eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja układów pomiarowo - rozliczeniowych energii elektrycznej w obiektach dzierżawionych przez ZWiK Sp. z o.o. zasilanych z sieci średniego napięcia Zadanie 1 - w obiektach Bronisławów gmina Wolbórz, Tomaszów Maz. , Rokiciny Zadanie 2 - w obiektach Przepompowni Wody Widzew - Wschód w Łodzi, SUW Kalinko k/Rzgowa, Dąbrowa - Łódź, UW Żabieniec - Łódź, z możliwością skłądania ofert częściowych (zadań).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Łódź: Modernizacja układów pomiarowo - rozliczeniowych energii elektrycznej w obiektach dzierżawionych przez ZWiK Sp. z o.o. zasilanych z sieci średniego napięcia : Zadanie 1 - w obiektach Bronisławów gmina Wolbórz, Tomaszów Maz. , Rokiciny : Zadanie 2 - w obiektach Przepompowni Wody Widzew - Wschód w Łodzi, SUW Kalinko k/Rzgowa, Dąbrowa - Łódź, UW Żabieniec - Łódź, z możliwością skłądania ofert częściowych (zadań).
Numer ogłoszenia: 282421 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZWiK Sp.zo.o. działający jako Pełnomocnik Łódzkiej Spółki Infrastrukturalnej sp. z o.o w Łodzi, ul. Piotrkowska 190, tel.042 6649100, fax 042 6649102, REGON 100077301 , ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778454, 6778215, faks 042 6778453, 6778482.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja układów pomiarowo - rozliczeniowych energii elektrycznej w obiektach dzierżawionych przez ZWiK Sp. z o.o. zasilanych z sieci średniego napięcia : Zadanie 1 - w obiektach Bronisławów gmina Wolbórz, Tomaszów Maz. , Rokiciny : Zadanie 2 - w obiektach Przepompowni Wody Widzew - Wschód w Łodzi, SUW Kalinko k/Rzgowa, Dąbrowa - Łódź, UW Żabieniec - Łódź, z możliwością skłądania ofert częściowych (zadań)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Modernizacja układów pomiarowo - rozliczeniowych energii elektrycznej w obiektach dzierżawionych przez ZWiK Sp. z o.o. zasilanych z sieci średniego napięcia, z możliwością składania ofert częściowych (zadań) na : Zadanie 1 w obiektach - Bronisławów, gmina Wolbórz - Tomaszów Maz., ul. Jana Pawła II 47, - Rokiciny, ul. Wodna 3. Zadanie 2 w obiektach : - Przepompownia wody Widzew - Wschód, Łódź, ul. Widzewska 50, - SUW w Kalinku k/Rzgowa - Dąbrowa, Łódź, ul. Bławatna 19/21, - UW Żabieniec , Łódź, ul. Brukowa 17/19. - Zakres rzeczowy robót Zadania 1, w których dystrybucję energii elektrycznej prowadzi PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Teren : a) Opracowanie dokumentacji projektowej oddzielnie dla każdego obiektu, o którym mowa w Zadaniu 1 oraz przeniesienie na Zamawiającego - ŁSI Sp. z o.o. praw autorskich majątkowych do rozporządzania i korzystania z dokumentacji projektowej. Wytyczne do opracowania dokumentacji : - dokumentacja projektowa musi być opracowana przez projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania opisanego zakresu prac, - dokumentację należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04.05.2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego i uzgodnić z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Łódź - Teren,. - układy pomiarowo - rozliczeniowe muszą być zgodne z wymaganiami technicznymi Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (część szczegółowa) PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Teren oraz służyć odbiorcy, który korzysta z zasady TPA - dokonuje zakupu energii elektrycznej od innego sprzedawcy, - dokumentację projektową ( na każdy obiekt) należy opracować i dostarczyć wraz z niezbędnymi uzgodnieniami Inwestorowi zastępczemu w ilości egzemplarzy : * w wersji pisemnie - 3 egz. * w wersji elektronicznej na płycie CD - 1 kpl. w formacie .pdf. - opracowana dokumentacja projektowa musi posiadać pozytywną opinię Inwestora zastępczego, b) wykorzystanie (do realizacji zamówienia ) istniejących przekładników napięciowych i prądowych. W razie konieczności dociążenia rdzenia pomiarowego zastosować atestowane rezystory, instalowane w obudowach przystosowanych do plombowania, c) demontaż istniejących liczników pomiaru podstawowego wraz z sumatorami KWMS 3B, d) dostawa i montaż nowych liczników pomiaru podstawowego typu A1500 - W, klasy 0,5 z zegarem sterującym i anteną , w istniejącej szafie metalowej, e) dostawa i montaż urządzeń do transmisji danych, f) uruchomienie liczników i transmisji danych. - Zakres rzeczowy robót Zadania 2, w których dystrybucję energii elektrycznej prowadzi PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Miasto : a) w obiekcie Przepompownia wody Widzew - Wschód : - demontaż istniejących