eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup wraz z dostawą komputerów stacjonarnych oraz monitorów LCD.



Ogłoszenie z dnia 2010-09-08

Katowice: Zakup wraz z dostawą komputerów stacjonarnych oraz monitorów LCD.
Numer ogłoszenia: 282370 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach , Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, faks 032 3587204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą komputerów stacjonarnych oraz monitorów LCD..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem fabrycznie nowych 176 szt. komputerów stacjonarnych oraz 176 szt. monitorów LCD 19. Wymagane cechy, parametry i funkcjonalność oraz wyposażenie jednostek centralnych PC: Lp. Nazwa komponentu Minimalne parametry 1 Procesor Min. dwurdzeniowy procesor klasy x86, częstotliwość taktowania: min. 2,93 GHz, częstotliwość taktowania szyny danych (FSB): min. 800 MHz, rozmiar pamięci cache 2 poziomu (L2): min. 3 MB lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów przeprowadzonych przez Wykonawcę. W przypadku użycia przez Wykonawcę testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywalne zestawy oraz dokładny opis użytych testów wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 2 Płyta główna Zaprojektowana na zlecenie producenta jednostki centralnej komputera. 1. Zapewniająca: a) możliwość podłączenia 3 urządzeń SATA II 300; b) obsługę procesora (lp. 1) w tym wykorzystanie wszystkich jego funkcjonalności; 2. Wyposażona w: 1) szyny i gniazda: a) min. 2xPCI, b) min.1xPCI Express x1 c) min. x PCI Express x16, 2) 4 gniazda pamięci pracujące w trybie Dual Channel; 3) gniazda PS2: min. 2 portami PS2 lub zewnętrzny konwerter USB/PS2 z min. 2 portami PS2; 4) gniazda LPT: min. 1 port LPT lub zewnętrzny konwerter USB/LPT z min. 1 portem LPT; 5) port RS232: min. 1 port RS232 lub zewnętrzny konwerter USB/RS232 z min. 1 portem RS232; 6) port USB: min. 9 portów USB 2.0; 7) złącze eSATA; zintegrowany z płytą kontroler RAID umożliwiający obsługę RAID 0 i 1; 8) układ zgodny ze specyfikacją TCG 1.2 zapewniający: blokowanie sekwencji startowej komputera i inicjalizacji BIOS; 9) wbudowany w postaci wyświetlacza diod interfejs diagnostyczny pozwalający na zidentyfikowanie uszkodzonego elementu komputera nawet gdy komputer nie jest podłączony do monitora. Musi sygnalizować przynajmniej: - przebieg procedury POST, - sum kontrolnych BIOSu, - awarii procesora lub pamięci podręcznej procesora, - uszkodzenia lub braku pamięci RAM, - uszkodzenia złączy PCI, kontrolera Video, dysku twardego, płyty głównej, kontrolera USB. 3 Pamięć RAM Min. 4 GB w układzie Dual Channel (2 x 2 GB DDR3 1066 MHz) z obsługą do 16 GB DDR3 pamięci RAM 4 Dysk twardy Min. 250 GB SATA II, pamięć podręczna cache min. 8 MB, prędkość obrotowa min. 7200 rpm 5 Karta dźwiękowa Min. 16 bit stereo, kompatybilna z High Definition Audio 6 Karta graficzna Zintegrowana lub niezintegrowana, 256 MB pamięci współdzielonej z pamięcią systemową (nie wymaga się uzupełnienia pamięci operacyjnej w przypadku współdzielenia); posiadająca złącze D-SUB 15 pin 7 Karta sieciowa Ethernet, obsługująca przepustowości: 10/100/1000 ze złączem RJ 45. Obsługująca następujące ustawienia trybów: 10Mbps half i full dupleks, 100Mbps half i full dupleks oraz Auto 8 Klawiatura Przewodowa w układzie US, polskie znaki zgodne z układem w MS Windows (polski programisty), nad zespołem wydzielonych klawiszy kursorów, klawisze w następującym układzie: Insert Home Page UP Delete End Page Down Klawiatura jest wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy) Klawiatura spełnia zalecenia określone w pkt 3.2 i 3.3 załącznika do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973), złącze: USB 9 Mysz Przewodowa optyczna, dwa przyciski, jedna rolka, złącze USB, podkładka pod mysz. 10 Napęd optyczny Wbudowana nagrywarka DVD ? RW, z możliwością wypalania etykiet i zapisu płyt dwuwarstwowych. 11 Obudowa 1. Wyposażona w: 1) następujące złącza z przodu obudowy: a) min. 2 złącza USB, b) min. 1 wyjście audio mini-jack, c) min. 1 wejście mikrofonowe mini-jack, 2) zatoki min.: a)1 x 5,25 na urządzenie zewnętrzne z zainstalowanym napędem optycznym (l.p. 10.) , b) 1 x 3,5 na urządzenie wewnętrzne z zainstalowanym dyskiem twardym (l.p. 4). 