Rzeszów: Dostosowanie ogrodzeń i krat do obowiązujących przepisów o ochronie obiektów wojskowych w kompleksach wojskowych na terenie m. Rzeszów oraz wstawianie krat w budynku Nr 2 w kompleksie przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 282478 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie ogrodzeń i krat do obowiązujących przepisów o ochronie obiektów wojskowych w kompleksach wojskowych na terenie m. Rzeszów oraz wstawianie krat w budynku Nr 2 w kompleksie przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostosowanie ogrodzeń i krat do obowiązujących przepisów o ochronie obiektów wojskowych w kompleksach wojskowych na terenie m. Rzeszowa oraz wstawienie krat w budynku Nr 2 w kompleksie przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. W szczególności są to następujące roboty: W kompleksie przy ul. Krakowskiej 11B w Rzeszowie należy: - zdemontować skrzydła bramy wjazdowej, - rozebrać część ogrodzenia z paneli przy bramie (demontaż paneli, cokołu, pecka), - odkopać istniejące słupki bramy, - powiększyć przez dospawanie kształtowników ocynkowanych dwa skrzydła bramy o 25 cm każde, - przymocować nitami zrywalnymi do skrzydeł bramy blachę stalową ocynkowaną grub. 0,75 mm, - wykopać w nowym miejscu doły w celu zabetonowania powiększonej bramy - ustawić i zabetonować w gotowych otworach bramę z zachowaniem obowiązujących w wojsku przepisów, - wysokość bramy w ogrodzeniu powinna być taka sama jak wysokość ogrodzenia, - w bramie zamontować stałe elementy zamykania na kłódkę i do plombowania, - odległość pomiędzy słupkiem nośnym, a kształtownikiem bramy nie może być większa niż 5cm, - odstęp pomiędzy poziomem terenu, a dolną krawędzią bramy nie może być większa niż 5 cm., - zawiasy bramy mają być zabezpieczone przed zdjęciem bramy przez wyważenie i przed wybiciem czopa zawiasu. , po zamontowaniu bramy należy uzupełnić ogrodzenie z elementów paneli wraz z cokołem żelbetowym i Peckami, - uzupełnienie podjazdu betonowego , - rozebranie i ponowne ułożenie chodnika z kostki brukowej przy słupkach bramy W budynku Nr 1 przy ul. Krakowskiej 11B w Rzeszowie należy: - w pomieszczeniach oficera dyżurnego i wartowni istniejące kraty należy zdemontować i przerobić przez dospawanie kształtowników stalowych, wykonanie ram stalowych, wspawanie zawiasów do ram i krat , które maja być otwierane. Zamocować ponownie kraty w otworach okiennych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kraty przed zamontowaniem należy pomalować na kolor czarny. Kraty mają być mocowane kotwami o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianie na głębokość min. 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 48 cm na poziomych i pionowych krawędziach ram krat. Na kraty należy zamontować siatki krepowane z drutu stalowego ocynkowanego o grub. min. 1,5mm, o oczkach nie większych niż 20x20 mm lub powierzchni oczka nie większej niż 4 cm2. - do krat otwieranych należy zakupić kłódki i zamontować je na kratach. Klucze do kłódek należy przekazać wraz z certyfikatami kłódek protokolarnie użytkownikowi. Jedną z krat w wartowni w której zamontowana jest kratka otwierana, kratkę należy przerobić jak pozostałe i dostosować do obowiązujących przepisów okienko przez wykonanie ramki z kątownika 25x25x3mm na kracie i okienku. W dyżurce oficera dyżurnego należy wykonać nową kratę do zabezpieczenia okienka podawczego w korytarzu. Krata powinna posiadać wymiary 1,20x0,70m. W kracie będzie umieszczone okienko otwierane w ramce z kątownika 25x25x3 (karata) o wym. 40x30cm. Krata ma być wykonana z pręta stalowego okrągłego fi12mm o oczku nie większym niż 80mm w poziomie i 240mm w pionie. Krata ma być zamocowana za pomocą kotw osadzonych w ścianie na głębokość min. 100mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480mm na poziomych i pionowych krawędziach krat. Okienko będzie otwierane na zewnątrz. W kompleksie przy ul. Lwowskiej 4 należy - rozebrać stare ogrodzenie z siatki w ramach z kątownika stalowego na słupkach stalowych - wykonać ogrodzenie z paneli o wysokości 2 m na słupkach stalowych i na cokole z płyt żelbetowych i pecków, ogrodzenie po wykonaniu ma posiadać zasadniczą wysokość 2,40mm - po wykonaniu ogrodzenia teren o szer. 1 m po obydwu stronach ogrodzenia należy wyplantować mechanicznie i ręcznie, a następnie obsiać trawą W kompleksie przy ul. Hoffmanowej 