eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz papieru i artykułów biurowych dla Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Gdańsk: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz papieru i artykułów biurowych dla Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4
Numer ogłoszenia: 282054 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Gdańsku, ul. Danusi 4, 80-434 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7683130, faks 058 7683270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz papieru i artykułów biurowych dla Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz papieru i artykułów biurowych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Urzędu Statystycznego w Gdańsku w 2012 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne 31.15.81.00 - Ładowarki do baterii 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.21.60 - Korektory 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.73.20 - Zszywacze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz akcesoriów komputerowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEDAX - NIERUCHOMOŚCI Sp. z o. o., ul. Jana Kazimierza 51, 01-267 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48654,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45777,76

  • Oferta z najniższą ceną: 45777,76 / Oferta z najwyższą ceną: 46841,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa papieru i wyrobów z papieru oraz artykułów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEDAX - NIERUCHOMOŚCI Sp. z o. o., ul. Jana Kazimierza 51, 01-267 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49483,64

  • Oferta z najniższą ceną: 49483,64 / Oferta z najwyższą ceną: 54261,43

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy PZP tj. 130 tys. euro. Postępowanie prowadzone było w trybie zapytania o cenę i zgodnie z art. 72 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający udzielił zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.