3) czujnik otwarcia obudowy. 2. Zapewniająca możliwość beznarzędziowej obsługi w zakresie otwarcia obudowy (nie dopuszcza się żadnego rodzaju wkrętów, śrub w tym np. motylkowych), wymiany i instalacji kart rozszerzeń i dysków twardych bez konieczności użycia narzędzi. 12 Zainstalowany system operacyjny, oprogramowanie Licencja dla Windows 7 Professional 32bit z prawami do instalacji Windows XP Professional w polskiej wersji językowej, Windows 7 Professional (preinstalowany na dysku twardym) wraz z nośnikiem pozwalającym na ponowną instalację systemu niewymagającą wpisywania klucza rejestracyjnego lub rejestracji poprzez Internet czy telefon, nośnik Windows XP Professional 32bit w polskiej wersji językowej - płyta przygotowana przez producenta - autoryzowanego dystrybutora komputera do automatycznej instalacji na danej jednostce (system wraz ze sterownikami), niewymagająca wpisywania klucza rejestracyjnego lub rejestracji poprzez Internet czy telefon. Program do nagrywania płyt CD-RW, DVD-RW w polskiej wersji językowej (nośnik i licencja). Komplet sterowników do poszczególnych podzespołów, tym dla ww. systemu operacyjnego na nośnikach DVD-ROM 13 Oprogramowanie zarządzające Oprogramowanie zarządzające umożliwiające wykorzystanie zintegrowanych funkcji płyty głównej, w formie aplikacji serwerowej, bez ograniczenia liczby serwerów, na których można to oprogramowania instalować i z niego korzystać przez liczbę użytkowników równą ilości komputerów na komputerach stanowiących przedmiot tego zamówienia. Oprogramowanie dostarczone przez producenta komputera pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, umożliwiające co najmniej: - Informowanie administratora o otwarciu obudowy - Zdalne zablokowanie stacji dysków, portów szeregowych, równoległych, USB, - Zdalne uaktualnianie BIOS zarówno na pojedynczym komputerze a także na grupie komputerów w tym samym czasie, - Zdalną konfigurację BIOS w czasie rzeczywistym, w tym co najmniej ustawienie hasła, wpisanie unikalnego numeru nadanego przez użytkownika, sekwencji startowej, włączenia/wyłączenia portów USB, włączenia/wyłączenia karty dźwiękowej, - Zdalne wyłączanie oraz restart komputera w sieci, - Otrzymywanie informacji WMI - Windows Management Interface, - Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS Musi umożliwiać ustawienie sposobu informowania o zaistnieniu zdarzenia poprzez (po stronie serwera) automatyczne uruchomienie zaplanowanej wcześniej akcji, wysłanie raportu zawierającego między innymi numer seryjny komputera i opis błędu na wskazany adres poczty elektronicznej 14 Wyposażenie Kabel przyłączeniowy UTP kat. 6a, dł. min. 10m, standard 2xRJ45 (wtyki WE8W), wykonany w wersji LSOH z kabla typu linka oraz wyposażony w konektory z menadżerem kabla z jednej i drugiej strony, zapewniający naturalny splot par w kablu. Szerokość wtyku kabla przyłączeniowego powinna wynosić nie więcej niż 12,5mm. Ułożenie pinów we wtyku kabla powinno być zrealizowane w dwóch płaszczyznach. Kabel zasilający do PC o długości min. 3m zakończony wtykiem standardowym (wykorzystywanym w Polsce). Listwa zasilająca z kablem o długości min. 5m długości z wyłącznikiem i filtrem przeciw przepięciowym, wyposażona w min. 5 gniazd zakończona wtykiem standardowym. 15 Zużycie energii Zasilacz o mocy maksymalnej 350W i spełniający kryteria normy Energy Star. 16 Certyfikaty i standardy 1. Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). 2. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). 3. Oferowane komputery posiadają certyfikat potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z zainstalowanym systemem operacyjnym (załączyć do oferty wydruk ze strony internetowej producenta systemu operacyjnego). 4. Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 30 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę). 5. Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty). 6. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram. (załączyć do oferty). 