eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego dla zadania pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami dla wsi Kocień Wielki i Kuźniczka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Wieleń: Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego dla zadania pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami dla wsi Kocień Wielki i Kuźniczka
Numer ogłoszenia: 282046 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176454 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieleń, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. (067) 2561170 w. 47, faks (067) 2561021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego dla zadania pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami dla wsi Kocień Wielki i Kuźniczka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej z przyłączami dla wsi Kocień Wielki i Kuźniczka. Przewidywana długość sieci wodociągowej ok. 16 km, liczba przyłączy ok. 95 szt., zasilanie sieci według warunków technicznych wydanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Noteć Sp. z o.o. w Wieleniu. A. Zakres i warunki- Wykonawca ma wykonać: 1. mapy sytuacyjno- wysokościowe do celów projektowych w skali 1:1000 lub 1:500, 2. wstępną koncepcję budowy wodociągu do akceptacji przez Zamawiającego, 3. projekt budowlany wykonawczy sieci wodociągowej z przyłączami- 5 egz., 4. projekt budowlany wykonawczy hydroforni sieciowej- branża instalacyjna, budowlana, elektryczna- 5 egz., 5. dokumentację geologiczno- inżynierską, 6. kosztorys inwestorski- 3 egz., 7. kosztorys ślepy- 3 egz., 8. przedmiar robót- 3 egz., 9. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- 3 egz., 10. inne opracowania wynikające z przepisów szczególnych (konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę a nieprzewidziane w niniejszej specyfikacji), 11. materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień, warunków technicznych i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, 12. wykaz działek, przez które przechodzi inwestycja, 13. materiały i kompletny wniosek o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli wystąpi taka potrzeba), 14. materiały wraz z operatem wodno-prawnym i kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego (jeżeli wystąpi taka potrzeba), 15. uzgodnienie projektu w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, 16. materiały i kompletny wniosek o wydanie pozwolenia na budowę, 17. tymczasowy projekt organizacji ruchu, 18. informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- 1 egz., 19. oprócz wersji papierowej całość dokumentacji ma być dostarczona na nośniku elektronicznym. Wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki, uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formacie .pdf. Kosztorysy należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w pliku programu kosztorysowego w wersji edytowalnej bez cen. B. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać własnym kosztem i staraniem: 1. decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli wystąpi taka potrzeba), 2. wszelkie pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, 3. zgody właścicieli działek, przez które przechodzi inwestycja na dysponowanie nieruchomościami do celów budowlanych, 4. pozwolenie wodno- prawne (jeśli jest wymagane), 5. pozwolenie na budowę. C. Dodatkowe informacje: 1. Wykonawca ma obowiązek zaproponować najbardziej ekonomiczną trasę przebiegu sieci obejmującą wszystkie posesje. 2. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegóły inwestycji. 3. Projektowanym wodociągiem należy objąć wszystkie posesje w danym rejonie. 4. Przyłącza należy doprowadzić na teren posesji i zakończyć zaworem. 5. Na terenie objętym inwestycją występują drogi gminne oraz wojewódzkie. 6. Projektowana inwestycja nie obejmuje terenów zamkniętych. 7. Trasa przebiegu wodociągu może przechodzić przez tereny leśne. 8. Projektowana sieć może przekraczać ciek wodny będący własnością Skarbu Państwa. 9. Trasa sieci może przechodzić również przez tereny prywatne. D. Wymagania formalno prawne: 1. Projekt budowlany winien spełniać wszelkie wymogi obowiązującej ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. nr 120, poz. 1133). 2. Projekt budowlany należy uzgodnić branżowo z zainteresowanymi stronami. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wnioski i zalecenia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli wystąpi decyzja). 3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji z zachowaniem poniższych warunków: a) część projektową zgodnie z: - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz.12072 ze zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., nr 120, poz.1133 ze zm.), - rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r., nr 213, poz. 1397), - ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. z 2008 r., nr 199, poz. 1227 ze zm.) b) część kosztorysową zgodnie z: - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130, poz.1389). 4. Wszystkie załączone kserokopie i odpisy: map, uzgodnień itp. winny posiadać potwierdzenie zgodności z oryginałem. 5. Jednostka projektowa odpowiada za wady dokumentacji projektowej do czasu odbioru pogwarancyjnego wybudowanego obiektu. Ujawnione w tym okresie wady dokumentacji projektowej Jednostka Projektowa jest zobowiązana poprawić w trybie awaryjnym niezwłocznie po ich ujawnieniu (otrzymanym zawiadomieniu). 6. Po stronie wykonawcy dokumentacji projektowej leży uzyskanie pozwolenia na budowę (w przypadku sieci wodociągowych) lub zgłoszenia (w przypadku przyłączy wodociągowych) w imieniu inwestora. 7. Średnice projektowanego wodociągu, zastosowane materiały, metodę posadowienia wodociągu (przewiert, wykopy) oraz wszelkie inne uzgodnienia należy konsultować na etapie projektowania z Zamawiającym. 8. Dokumentacja projektowa w swojej treści nie może określać technologii robót, rodzajów materiałów i innych warunków w sposób utrudniający uczciwą konkurencję oraz ma być przygotowana zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 9. Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia wraz przeniesieniem na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.32.22.00 - 73.32.22.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Technicznych PROSBED s.c. Bogusława i Mirosław Bednarczyk, os. Słowackiego 22/9, 64-980 Trzcianka, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86544,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82410,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53997,00 / Oferta z najwyższą ceną: 166050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.