eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie w sezonie zimowym 2010/2011r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-08

Chełm: wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie w sezonie zimowym 2010/2011r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie .
Numer ogłoszenia: 282254 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie , ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, faks 082 5603123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie w sezonie zimowym 2010/2011r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie w sezonie zimowym 2010/2011r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie . CPV: 90.63.00.00-2 usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania 1. Na terenie działania Obwodu Drogowego w Chełmie -droga wojewódzka nr 812 odc. Łowcza-Chełm-Krasnystaw -droga wojewódzka nr 839 Cyców-Siedliszcze-Marynin-Rejowiec -droga wojewódzka nr 841 Cyców-Wierzbica-Staw -droga wojewódzkie nr 843 odc. Chełm-Kraśniczyn -droga wojewódzka nr 844 odc. Chełm-Białopole 2. Na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem -droga wojewódzka nr 829 odc. Łęczna-Biskupice -droga wojewódzka nr 837 odc. Piaski-Żółkiewka-Kol.Emska -droga wojewódzka nr 838 odc. Głębokie-Fajsławice -droga wojewódzka nr 842 odc. Wysokie-Krasnystaw -droga wojewódzka nr 846 odc. Małochwiej Duży - Stara Wieś(Kraśniczyn) 3. Zamówienie zostało podzielone na następujące zadania : Na terenie działania Obwodu Drogowego w Chełmie Zadanie nr 1 zwalczanie śliskości i odśnieżanie - dr. woj. nr 812 odc. Łowcza-Chełm-Krasnystaw >solarka szt. 1 (solarka, nośnik i pług Wykonawcy), planowany zakres usługi: praca 380 godz. >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 350 godz. >pług średni szt. 2 (nośniki i pługi Wykonawcy), planowany zakres usługi : praca 270 godz. wartość zadania 167 078,00 zł /netto/ Zadanie nr 2 zwalczanie śliskości i odśnieżanie - dr. woj. nr 839 Cyców - Siedliszcze - Marynin - Rejowiec i dr. woj. nr 841 Cyców - Wierzbica - Staw >piaskarka szt. 1 (piaskarka , pług Zamawiającego; nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi : praca 400 godz. >pług średni szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: 190 godz. wartość zadania 80 364,30 zł /netto/ Zadanie nr 3 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 843 odc. Chem-Kraśniczyn i dr. woj. nr 844 odc. Chełm-Białopole >piaskarka szt. 1 (piaskarka i pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 420 godz. , >pług średni szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 190 godz. wartość zadania 83 240,90 zł /netto/ Zadanie nr 4 odśnieżanie - dr. woj. nr 843 Chełm - Wierzchowiny - Kraśniczyn I nr 844 odc. Chełm - Białopole >pług ciężki - szt1 (pług i nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi : praca 60 godz. wartość zadania 11 052,60 zł /netto/ Zadanie nr 5 odśnieżanie - dr. woj. 812 Łowcza - Chełm - Krasnystaw, nr 839 Cyców - Marynin - Rejowiec, nr 841 Cyców - Staw > ładowarka o ład. min. 3,4 m3 szt. 1 (Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 60 godz. wartość zadania 8 355,00 zł /netto/ Na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem Zadanie nr 6 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 829 odc. Łęczna-Biskupice i dr. woj. nr 838 Głębokie-Fajsławice >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 400 godz. >pług średni szt. 1 (pług i nośnik Wykonawcy) Zakres usługi: praca 190 godz. wartość zadania 80 364,30 zł /netto/ Zadanie nr 7 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 837 odc. Piaski-Żółkiewka-Kol.Emska, dr. woj. nr 842 odc.Wysokie-Krasnystaw, dr. woj. nr 846 odc. Małochwiej Duży-Stara Wieś >piaskarka szt. 2 (piaskarki Zamawiającego, pługi i nośniki Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 750 godz. >piaskarka szt. 1 (piaskarka, pług i nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 350 godz. >pług średni szt. 2 (pługi Zamawiającego, nośniki Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 380 godz. wartość zadania 203 877,60 zł /netto/ Zadanie nr 8 odśnieżanie drogi wojewódzkie na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem >równiarka szt. 1 (Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 80 godz. >ładowarka o ład. min. 3,4 m3 planowany zakres usługi: praca 60 godz. >pług ciężki szt. 1 (pług i nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 80 godz. wartość zadania 33 473,40 zł /netto/ 4. Podane wyżej ilości godzin pracy sprzętu są maksymalne. 5. Zamawiający nie przewiduje dyżuru sprzętu. 6. Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg będą świadczone w zależności od występujących warunków atmosferycznych. Usługi będą polegać na: a) Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego, b) Utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, c) Zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, d) Wykonaniu na własny koszt konserwacji sprzętu będącego własnością Zamawiającego jeżeli współpracował przy realizacji zamówienia (oczyszczenie z rdzy, malowanie) i zwrot do RDW w Chełmie w terminie do 15 czerwca 2011 r. e) Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy Zamawiający. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt. 7. Zamówienie będzie realizowane zgodnie ze specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą pługów, piaskarek i sprzętu do zimowego utrzymania dróg. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu wyszczególnionymi w opisie przedmiotu zamówienia pkt. III SIWZ odpowiednio dla wybranego zadania/zadań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować minimum 1 osobą do obsługi jednostki sprzętu i transportu zgodnie z potrzebami Zamawiającego, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami odpowiednio dla wybranego zadania/zadań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie; 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie; 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.