7. Certyfikacja Energy Star w wersji co najmniej 4.0 dla oferowanego modelu komputera - Wymagane jest, aby oferowany model komputera znajdował się na poniższej liście produktów certyfikowanych przez U.S. Environmental Protection Agency (EPA) i był uprawniony do oznaczenia logo Energy Star w wersji 4.0 (załączyć do oferty). 17 Gwarancja 1. 3 lata na miejscu u Zamawiającego. 2. Czas usunięcia awarii - do końca następnego dnia roboczego lub podstawienie w tym czasie sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach na okres trwania naprawy. 3. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych (dołączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu). 4. Dołączyć oświadczenie producenta komputera, potwierdzające oferowane warunki serwisu i gwarancji oraz, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 5. W przypadku uszkodzenia dysku twardego skutkującego koniecznością jego wymiany, uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. 6. W przypadku dostarczenia sprzętu zastępczego Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii, wady bądź usterki w terminie nie dłuższym, niż 30 dni od dnia zgłoszenia 7. W przypadku niewykonania naprawy w terminie 30 dni od daty zgłoszenia awarii, wady, bądź usterki lub ponownego wystąpienia awarii, wady lub usterki po wykonaniu 3 (trzech) napraw Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad w terminie tygodnia od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę. Na sprzęt ten okres gwarancji biegnie na nowo od dnia uruchomienia w miejscu użytkowania. 8. W przypadku wystąpienia w ciągu pierwszego roku gwarancji awarii, wady bądź usterki tego samego elementu (podzespołu) w więcej niż 25% ilości dostarczonego sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany ww. elementu (podzespołu) na swój koszt w całym sprzęcie stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymiana powinna zostać wykonana w terminie do 3 miesięcy od otrzymania żądania 18 Wsparcie techniczne producenta 1. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta - jego przedstawiciela. 2. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty dołączyć link strony. 19 Pozostałe Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapewnienia przez Wykonawcę możliwości obejrzenia jednego egzemplarza oferowanego sprzętu przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego. Wyklucza się prezentację w postaci fotografii, folderów reklamowych, prezentacji multimedialnych itp. Wymagane cechy, parametry i funkcjonalność oraz wyposażenie monitorów: LP Nazwa komponentu Minimalne parametry 1 Monitor LCD 19 widescreen Panel: TFT 19 - widescreen Plamka pion/poziom: max. 0,285 x 0,285 Jasność: min. 250 cd/m2 Kontrast: min. 1000:1 Czas reakcji: max. 5 ms Częstotliwość pozioma min. 30 - min. 83 kHz Pasmo przenoszenia: min. 135 MHz Kąty widoczności V/H: min. 160/160 Złącze: VGA i DVI Wbudowany 4 portowy hub USB Obrotowa podstawa monitora, regulacja wysokości i nachylenia. Rozdzielczość: min. 1440 x 900 Kolor obrazu: min. 16,2 mln Plug & Play DDC 2B Głośniki wbudowane lub dedykowane (montowane przy monitorze) do tego modelu Zasilacz w obudowie monitora Przewód zasilający: 2,5 m Sterowanie właściwościami monitora za pomocą przycisków na obudowie. Norma: TCO 2003, ISO 13406-2 lub ISO 9241, ENERGY STAR 2 Gwarancja 1. 3 lata na miejscu u Zamawiającego. 2. Czas usunięcia awarii - do końca następnego dnia roboczego lub podstawienie w tym czasie sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach na okres trwania naprawy. 3. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych (dołączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu). 4. Dołączyć oświadczenie producenta monitora, potwierdzające oferowane warunki serwisu i gwarancji oraz, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 5. W przypadku dostarczenia sprzętu zastępczego Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii, wady bądź usterki w terminie nie dłuższym, niż 30 dni od dnia zgłoszenia 6. W przypadku niewykonania naprawy w terminie 30 dni od daty zgłoszenia awarii, wady, bądź usterki lub ponownego wystąpienia awarii, wady lub usterki po wykonaniu 3 (trzech) napraw Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad w terminie tygodnia od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę. Na sprzęt ten okres gwarancji biegnie na nowo od dnia uruchomienia w miejscu użytkowania. 