liczników pomiaru podstawowego wraz z sumatorem DATAGYR. - dostawa i montaż w istniejącej szafie, na każdym z przyłączy, nowych liczników pomiaru podstawowego z profilem poboru energii i mocy z RS 485 w klasie nie gorszej niż ? dla P/Q. Liczniki należy zsynchronizować z czasem rzeczywistym i wprowadzić zdalną transmisję danych pomiarowych. Należy pozostawić istniejące przekładniki prądowe i napięciowe, W przypadku konieczności dociążenia rdzenia pomiarowego zastosować atestowane rezystory, instalowane w obudowach przystosowanych do plombowania. Kartę SIM do modemów GSM/GPRS dostarczy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Miasto Liczniki mają służyć odbiorcy, który korzysta z zasady TPA - dokonuje zakupu energii elektrycznej od innego sprzedawcy - dostawa i montaż urządzeń do transmisji danych. - uruchomienie liczników pomiaru podstawowego wraz z transmisją danych. b) w obiektach SUW Kalinku, Dąbrowa, UW Żabieniec : - wprowadzenie zdalnej transmisji danych z istniejących liczników A1350W. Liczniki należ objąć synchronizacją czasu rzeczywistego. Kartę SIM do modemów GSM/GPRS dostarczy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Miasto - dostawa i montaż urządzeń do transmisji danych. - uruchomienie liczników pomiaru podstawowego wraz z transmisją danych. Stan istniejący obiektów oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności, warunki rękojmi i gwarancji oraz warunki odbioru zawarte są we wzorach umów, załącznikach nr 8.1 i 8.2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Pełnomocnik zamawiającego przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium, dla zadania (części), na którą składa ofertę w niżej wymienionych wysokościach 1.1) dla zadania 1 - w wysokości 1 500,00 zł, 1.2) dla zadania 2 - w wysokości 600,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 2.1. w pieniądzu, 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli w wyznaczonym terminie do składania ofert wpłynie przelewem na konto Pełnomocnika zamawiającego tj. Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź - GETIN Noble Bank S.A. Oddział w Łodzi, ul. Wodna 39/41, 90-046 Łódź 89 1560 0013 2026 0001 2120 0003 z dopiskiem iż wpłata dotyczy wadium w postępowaniu na modernizację układów pomiarowo - rozliczeniowych na Zadanie 1 i/lub Zadanie 2 Wadium wnoszone w pieniądzu Pełnomocnik zamawiającego przechowuje na ww. rachunku bankowym. Oryginał lub ksero dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) winien być załączony do składanej oferty. W przypadku dołączenia kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelew) konieczne jest jej potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, poręczenia bankowe lub udzielone przez podmioty wymienione w punkcie 2.5. niniejszego rozdziału winny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz wystawione na Pełnomocnika zamawiającego to jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, a także zawierać zapis mówiący , iż gwarant zobowiązuje się do wypłaty Pełnomocnikowi zamawiającego pełnej kwoty wadium na jego pierwsze pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. gdy ; 4.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Pełnomocnika zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. 4.2 wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się by oryginał/y ww. dokumentu/ów był/y załączone do oferty w sposób umożliwiający przekazanie go/ich do depozytu Pełnomocnika zamawiającego. 6. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego - na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 7. Pełnomocnik zamawiającego zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp . 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Pełnomocnik zamawiającego zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Pełnomocnik zamawiającego zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Pełnomocnik zamawiającego żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów pkt.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Pełnomocnika zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Pełnomocnik zamawiającego zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Pełnomocnik zamawiającego zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli : 12.