eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW Żołędowo w 2010r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-06

Bydgoszcz: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW Żołędowo w 2010r.
Numer ogłoszenia: 2819 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220631 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, faks (052) 370-57-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW Żołędowo w 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW Żołędowo w 2010r. 2. Zamówienie obejmuje następujące usługi: - łączną powierzchnia sprzątania 308 m2 (budynek administracyjny + portiernia), - powierzchnia mycia szyb - 80 m2, - powierzchnia mycia płytek ściennych - 75 m2, - powierzchnia czyszczenia żaluzji - 45 m2 3. Rodzaj czynności: a) odkurzanie całej powierzchni podłóg - 1 x dziennie, b) zmywanie posadzek z płytek ceramicznych podłogowych, gumolitu, paneli podłogowych - 1 x dziennie, c) czyszczenie blatów biurek, stołów, parapetów i szaf biurowych - 1 x dziennie, d) wycieranie aparatów telefonicznych, drukarek, ksero i niszczarki - 1 x dziennie, e) opróżnianie koszy na śmieci i niszczarki - 1 x dziennie, f) usuwanie pajęczyn z sufitów i ścian - 1 x dziennie, g) mycie oraz dezynfekcja urządzeń higieniczno - sanitarnych w łazienkach - 1 x dziennie, h) mycie wszystkich drzwi, klamek, szyb, ościeżnic w drzwiach - 1 x w tygodniu, i) mycie z użyciem detergentu płytek ceramicznych w toaletach - 1 x w tygodniu, j) wycieranie na mokro grzejników - 1 x w tygodniu, k) czyszczenie wyłączników prądu, lamp stojących - 1 x w tygodniu, l) odkurzanie tapicerki meblowej - 1 x w tygodniu, ł) mycie okien wraz z ramami i ościeżnicami - 1 x na kwartał, m)czyszczenie żaluzji okiennych - 1 x na kwartał, n) mycie lamp i kloszy sufitowych - 1 x w roku, o) czyszczenie tapicerki meblowej - 2 x w roku. 4. Środki czystości oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia zapewni Zamawiający. 5. Godziny wykonywania pracy: -poniedziałek od godziny 1500 do godziny 2000, -wtorek od godziny 1500 do godziny 2000, -środa od godziny 1500 do godziny 2000, -czwartek od godziny 1500 do godziny 2000, -piątek od godziny 1445 do godziny 1945 w celu wydania środków czystości oraz przekazania uwag dot. pracy. 6. Po zakończeniu pracy należy zamknąć okna, wyłączyć urządzenia elektryczne i pozakręcać krany. 7. Zabrania się wprowadzania na teren firmy osób obcych. 8. Zabrania się wynoszenia na zewnątrz budynku sprzętu należącego do zamawiającego. 9.Osoba sprzątająca ponosi odpowiedzialność za sprzęt i pomieszczenia w czasie wykonywania swoich obowiązków. 10. Wszystkie prace objęte zamówieniem muszą być wykonywane zgodnie z przepisami BHP i p.poż..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 8400 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW Żołędowo w 2010r.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multi Serwis Cleaner, ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8400
  • Oferta z najniższą ceną: 8400 oferta z najwyższą ceną: 17100.24
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.