7. W przypadku wystąpienia w ciągu pierwszego roku gwarancji awarii, wady bądź usterki tego samego elementu (podzespołu) w więcej niż 25% ilości dostarczonego sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany ww. elementu (podzespołu) na swój koszt w całym sprzęcie stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymiana powinna zostać wykonana w terminie do 3 miesięcy od otrzymania żądania 8. Monitory zostaną objęte miesięcznym okresem testowym, obejmującym martwe piksele, w których matryce będą traktowane jako element klasy I. W tym okresie monitory posiadające martwe piksele zostaną wymienione na nowe wolne od wad w rozumieniu klasy I. 3 Certyfikaty i standardy 1. Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu). 2. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu). 3. Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty). 4. Monitor musi spełniać wymagania normy ISO 13406-2 lub ISO 9241, (załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu). 5. Monitor musi spełniać wymagania normy TCO 2003 (załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu). 6. Monitor musi spełniać wymagania normy ENERGY STAR (załączyć do oferty dokument/oświadczenie potwierdzający spełnienie wymogu). 4 Pozostałe Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapewnienia przez Wykonawcę możliwości obejrzenia jednego egzemplarza oferowanego sprzętu przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego. Wyklucza się prezentację w postaci fotografii, folderów reklamowych, prezentacji multimedialnych itp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w Rozdziale XI punkcie 2 SIWZ 3. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1. pieniądzu 4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4.3. gwarancjach bankowych; 4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). 5. Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien przelać je na rachunek Izby Celnej w Katowicach prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego 62 1130 1091 0000 0076 7620 0001 z dopiskiem: (dostawa komputerów i monitorów dla IC Katowice) 6. Wadium złożone w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, tylko w oddzielnej kopercie, tak by nie było na stale związane z ofertą. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, oraz w przypadku zaistnienia okoliczności w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jednej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, o wartości przekraczającej 300 000,00 zł brutto; Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w systemie O-1 (zero-jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 400.000,00 zł Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w systemie O-1 (zero-jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- adres strony internetowej producenta komputera umożliwiającej dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień realizowany poprzez wprowadzenie numeru seryjnego lub modelu komputera, - wydruk ze strony internetowej producenta systemu operacyjnego, celem potwierdzenia że komputery posiadają certyfikat potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z zainstalowanym systemem operacyjnym,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy cło. 2) zmiana przedmiotu umowy - w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności: a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, a w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian z zastrzeżeniem postanowień niniejszego rozdziału. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone. 3) zmiany umówionego terminu wykonania zamówienia - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiająch wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Izby Celnej w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 pok. 250 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Izby Celnej w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 pok. 222 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.