Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Kietrz: Przebudowa i remont pomieszczeń Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Nasiedlu
Numer ogłoszenia: 28208 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ - Gminny Zespół Lecznictwa Otwartego , ul. Kościelna 1, 48-130 Kietrz, woj. opolskie, tel. 077 4855230, faks 077 4855230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont pomieszczeń Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Nasiedlu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch podstawowych elementów: 1. modernizacji pomieszczeń Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Nasiedlu : w zakres robót modernizacyjnych związanych z omawianym budynkiem wchodzą: roboty rozbiórkowe, roboty murowe (ścian działowych i przymurowania otworów w ścianach zewnętrznych, montaż nadproży), wykonanie tynków na ścianach wewnętrznych i zewnętrznych, malowanie ścian i sufitów, wykonanie gładzi, wykonanie posadzek z płytek powierzonych przez inwestora (nie należy wyceniać płytek), wykonanie okładzin, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana nawierzchni przed wejściem. 2. remont instalacji c.o. wraz z montażem urządzeń grzewczych oraz instalacji wod.-kan. Budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Nasiedlu, który obejmuje następujące prace: demontaż istniejących grzejników, montaż nowej instalacji, montaż grzejników stalowych płyt, izolacja rurociągów, montaż armatury regulacyjnej i odcinającej, wymiana rur żeliwnych i PCV, demontaż instalacji wody, wykonanie nowej instalacji wody, montaż urządzeń sanitarnych i podgrzewaczy ciepłej wody..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji budynku , o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku poleganiu na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - w szczególności należy przedłożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyzpozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Wymagane pełnomocnictwa
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych poniżej przyczyn, z uwzględnieniem podawanych warunków do ich wprowadzenia: 1. Zmiany unormowań prawnych w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych , w tym zmiany podatku VAT. 2. Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji umowy w razie wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych typu długotrwałe opady deszczu, nawalne opady deszczu, gradobicie, trąby powietrzne i inne zjawiska atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania. Ponadto przewiduje się przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku konieczności wprowadzenia zmian projektu. 3.Zamawiający dopuszcza zmiany osób kierujących robotami, lub nadzorujących roboty, w przypadku utraty przez te osoby uprawnień, ze względu na stan zdrowia, z przyczyn losowych, z zachowaniem równoważności uprawnień nowych osób. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kietrz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Lecznictwa Otwartego
ul. Kościelna 1
48-130 Kietrz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminnym Zespole Lecznictwa Otwartego ul. Kościelna 1, 48-130 Kietrz-w pokoju administracja na I piętrze budynku przychodni.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KIETRZ
więcej: przetargi KIETRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Roboty kominiarskie w budynkach administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.