Ogłoszenie z dnia 2010-10-12
Wilków: Remont instalacji grzewczej dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie.
Numer ogłoszenia: 282575 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Wilkowie, Wilków 66 A, 24-313 Wilków, woj. lubelskie, tel. 81 828 10 27, faks 81 828 14 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji grzewczej dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont instalacji grzewczej dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie zniszczonej w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010r złożonej z trzech zbiorników i przyłącza gazowego do kotłowni mieszczącej się w budynku Szkoły Podstawowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.41 - Roboty grzewcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRAKTUS Sp. z o.o., ul Swatowska 1, 08-500 Ryki, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41200,00
Oferta z najniższą ceną: 41200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W wyniku powodzi jaka wystąpiła na terenie gminy Wilków uszkodzeniu uległy budynki Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie wraz z otoczeniem. Było to zdarzenie nagłe którego nie można było wcześniej przewidzieć. Aby zapewnić uczniom dostęp do szkoły należało wyremontować budynki szkolne , w związku z powyższym zaszła pilna potrzeba udzielenia zamówienia. Nie można było zachować terminów przewidzianych dla innych trybów udzielenia zamówienia, wobec powyższego udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki jest jak najbardziej zasadne.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompaktowego węzła cieplnego CO, CW, CT budynku naukowo-dydaktycznego zlokalizowanego przy ulicy Jana III Sobieskiego 18 w Gdańsku
- Rozbudowa Przedszkola Nr 2 w Morągu o cztery nowe oddziały z wyposażeniem
- 41/PM/2024 Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 23-25 / Długosza 16 w Bydgoszczy
- Modernizacja instalacji c.o. i c.w.u. wraz z modernizacją instalacji elektrycznej w węźle cieplnym oraz wprowadzeniem systemu zarządzania energią w budynku DS nr 2 Uniwersytetu Radomskiego
więcej: Roboty grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.