eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-21

Zabrze: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34
Numer ogłoszenia: 28240 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3940 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk, ul. M. Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 60 77, faks 0-32 271 29 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34 obejmująca 4 zadania: a) Zadanie nr 1 - Zestaw spektroskopowy ze sferą całkującą b) Zadanie nr 2 - Potencjostat - galwanostat c) Zadanie nr 3 - Mieszadło magnetyczne - zestaw i butla d) Zadanie nr 4 - Rotametr laboratoryjny 2. Przedmiot zamówienia oraz zakres określają formularze asortymentowo-cenowe stanowiące Zał. nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do formularza ofertowego. 3. Termin realizacji dostawy: a) Dla zadania nr 1 i 2 w ciągu 4 tygodni od daty podpisania umowy. b) Dla zadania nr 3 i 4 do w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia na swój koszt i własnym staraniem, do pomieszczenia Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych, 41-819 Zabrze, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34 lub 44-121 Gliwice, ul. Sowińskiego 5 lub pod inny adres wskazany w zamówieniu, bez względu na wielkość partii obejmującej dostawę. 5. Odbiór nastąpi na podstawie protokołu, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 6. Warunki dodatkowe: a) Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy. b) Komplet pełnej dokumentacji obsługi przedmiotu zamówienia: - dla zadania nr 1 i 2 w języku angielskim - dla zadania nr 3 i 4 w języku polskim c) Przedmiot zamówienia musi spełniać normy bezpieczeństwa CE i być w pełni przystosowany do zasilania z sieci elektrycznej o parametrach zgodnych ze standardami obowiązującymi w Polsce. d) Zamawiający może żądać przedstawienia dokumentu potwierdzającego jakość danego urządzenia f) Przekazanie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia, tam gdzie to konieczne. g) Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu: -Wykonawca obowiązany jest przekazać prawidłowo wypełniony dokument gwarancyjny (Karta Gwarancyjna). -Dla zadania nr 1 i 2 okres gwarancji minimum - 24 miesiące, dla zadania nr 3 i 4 okres gwarancji - 12 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od pierwszego dnia następującego po dniu, w którym uruchomiono przedmiot zamówienia i przeprowadzono jego protokolarny odbiór. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia z powodu awarii. -Czas reakcji serwisu na wezwanie Zamawiającego najpóźniej do 7 dni roboczych tj. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia oględzin oraz ustalenia rodzaju usterki w ciągu 7 dni roboczych po zgłoszeniu wady (awarii) faksem lub e-mailem. Czas zakończenia naprawy każdorazowo po uzgodnieniu z Zamawiającym. -Dla zadania nr 1 serwis pogwarancyjny świadczony przez autoryzowany serwis. Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument określający zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie pogwarancyjnym. 7. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia zostanie dostarczona faktura VAT.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 38.43.30.00 - Spektrometry 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.30.00.00 - Przyrządy do pomiaru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zestaw spektroskopowy ze sferą całkującą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPECTRO-LAB Sp. z o.o., ul. Warszawska 100/102, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117073,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119998,80

  • Oferta z najniższą ceną: 119998,80 / Oferta z najwyższą ceną: 119998,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Potencjostat - galwanostat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • nLab sp. z o.o., ul. Sekwoi 4, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39024,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39999,60

  • Oferta z najniższą ceną: 39999,60 / Oferta z najwyższą ceną: 39999,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Mieszadło magnetyczne - zestaw i butla

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LABART Sp. z o.o., ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3640,03

  • Oferta z najniższą ceną: 3640,03 / Oferta z najwyższą ceną: 4747,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.