eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ¦wiadczenie us³ug wywozu nieczysto¶ci sta³ych z obiektów Policji woj. ma³opolskiego

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2014-08-25

Kraków: ¦wiadczenie us³ug wywozu nieczysto¶ci sta³ych z obiektów Policji woj. ma³opolskiego
Numer og³oszenia: 282006 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. ma³opolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug wywozu nieczysto¶ci sta³ych z obiektów Policji woj. ma³opolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i wywóz nieczysto¶ci sta³ych segregowanych oraz niesegregowanych wraz z dzier¿aw± kontenerów z obiektów Policji woj. Ma³opolskiego. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - wywóz nieczysto¶ci sta³ych wraz z utylizacj± i dzier¿aw± pojemnika, - wykonanie us³ug zgodnie z ustalonym harmonogramem, (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzane na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ), - ka¿dorazowa zmiana terminu wywozu winna byæ zg³oszona telefonicznie. - utrzymywanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, - usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu. 2. Szczegó³owe okre¶lenie: zakresu zamawianych us³ug, przewidywanych ilo¶ci nieczysto¶ci, ilo¶ci i pojemno¶ci pojemników oraz lokalizacji obiektów - znajduje siê w za³±czniku nr 2 do niniejszej SIWZ stanowi±cym jednocze¶nie Formularz cenowy. 3. Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów nietypowych o du¿ych gabarytach, poprodukcyjnych (gruz itp.) - gromadzonych poza pojemnikami, których wywóz mo¿e nast±piæ wy³±cznie na podstawie odrêbnego pisemnego zlecenia..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.51.10.00 - Us³ugi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium w przedmiotowym postêpowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o 1. Za spe³niaj±cych opisane powy¿ej warunki zostan± uznani Wykonawcy, którzy: -posiadaj± wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci prowadzonego przez wójta/burmistrza gminy (w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.) Wykonawcy odbieraj±cy odpady komunalne od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, którzy w dniu wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (dz. U. Nr 152, poz. 897 z pó¼n. zm.), tj. w dniu 1 stycznia 2012 r. posiadali zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, mog± - zgodnie z art. 14 ust. 1 powo³anej ustawy nowelizuj±cej - wykazaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu równie¿ na podstawie tego zezwolenia, a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadz±cych dzia³alno¶æ na obszarze w³asnej gminy - udokumentowane zwolnienie zgodnie z ww. ustaw± z obowi±zku uzyskania przedmiotowego zezwolenia. -posiadaj± zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628 ze zmianami) o odpadach lub udokumentowane zwolnienie z obowi±zku posiadania takiego zezwolenia. 2. Ocena spe³niania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ ww. warunki Wykonawca spe³ni³

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± byæ dokonane za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy, tylko w przypadkach okre¶lonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a która spowodowa³aby, ¿e ¶wiadczenie sta³oby siê niemo¿liwe. 3. Zamawiaj±cy, dla zapewnienia prawid³owej realizacji zadania, dopuszcza mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartych w niniejszej umowie. W szczególno¶ci zmiany mog± dotyczyæ zmiany miejsca ¶wiadczenia us³ug, ustalonego wynagrodzenia, harmonogramu/terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w sytuacji gdy: 1) nast±pi³a zmiana przepisów prawnych w tym zmiany stawki podatku VAT, 2) nast±pi³a podwy¿ka op³at za umieszczanie odpadów na sk³adowisku, których wysoko¶æ jest ustalana odgórnie stosownym Obwieszczeniem Ministra ¦rodowiska lub Uchwa³y danego Samorz±du Terytorialnego w sprawie wysoko¶ci stawek op³at za korzystanie ze ¶rodowiska. Wzrost cen nie mo¿e byæ wiêkszy ni¿ wzrost stawki za dan± us³ugê w ww. aktach prawnych. 3) nast±pi³a zmiana lokalizacji jednostki organizacyjnej Policji w obrêbie tej samej miejscowo¶ci - umowa uwzglêdnia zmianê w zakresie adresu jednostki a Wykonawca bêdzie zobowi±zany ¶wiadczyæ us³ugi na warunkach okre¶lonych w umowie 4) sytuacji niezale¿nych od stron umowy lub w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej, powoduj±cej konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy, w tym terminu wykonania. Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie poinformowaæ Zamawiaj±cego o fakcie zaistnienia si³y wy¿szej, 4. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy, jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiaj±cy powy¿ej przewidzia³ katalog zmian na które mo¿e wyraziæ zmianê, powy¿sze nie stanowi jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 5. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mog± zostaæ wprowadzone w ¿ycie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiaj±cym i akceptacji ustaleñ przez obie strony umowy. 6. W przypadku likwidacji jednostki organizacyjnej Policji lub og³oszenia upad³o¶ci lub likwidacji Wykonawcy albo zaprzestania ¶wiadczenia us³ug objêtych umow±, umowa zostanie rozwi±zana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Wydzia³ ds. Zamówieñ Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP- pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Wydzia³ ds. Zamówieñ Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP- pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.