10 należy - wykonać ogrodzenie z paneli o wysokości 2 m na słupkach stalowych i na cokole z płyt żelbetowych i pecków, ogrodzenie po wykonaniu ma posiadać zasadniczą wysokość 2,40mm - po wykonaniu ogrodzenia teren o szer. 1 m po obydwu stronach ogrodzenia należy wyplantować mechanicznie i ręcznie, a następnie obsiać trawą. W kompleksie przy ul. Dąbrowskiego 22 należy - rozebrać stare ogrodzenia przy biurze przepustek, budynku klubu, od ul. Chrzanowskiej, od stacji trafo - wykonać ogrodzenie z paneli o wysokości 2 m na słupkach stalowych i na cokole z płyt żelbetowych i pecków, ogrodzenie po wykonaniu ma posiadać zasadniczą wysokość 2,40mm - przy budynku biura przepustek należy rozebrać stare ogrodzenie - przy budynku biura przepustek należy wykonać 14 mb ogrodzenia z paneli metalowych o wysokości 2 m na słupkach stalowych i na cokole z płyt żelbetowych i pecków, ogrodzenie po wykonaniu ma posiadać zasadniczą wysokość 2,40mm - przy budynku biura przepustek wymieniamy na nową furtkę, furtka ma posiadać taką samą wysokość jak wysokość ogrodzenia - przy budynku klubowym należy rozebrać stare ogrodzenie z siatki w ramach metalowych - przy budynku klubu należy wykonać ogrodzenie 107 ogrodzenia z paneli metalowych o wysokości 2 m na słupkach stalowych i na cokole z płyt żelbetowych i pecków, ogrodzenie po wykonaniu ma posiadać zasadniczą wysokość 2,40mm - w ogrodzeniu przy budynku klubowym wymieniamy na nowe bramę i furtkę, wysokość bramy i furtki w ogrodzeniu powinna być taka sama jak wysokość ogrodzenia. - od ul. Chrzanowskie należy rozebrać 52 mb ogrodzenia z siatki w ramach metalowych o wysokości 2 m na słupkach stalowych, na cokole z płyt żelbetowych i pecków, ogrodzenie po wykonaniu ma posiadać zasadniczą wysokość 2,40mm: - od ul. Chrzanowskiej należy wykonać 152 mb ogrodzenia z paneli metalowych o wysokości 2 m na słupkach stalowych i na cokole z płyt żelbetowych i pecków, ogrodzenie po wykonaniu ma posiadać zasadniczą wysokość 2,40mm - na jednym przęśle dług. 2,50 mb ogrodzenie należy podwyższyć o 1 m - na betonowym cokole ogrodzenia dług. 170 mb należy wyremontować tynk z zaprawy cementowej - przy bramach PKT należy wykonać 2 progi spowalniające z kostki brukowej W bud. Nr 2 przy ul. Lwowskiej 5 i bud. Nr 53 przy ul. Dąbrowskiego 22 należy - w bud. Nr 2 wykonać i obsadzić kraty stałe i otwierane osiatkowanych w oknach pomieszczeń magazynowych - do kraty otwieranej należy zamontować 2 szt. kłódek klasy (5) - szyby okien w magazynie należy okleić folią samoprzylepną w kolorze niebieskim - w bud. Nr 53 należy okleić folią samoprzylepną w kolorze niebieskim. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/71/2014, NIP [Wykonawcy]).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto każda (słownie sto tysięcy złotych).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży ogólnobudowlanej,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, ewentualne pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne/ Zamówienia powyżej 30 000 euro)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4784
35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B budynek nr 12 pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Jawna (budynek nr 12, pokój nr 1 Jednostka Wojskowa 4784 Rzeszów ul. Krakowska 11B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wymiana centrali wentylacyjnej wraz z kompletną automatyką i agregatem skraplającym obsługującej aulę "P2"
- Odcinek O:Przebudowa DW Nr 896 Ustrzyki Dolne - Ustrzyki Górne polegająca na budowie chodnika w km 5+416-5+630 strona lewa, budowie zatoki autobusowej w km 5+607 str. lewa w m.Hoszów - II postępowanie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do miernika stresu OS30p+ w ramach realizacji projektu pn. "Innowacyjna metoda stymulacji wegetatywnego rozmnażania roślin na przykładzie żurawiny wielkoowocowej...
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odc. DW polegająca na budowie dróg dla pieszych i rowerów na terenie woj. podkarpackiego Bukowsko, Nadolany.
- Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych
- Zakup telefonów w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 5 M. 3 ZNAJDUJACEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie.
- Wykonanie robót budowlanych na terenie Ośrodka Reprezentacyjnego MON
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.