eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego, w tym komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z systemem operacyjnym, przenośnych dysków twardych, przełączników sieciowych (switchy), przewodowych myszy optycznych, klawiatur komputerowych, stacji dokującej z funkcją klonowania, pamięci zewnętrznej typu flash (pendrive) 16 GB, baterii do laptopów, monitora komputerowego, skanerów przenośnych i skanera płaskiego, drukarek przenośnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-22

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego, w tym komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z systemem operacyjnym, przenośnych dysków twardych, przełączników sieciowych (switchy), przewodowych myszy optycznych, klawiatur komputerowych, stacji dokującej z funkcją klonowania, pamięci zewnętrznej typu flash (pendrive) 16 GB, baterii do laptopów, monitora komputerowego, skanerów przenośnych i skanera płaskiego, drukarek przenośnych
Numer ogłoszenia: 282532 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie , ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5321304, faks 081 7424716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.kskarbowa.gov.pl; www.ukslublin.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, w tym komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z systemem operacyjnym, przenośnych dysków twardych, przełączników sieciowych (switchy), przewodowych myszy optycznych, klawiatur komputerowych, stacji dokującej z funkcją klonowania, pamięci zewnętrznej typu flash (pendrive) 16 GB, baterii do laptopów, monitora komputerowego, skanerów przenośnych i skanera płaskiego, drukarek przenośnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego,w tym: komputer typ A z systemem operacyjnym - 6 kompletów; komputer typ B z systemem operacyjnym - 31 kompletów; komputer typ C wraz z systemem operacyjnym - 20 kompletów; komputer przenośny z systemem operacyjnym - 60 kompletów; przenośny dysk twardy - sztuk 4; przełącznik sieciowy (switch) - sztuk 10; przewodowa mysz optyczna - sztuk 25; klawiatura komputerowa - sztuk 15; stacja dokująca dysków SATA z funkcją klonowania - sztuk 1; skaner przenośny - sztuk 3; drukarka przenośna - sztuk 3; skaner płaski z automatycznym podajnikiem papieru (ADF) - sztuk 1; monitor komputerowy - sztuk 1; pamięć zewnętrzna typu flash (pendrive) 16 GB - sztuk 43; bateria do laptopa HP ProBook 4540s - sztuk 3;.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 30.23.13.00-0, 30.23.41.00-9, 32.42.00.00-3, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.00.00-0, 30.23.46.00-4, 31.43.40.00-7, 30.21.61.10-0, 30.20.21.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Zadania nr 1 - Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy (umowy) polegającej na dostawie sprzętu komputerowego o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000.00 PLN każda. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. Warunek, dotyczący rodzaju dostawy zostanie spełniony, jeśli przedmiotem każdej z wykonanych dostaw sprzętu komputerowego były komputery lub zestawy komputerowe. Dla Zadania nr 2 - Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy (umowy) polegającej na dostawie sprzętu komputerowego o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000.00 PLN każda. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. Warunek, dotyczący rodzaju dostawy zostanie spełniony, jeśli przedmiotem każdej z wykonanych dostaw sprzętu komputerowego były komputery lub zestawy komputerowe. Dla Zadania od nr 3 do nr 8 - Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE (deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu komputerowego należy załączyć do umowy) dotyczy wszystkich Zadań. Dokument potwierdzający, iż komputer spełnia wymogi normy Energy Star min. 5.0 - certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - dopuszcza się załączenie do oferty wydruku ze strony internetowej wskazujący producenta, model i typ oferowanego komputera - dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) Oświadczenie z art. 91 ust. 3a ustawy - dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego VAT; 4) Oświadczenie Wykonawcy o objęciu całości przedmiotu zamówienia gwarancją producenta sprzętu, tzn. gwarancji zapewniającej autoryzowany przez producenta serwis tego sprzętu, na takich samych warunkach, jakich wymaga Zamawiający od Wykonawcy); 5) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia wszystkie wymagane parametry techniczne, konfiguracje, a w przypadku oprogramowania wymagane również role, funkcje i współpracę z oprogramowaniem Zamawiającego wynikające z opracowanego przez Zamawiającego szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukslublin.bip.lublin.pl , www.lublin.kskarbowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin pok. 810.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin VIII piętro, pokój nr 824.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w zakresie zakupu: komputera stacjonarnego typ B wraz z systemem operacyjnym, monitora komputerowego, przewodowych myszy optycznych, pamięci zewnętrznych typu flash (pendrive) 16 GB, skanera przenośnego zostanie w części sfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer typ A z systemem operacyjnym - 6 kompletów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a pkt 1 do SIWZ. Komputer typ B z systemem operacyjnym - 31 kompletów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a pkt 2 do SIWZ Komputer typ C wraz z systemem operacyjnym - 20 kompletów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a pkt 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa komputerów przenośnych wraz z systemem operacyjnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny z systemem operacyjnym - 60 kompletów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa przenośnych dysków twardych, przełączników sieciowych (switchy), przewodowych myszy optycznych, klawiatur komputerowych, stacji dokującej z funkcją klonowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośny dysk twardy - sztuk 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c pkt 1 do SIWZ, Przełącznik sieciowy (switch) - sztuk 10 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c pkt 2 do SIWZ, Przewodowa mysz optyczna - sztuk 25 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c pkt 3 do SIWZ, Klawiatura komputerowa - sztuk 15 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c pkt 4 do SIWZ, Stacja dokująca dysków SATA z funkcją klonowania - sztuk 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c pkt 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9, 32.42.00.00-3, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa skanerów przenośnych oraz drukarek przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner przenośny - sztuk 3 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1d pkt 1 do SIWZ. Drukarka przenośna - sztuk 3 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1d pkt 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 30.20.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa skanera płaskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner płaski z automatycznym podajnikiem papieru (ADF) - sztuk 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa monitora komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor komputerowy - sztuk 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1f do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa pamięci zewnętrznych typu flash (pendrive) 16 GB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięć zewnętrzna typu flash (pendrive) 16 GB - sztuk 43 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1g do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.46.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa baterii do laptopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bateria do laptopa HP ProBook 4540s - sztuk 3 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1h do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.