eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa aparatury dla Wydziału Chemii Uniwersytetu GdańskiegoI część - Dwuwiązkowy spektrofotometr UV-VIS II część - Autoklaw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Gdańsk: Dostawa aparatury dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego: I część - Dwuwiązkowy spektrofotometr UV-VIS II część - Autoklaw
Numer ogłoszenia: 282511 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256223 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego: I część - Dwuwiązkowy spektrofotometr UV-VIS II część - Autoklaw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38000000-5, 33191110-9. 2. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa aparatury dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego, zwana dalej aparaturą, według części: I część - Dwuwiązkowy spektrofotometr UV-VIS II część - Autoklaw. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - odpowiednio dla części I i II. 4. Aparatura będąca przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 (do SIWZ) - odpowiednio dla części I i II oraz musi: 1) być fabrycznie nowa tzn. nieużywana przed dniem dostarczenia, 2) pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3) być dostarczona Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4) posiadać oznakowanie CE zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. Nr 138, poz. 935, z późn. zm.), 5) jeśli przepisy dotyczą, mieć dołączone do sprzętu wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14 września 2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz.U. z 2012 r. poz. 1203). 5. Miejsce dostawy (dla części I i II): Zespół Zaopatrzenia Wydziału Chemii UG, ul. Wita Stwosza 63, 80-952 Gdańsk. 6. Wykonawca oświadcza, że: 1) przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi czas dostawy, 2) dostarczy wraz z aparaturą, podpisany przez Wykonawcę protokół zdawczo-odbiorczy, podpisaną kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi, 3) poniesie koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 4) przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi aparatury dla minimum 2 osób, 5) zapewni gwarancję i serwis dla dostarczonej aparatury. 7. Aparatura objęta jest gwarancją na okres nie krótszy niż (dla części I i II ): 12 miesięcy. 8. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze technicznym aparatury i podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego. 9. Gwarancja będzie świadczona przez producenta, autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub inny podmiot pod warunkiem, że nie spowoduje to dla Zamawiającego utraty bądź ograniczenia uprawnień z gwarancji - na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania aparatury, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 10. Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady (awarii aparatury). 11. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji. 12. Czas reakcji serwisu (dla części I i II) na zgłoszoną wadę działania aparatury (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady poprzez stawiennictwo u Zamawiającego) nastąpi do 7 dni roboczych od zgłoszenia wady telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 13. Czas realizacji naprawy (dla części I i II): do 21 dni kalendarzowych (liczony od daty zgłoszenia do Wykonawcy). 14. W przypadku trzykrotnej awarii tego samego elementu lub niewykonania naprawy w ciągu 21 dni, licząc od daty zgłoszenia do Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego elementu lub aparatury w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zgłoszenia do Wykonawcy na nową wolną od wad, tego samego typu i o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. 15. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający jest uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. 16. Przez określenie Dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy (od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem niedziel i określonych ustawą świąt). 17. Zamawiającemu przysługiwać będą uprawnienia wynikające z rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 18. Okres rękojmi nie będzie mógł zakończyć się przed upływem trzech miesięcy od upływu okresu gwarancji. 19. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonej aparatury, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonej aparatury a przedstawionymi w ofercie, 2) braku dostarczenia z aparaturą któregokolwiek z dokumentów, wymienionych w pkt 6 ppkt 2, 3) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie aparatury. 20. W przypadkach określonych w pkt 19 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania aparatury, a Wykonawca jest obowiązany do jej niezwłocznej wymiany na nową, wolną od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu aparatury wolnej od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.11.10-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Third generation photoactive materials and new materials-based system for photocatalytic air treatment. Umowa o finansowanie i wykonanie projektu, realizowanego w ramach funduszu małych grantów programu Polsko-Norweska Współpraca Badawcza PHOTOAIR, nr Pol-Nor/207686/18/2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dwuwiązkowy spektrofotometr UV-VIS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPECTRO-LAB Sp. z o.o., ul. Warszawska 100/102, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62308,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65805,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65805,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65805,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Autoklaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANALITYK Ewa Kowalczyk, ul. Ludwika Hirszfelda 16 lok. 85, 02-776 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30347,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39852,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39852,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39852,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.