eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary › Budowa osiedlowych sieci ciepłowniczych i przyłączy ciepłowniczych do budynków w Zakopanem w rejonie ulicKasprusie, Małe Żywczańskie i Andrzeja Struga.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-23

Szaflary: Budowa osiedlowych sieci ciepłowniczych i przyłączy ciepłowniczych do budynków w Zakopanem w rejonie ulic: Kasprusie, Małe Żywczańskie i Andrzeja Struga.
Numer ogłoszenia: 28212 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska SA , Bańska Niżna, ul. Cieplice 1, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 0-18 20 150 41, faks 0-18 20 150 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.geotermia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa osiedlowych sieci ciepłowniczych i przyłączy ciepłowniczych do budynków w Zakopanem w rejonie ulic: Kasprusie, Małe Żywczańskie i Andrzeja Struga..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane pod nazwą :Budowa osiedlowych sieci ciepłowniczych i przyłączy ciepłowniczych do budynków w Zakopanem, w rejonie ulic: Kasprusie, Małe Żywczańskie i Andrzeja Struga polegające na wykonaniu sieci ciepłowniczych w technologii rur preizolowanych sztywnych zgodnie z: - Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr I do SIWZ, - Instrukcją sporządzania dokumentacji geodezyjnej stanowiącą załącznik nr II do SIWZ, - Dokumentacjami projektowymi stanowiącymi załączniki nr III do SIWZ. Zad. 1: Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami w rejonie ulicy Małe Żywczańskie i Andrzeja Struga w Zakopanem na działkach nr ewid.: 306-9, 310 obr.0008; 643-3, 597-8, 677, 669, 700 obr.0005; -1-1, 531-2, 580, 13-1, 22-1, 13-2, 21, 584, 15, 16, 19, 18, 507, 27-1, 17, 28-1, 29-1, 30-1, 45-1, 53-2, 547, 46-1, 560-2, 48-2, 48-1, 50, 552-1, 114-1, 113-2 obr. 0009. Zad.2: Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami w rejonie ulicy Małe Żywczańskie i Andrzeja Struga w Zakopanem - Etap II, na działkach nr ewid.: 507, 113-2, 164, 579, 165, 167, 166-1, 161, 513, 268, 267, 266, 265-2, 171-5, 298-2, 610, 520, 269, 270, 271 obr. 0009. Zad.3: Budowa przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ul. Kasprusie 39 w Zakopanem Zad.4: Budowa przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ul. Kasprusie 52 w Zakopanem Zad.5:Budowa przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ul. Kasprusie 52a w Zakopanem Zad.6:Zad. 6.1 - Budowa przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ul. Małe Żywczańskie 20 i Zad. 6.2-Budowa przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ul. Małe Żywczańskie 20a w Zakopanem Wyjaśnienia Zamawiającego dotyczące realizacji zadań: 1. Zad.1 i Zad.2 było planowane przez Zamawiającego jako jedna wspólna inwestycja pod nazwą Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wraz z przyłączami w rejonie ulicy Małe Żywczańskie i Andrzeja Struga w Zakopanem. Jednak ze względu na brak zgody jednego z właścicieli działek na etapie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania decyzji pozwolenia na budowę Zamawiający podzielił tę inwestycję na dwa etapy. Stąd Zad.1, które należy traktować jako Etap I tej inwestycji i Zad.2, które należy traktować jako Etap II tej inwestycji. Realizacja inwestycji rozpoczyna się od Zad.1. 2. W dokumentacji budowlanej dla Zad.1 należy uwzględniać, w tym także w zestawieniach materiałów, tylko zakres objęty pozwoleniem na budowę, to jest zakres od punktu początkowego PP do załamania Z-34, łącznie z kolanami tego załamania. Zakres rzeczowy dla wykonania przyłączy ciepłowniczych: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: a) obsługę geodezyjną zgodnie z wymaganiami prawa i Instrukcją stanowiącą załącznik nr II do SIWZ, zwłaszcza w zakresie inwentaryzacji geodezyjnej urządzeń liniowych (sieci) - oddzielnie dla każdego zadania; b) ustanowienie Kierowników Budowy i Kierowników Robót na cały czas trwania budowy; c) opracowanie na własny koszt projektów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; d) dostawa materiałów preizolowanych zgodnie z zastrzeżeniem pkt. 3.3. SIWZ i wymaganiami opisanymi w Specyfikacjach Technicznych oraz dostawa innych materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy; e) wykonanie przedmiotu zamówienia według dokumentacji projektowych i Specyfikacji Technicznych, w tym między innymi, roboty ziemne, roboty montażowe, roboty budowlane związane z przejściami sieci ciepłowniczych nad/pod potokami; f) na skrzyżowaniach i zbliżeniach przewodów ciepłowniczych - zabezpieczenie urządzeń nad i podziemnych zgodnie z wymaganiami właścicieli tych urządzeń wraz z pisemnym odbiorem robót zabezpieczających przez właścicieli tych urządzeń; g) maksymalną ochronę zieleni i zabezpieczenie jej, a zwłaszcza systemu korzeniowego, w trakcie prowadzenia robót; h) roboty odtworzeniowe terenów po wykonanych robotach wraz z pisemnym odbiorem tych robót przez właścicieli terenów; i) poniesienie wszelkich kosztów i opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. poniesienie opłat za zajęcie pasów drogowych; Zamawiający ze względu na długotrwałe procedury związane