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Pełnomocnika zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie, 12.2 wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień na roboty budowlane, zawierające w swoim zakresie montaż liczników energii elektrycznej do celów rozliczeniowych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt.2.1),2.2) i 2.3) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą : - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak : sieci i instalacje elektryczne lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia, - będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z postanowieniamu ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektór, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. 2000r. nr 5, poz. 42) oraz ustawy z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europieskiej (dz. U. 2008r. nr 63, poz. 394) z zastrzeżeniem niżej wymienionych punktów A, B i C. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt.2.1) i 2.4) SIWZ. A. Uprawnienia, o których mowa powyżej w pkt.3) powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006, nr 156, poz.1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.). B. Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. C. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy , które wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy w sytuacjach i na warunkach , określonych w § 5 ust. 4 i § 6 ust. 4 załącznika nr 8.1 do SIWZ (wzór umowy dla zadania 1). Dopuszcza się również zmianę postanowień umowy bez konieczności sporządzania aneksu do umowy w sytuacjach, o których mowa w § 12 ust. 3 i § 7 ust. 7 załącznika nr 8.1 do SIWZ (wzór umowy - dla zadania 1) oraz dopuszcza się zmianę postanowień umowy , które wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy w sytuacjach i na warunkach , określonych w § 5 ust. 4 i § 6 ust. 4 załącznika nr 8.2 do SIWZ (wzór umowy dla zadania 2). Dopuszcza się również zmianę postanowień umowy bez konieczności sporządzania aneksu do umowy w sytuacjach, o których mowa w § 12 ust. 3 i § 7 ust. 6 załącznika nr 8.2 do SIWZ (wzór umowy - dla zadania 2)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZWiK Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, pok. A- 218 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ dla każdego zadania wynosi 26 PLN + koszt przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, budynek A, pokój nr 132 (kancelaria), która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8-16..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pełnomocnik zamawiającego oświadcza, że na sfinansowanie zamówienia Zamawiający - Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. przeznaczyła środki finansowe : Zadanie 1 a) w roku 2010 (netto) - 50 000,00 zł, b) w roku 2011 - pozostałe środki finansowe. Zadanie 2 a) w roku 2010 (netto) - 20 000,00 zł, b) w roku 2011 - pozostałe środki finansowe. Zastrzega się prawo zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania w roku 2010 i 2011. Formalności jakie powinny być dopełnione przez Wykonawcę po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest złożyć Pełnomocnikowi zamawiającego niżej wymienione dokumenty : 1.W przypadku wykonawcy, który jest osobą fizyczną - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli posiada taki wpis. 2.Wykonawcy występujący wspólnie : a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie danej części zamówienia przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązani do zawarcia między sobą umowy regulującej ich współpracę i dostarczenia jej Pełnomocnikowi zamawiającego w terminie wskazanym w piśmie powiadamiającym o wyborze oferty. Umowa ta w swojej treści musi zawierać co najmniej następujące postanowienia : -wyszczególnienie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (podmioty składające wspólną ofertę), -określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie przedmiotu zamówienia ), -wskazanie lidera do ich reprezentowania i zawarcia umowy o ile to nie wynika z dokumentów przedłożonych do oferty, -zapis mówiący, że wszyscy wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie, niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, -umowa musi być zawarta na czas nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres udzielonej rękojmi i gwarancji jakości, -zapis mówiący, że lider jest upoważniony do otrzymywania płatności i wszelkiej korespondencji, -zapis mówiący, że żaden z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego nie może scedować swoich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy na osoby trzecie bez zgody Inwestora. Umowa podmiotów występujących wspólnie winna być złożona w oryginale. Uwaga Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie złożyć Pełnomocnikowi zamawiającego : w