjerów; - HACCP. Zamówienie obejmować będzie przeszkolenie od 12 do 15 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r. 3. ASYSTENT W DZIALE ADMINISTRACYJNYM. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 godz. i następujące przedmioty nauczania: - Organizacja i funkcjonowanie firmy; - Zagadnienia prawne; - Organizacja pracy asystenta (prowadzenie dokumentacji i kancelarii firmy oraz archiwum, zarządzanie projektami, negocjacje biznesowe); - Korespondencja biurowa; - Obsługa urządzeń biurowych; - Obsługa komputera (MS Office, Internet i poczta elektroniczna); - Przygotowywanie spotkań biznesowych. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r. 4. ABC OBSŁUGI KOMPUTERA I INTERNETU. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 godz. i następujące przedmioty nauczania: - Podstawy obsługi komputera; - System operacyjny Windows; - Edytor teksu WORD; - Arkusz kalkulacyjny EXCEL; - Internet i poczta elektroniczna. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r. 5. NOWOCZESNY SPRZEDAWCA Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 godz. i następujące przedmioty nauczania: - Obsługa kas fiskalnych; - Obsługa komputera i komputerowych programów handlowych; - Ogólne wiadomości z zakresu towaroznawstwa i technik sprzedaży; - Psychologia zachowań klienta; - Merchandising - ogólne wiadomości; - Zagospodarowanie przestrzeni sklepu; - Metody prezentacji produktu; - Podstawy marketingu. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V - obejmuje dwa szkolenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. WIZAŻYSTA - STYLISTA. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 160 i następujące przedmioty nauczania - Analiza kolorystyczna; - Przygotowanie skóry do makijażu; - Akcesoria i kosmetyki; - Makijaż; - Stylizacja fryzury; - Stylizacja. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku. 2. MANICURE-PEDICURE Z ELEMENTAMI KOSMETYKI ORAZ PRZEDŁUŻANIEM I ZAGĘSZCZANIEM WŁOSÓW I RZĘS. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 godz. i następujące przedmioty nauczania: - Anatoma dłoni i stóp; - Schorzenia dermatologiczne dłoni, stóp i paznokci; - Manicure kosmetyczny; - Pedicure kosmetyczny; - Podstawy kosmetologii; - Rozpoznawanie rodzaju cery; - Wykonywanie klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych; - Przedłużenia i zagęszczanie włosów; - Przedłużanie i zagęszczanie rzęs. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 12 do 15 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI - obejmuje jedno szkolenie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONSULTANT ŚLUBNY. Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 120 godz. i następujące przedmioty nauczania: - Zasady obsługi klienta; - Tworzenie biznes planu; - Planowanie ceremonii ślubnej; - Planowanie przyjęcia; - Negocjacje; - Współpraca z podwykonawcami; - Aranżacja ceremonii; - Stylizacja pary młodej; - Podstawy prowadzenia działalności gospodarczej; - Przepisy prawa, w tym prawo autorskie; - Ślub i wesele w plenerze. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.