z uzyskaniem decyzji na zajęcie pasów drogowych (minimum 1 miesiąc) wystąpił we własnym imieniu do zarządcy pasów drogowych o wydanie takiej decyzji i naliczenie opłat za zajęcie pasów drogowych na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót w pasach drogowych. Wykonawca po podpisaniu umowy na roboty natychmiast zweryfikuje ten harmonogram zajęcia pasów drogowych i będzie mógł wystąpić do zarządcy pasów drogowych o zmianę decyzji i zmianę opłat na podstawie opracowanego przez siebie harmonogramu zajęcia pasów drogowych; j) organizację ruchu (projekt organizacji ruchu, uzgodnienia z Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym, Dyrekcją Dróg, właścicielami terenu i innymi); k) znalezienie miejsca odwozu nadmiaru ziemi i odwóz nadmiaru ziemi; l) wskazanie miejsca odwozu i utylizacji odpadów oraz odwóz i utylizacja odpadów w tym miejscu; m) uzyskanie i skompletowanie na własny koszt Wykonawcy wszystkich niezbędnych opracowań, akceptacji, zezwoleń, oświadczeń i innych dokumentów, w tym zawiadomień o zakończeniu budowy lub wystąpień o pozwolenie na użytkowanie, potrzebnych do uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie wykonanych obiektów w przypadkach gdy uzyskanie takiej decyzji jest konieczne według przepisów prawa. 2.Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia będzie realizowany: - zadania: Zad.1, Zad.2 - na podstawie osobnych pozwoleń na budowę - zadania: Zad.3, Zad.4, Zad.5, Zad.6.1 i Zad.6.2 - na podstawie art. 29a prawa budowlanego. Na etapie ogłoszenia postępowania przetargowego Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę dla Zad. 1 i nie posiada jeszcze decyzji pozwolenia na budowę dla Zad. 2. Spodziewany przez Zamawiającego termin uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę dla Zad. 2 to data ok. 15.04.2011r. 3.Zamawiający dopuszcza do stosowania wyłącznie elementy systemu rurociągów preizolowanych ze stalowych rur sztywnych jednego ze wskazanych producentów: STAR PIPE Polska Sp. z o.o. lub Logstor ROR Polska Sp. z o.o. lub ISOPLUS Polska Sp. z o.o. lub FINPOL ROHR Sp. z o.o. po pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Wykonawca dla realizacji przedmiotu umowy zakupi i dostarczy materiały preizolowane wyłącznie jednej z tych firm. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zupełnego odstąpienia od wykonania poszczególnego zadania, wykonania zadania częściowego w danym zadaniu i części robót w zadaniu. 5. Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty do dokonania wizji lokalnej w terenie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie wykonanie około czterech przyłączy ciepłowniczych do budynków w Zakopanem w systemie rur preizolowanych sztywnych (w rejonie ulicy Małe Żywczańskie), realizowanych na podstawie art. 29a Prawa Budowlanego. Przewidywana łączna długość przyłączy około 120m; w zakresie średnic nominalnych DN50-DN25

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 44.16.31.60 - Przesyłowe przewody rurowe i akcesoria .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium zostanie wniesione przez Wykonawców w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. O/Nowy Targ, nr konta: 42 1540 1115 2001 6010 5822 0001, 2) w bezwarunkowych gwarancjach bankowych, 3) w bezwarunkowych gwarancjach ubezpieczeniowych Bezwarunkowe gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe i inne muszą zawierać potwierdzenie, że kwota wadium zostanie wypłacona na konto Zamawiającego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek okoliczności opisanej w art.46. ust.4a i 5 Ustawy oraz bez względu na jakiekolwiek protesty Wykonawcy i udzielającego gwarancji.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ - na zasadzie spełnia/nie spełnia 2) składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.5) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ - na zasadzie spełnia/nie spełnia 2) składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej wykazu wykonanych robót budowlanych odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ - na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ - na zasadzie spełnia/nie spełnia 2) składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.3) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.4) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ - na zasadzie spełnia/nie spełnia 2) składanej przez Wykonawcę do oferty przetargowej kserokopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiadanego mienia na sumę gwarancyjną co najmniej 2 000 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zupełnego odstąpienia od wykonania poszczególnego zadania, wykonania zadania częściowego w danym zadaniu i części robót w zadaniu. Zamawiający przewiduje w czasie realizacji umowy możliwość zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.geotermia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PEC Geotermia Podhalańska S.A., ul. Nowotarska 35a, 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 13:15, miejsce: PEC Geotermia Podhalańska S.A., ul. Nowotarska 35a, 34-500 Zakopane (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.