terminie 3 dni od daty podpisania umowy na daną część zamówienia odpis dokumentu poświadczającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy tzn. uprawnienia kierownika budowy, o których mowa w rozdziale VI pkt.3.1) SIWZ oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja układów pomiarowo - rozliczeniowych energii elektrycznej w obiektach dzierżawionych przez ZWiK Sp. z o.o. zasilanych z sieci średniego napięcia w obiektach: Bronisławów, gmina Wolbórz, Tomaszów Maz., ul. Jana Pawła II 47, Rokiciny, ul. Wodna 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót Zadania 1, w których dystrybucję energii elektrycznej prowadzi PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Teren : a) Opracowanie dokumentacji projektowej oddzielnie dla każdego obiektu, o którym mowa w Zadaniu 1 oraz przeniesienie na Zamawiającego - ŁSI Sp. z o.o. praw autorskich majątkowych do rozporządzania i korzystania z dokumentacji projektowej. Wytyczne do opracowania dokumentacji : - dokumentacja projektowa musi być opracowana przez projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania opisanego zakresu prac, - dokumentację należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04.05.2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego i uzgodnić z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Teren - układy pomiarowo - rozliczeniowe muszą być zgodne z wymaganiami technicznymi Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (część szczegółowa) PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Teren oraz służyć odbiorcy, który korzysta z zasady TPA - dokonuje zakupu energii elektrycznej od innego sprzedawcy, - dokumentację projektową ( na każdy obiekt) należy opracować i dostarczyć wraz z niezbędnymi uzgodnieniami Inwestorowi zastępczemu w ilości egzemplarzy : - w wersji pisemnie - 3 egz. - w wersji elektronicznej na płycie CD - 1 kpl. w formacie .pdf. - opracowana dokumentacja projektowa musi posiadać pozytywną opinię Inwestora zastępczego, b) wykorzystanie (do realizacji zamówienia ) istniejących przekładników napięciowych i prądowych. W razie konieczności dociążenia rdzenia pomiarowego zastosować atestowane rezystory, instalowane w obudowach przystosowanych do plombowania, c) demontaż istniejących liczników pomiaru podstawowego wraz z sumatorami KWMS 3B, d) dostawa i montaż nowych liczników pomiaru podstawowego typu A1500 - W, klasy 0,5 z zegarem sterującym i anteną , w istniejącej szafie metalowej, e) dostawa i montaż urządzeń do transmisji danych, f) uruchomienie liczników i transmisji danych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja układów pomiarowo - rozliczeniowych energii elektrycznej w obiektach dzierżawionych przez ZWiK Sp. z o.o. zasilanych z sieci średniego napięcia w obiektach Przepompownia wody Widzew - Wschód, Łódź, ul. Widzewska 50, SUW w Kalinku k/Rzgowa Dąbrowa, Łódź, ul. Bławatna 19/21, UW Żabieniec , Łódź, ul. Brukowa 17/19..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót Zadania 2, w których dystrybucję energii elektrycznej prowadzi PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Miasto : a) w obiekcie Przepompownia wody Widzew - Wschód : - demontaż istniejących liczników pomiaru podstawowego wraz z sumatorem DATAGYR. - dostawa i montaż w istniejącej szafie, na każdym z przyłączy, nowych liczników pomiaru podstawowego z profilem poboru energii i mocy z RS 485 w klasie nie gorszej niż ? dla P/Q. Liczniki należy zsynchronizować z czasem rzeczywistym i wprowadzić zdalną transmisję danych pomiarowych. Należy pozostawić istniejące przekładniki prądowe i napięciowe, W przypadku konieczności dociążenia rdzenia pomiarowego zastosować atestowane rezystory, instalowane w obudowach przystosowanych do plombowania. Kartę SIM do modemów GSM/GPRS dostarczy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Miasto Liczniki mają służyć odbiorcy, który korzysta z zasady TPA - dokonuje zakupu energii elektrycznej od innego sprzedawcy - dostawa i montaż urządzeń do transmisji danych. - uruchomienie liczników pomiaru podstawowego wraz z transmisją danych. b) w obiektach SUW Kalinku, Dąbrowa, UW Żabieniec : - wprowadzenie zdalnej transmisji danych z istniejących liczników A1350W. Liczniki należ objąć synchronizacją czasu rzeczywistego. Kartę SIM do modemów GSM/GPRS dostarczy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Miasto - dostawa i montaż urządzeń do transmisji danych. - uruchomienie liczników pomiaru podstawowego wraz z transmisją danych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.