eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › Przebudowa ulicy I.Krasickiego w miejscowości Kotlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Kotlin: Przebudowa ulicy I.Krasickiego w miejscowości Kotlin
Numer ogłoszenia: 281998 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin , ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, faks 062 7405481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy I.Krasickiego w miejscowości Kotlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulicy I. Krasickiego w miejscowości Kotlin. Zakres prac do wykonania : a) roboty przygotowawcze, które obejmują : - roboty pomiarowe - wytyczenie trasy poszczególnych warstw nawierzchni, wyznaczenie punktów głównych trasy, przebiegu kanalizacji deszczowej itp. Roboty pomiarowe obejmują równieżwykonanie badań kontrolnych oraz inwentaryzacji powykonawczej, - roboty rozbiórkowe - rozebranie krawężnika na ławie betonowej z oporem wraz z utylizacją gruzu, rozebranie chodnika z kostki betonowej oraz opornika betonowego na skrzyzowaniu ulic Rymarkiewicza i Krasickiego, b) roboty ziemne, które obejmują : - mechaniczne wykonanie wykopów o odpowiedniej głębokości wraz z załadunkiem i przerzutem materiału w miejsca wykonania nasypu, - odspojenie materiału, załadunek oraz odwiezienie w miejsca wskazane przez inwestora - wykonanie nasypów w miejscu projektowanego chodnika z kruszywa uzyskanego z wykopu. Zagęszczenie warstw nasypu do wskazań określonych w SST, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne c) podbudowy z kruszywa łamanego, która obejmują : - podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem - roboty polegają na zakupie, dowiezieniu, rozłożeniu oraz zagęszczeniu warstwy betonu o Rm = 5 MPa. grubość warstwy po zagęśzczeniu 10 cm, - prace związane z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie obejmują rozłożenie kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm warstwą 0 cm po zagęszczeniu na odcinku od KM 0 + 000,00 do KM 0+ 162,19, profilowanie warstwy do uzyskania odpowiednich spadków wraz z zagęszczeniem podbudowy do uzyskania zagęszczeń i nośności przewidzianych w SST, - prace związane z wykonaniem nawierzchni wjazdów obejmują rozłożenie kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm warstwą 10 cm po zagęszczeniu na wjazdach do posesji. Profilowanie warstwy do uzyskania odpowiednich spadków wraz z zagęszczeniem nawierzchni do uzyskania zagęszczeń i nośności przewidzianych w SST, d) nawierzchnia Wykonanie nawierzchni obejmuje następujący zakres prac : - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16,00 mm, - skropienie warstwy wiążącej o gr. 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm, - skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm, d) roboty brukarskie Wykonanie robót brukarskich obejmuje : - wykonanie krawężników 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - wykonanie ławy i oporu z betonu B-MPa pod krawężniki i ścieki, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki na ławie betonowej, - wykonanie obrzeży o gr. 6 cm wzdłuż chodników, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej przy przejściu dla pieszych. f) kanalizacja deszczowa Wykonanie kanalizacji deszczowej obejmuje : - wykonanie kolektora z rur o średnicy 315 mm wraz z włączeniem ich do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, - wykonanie studni rewizyjnych z rur betonowych o średnicy 1000 mm, - wykonanie przykanalików z rur o średnicy 200mm, - wykonanie wpustów kanalizacji deszczowej g) roboty wykończeniowe Wykonanie robót wykończeniowych obejmuje następujący zakres prac : - ustawienie słupków do znaków drogowych w miejscach wskazanych przez projekt, przymocowanie tablic znaków - znak D-4a, T-6 oraz A7 - regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacji sanitarnej oraz zaworu wodociągowego - dostosowanie do projektowanej niwelety h) roboty telekomunikacyjne - wykonanie zabezpieczenia istniejącej linii telekomunikacyjnej rurą osłonową dwudzielną typu A 120 PS. Obliczenie ilości robót : 1. Roboty przygotowawcze : - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 162,19 m, - rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej - 18 m, - rozebranie obrzezy betonowych gr 6 cm - 18 m, - rozebranie chodnika zkostki betonowej gr 8 cm - 32,4 m2, Roboty ziemne : - wykopy wykonane mechanicznie w gr. kat. III z załadunkiem i transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km ( przewóz urobku w miejsca budowy nasypów lub odwóz z placu budowy ) - 298 m3, - dodatek za 4 km odwozu gruntu uzyskanego z wykopów ( łączna odległość wywozu 5 km ) - 298 m3, - roboty ziemne poprzeczne - ( kat. gr. III ) - 55 m3, - formowanie i zagęszczanie nasypów w gruncie kat. III - grunt uzyskany z wykopów - 55 m3, - wykonanie koryta pod jezdnię oraz pod wjazdy do posesji oraz chodnik gł. 20 cm - 945,43 m2 ( w tym 100 m2 wjazdy pod posesje ) 3. Podbudowy : - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa - 845,43 m2, - nawierzchnia wjazdów na posesje z kruszywa łamanego 0/31,5 mm ( granit, melafir, gabro) stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 10 cm. Wjazdy na posesje 100 m 2, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm ( granit, melafir, gabro) stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 845,43 m2, 4. Nawierzchnie : - oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - 845,43 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego KR 1-2 o uziarnieniu 0-16 mm - warstwa wiążąca - grubość po zagęszczeniu 4 cm - 845,43 m2, - oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 - 845,43 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego KR 1-2 o uziarnieniu 0-12,8 mm - warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm - 845,43 m2, 5. Roboty brukarskie : - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 335 m, - ściek uliczny z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej 287 x 0,20 m = 57,40 m2, - ława betonowa, beton B-15 pod krawężnik i ściek z betonowej kostki brukowej - 49,44 m3, - nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 39,52 m2, strona prawa jezdni - 15,21 m2 strona lewa jezdni - 24,31 m2 - obrzeże betonowe o wymiarach 30x6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem szczelin piaskiem - 28,22 m strona prawa jezdni - 16,21 m strona lewa jezdni - 12,01 m 6. Kanalizacja deszczowa : - studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem i syfonem wraz z wykopem, obsypaniem piaskiem i odwozem nadmiaru gruntu z wykopu na odległość do 10 km - 9 szt. - pzrykanaliki z rur PCV o nom. śr. 200 mm wraz z wykopem, obsypaniem piaskiem i odwozem nadmiaru gruntu z wykopu na odległość do 10 km - 23,75 m, - kolektor deszczowy z rur PCV o śr. nom 315 mm wraz z wykopem, obsypaniem piaskiem i odwozem nadmiaru gruntu z wykopu na odległość do 10 km - 130,50 m, - studnie reizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm o gł. 3m wraz z wykopem, obsypaniem piaskiem i odwozem nadmiaru gruntu z wykopu na odległość do 10 km - 6 szt. 7. Roboty wykończeniowe : - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm - 2 szt., - przymocowanie tablic znaków drogowych ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni 0,3 m2 - 3 szt, - regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 13 szt., - regulacja pionowa wysokościowa dla włazów studni kanalizacyjnych - 6 szt. ROBOTY TELEKOMUNIKACYJNE - wykonanie zabezpieczenia istniejącej linii telekomunikacyjnej rurą osłonową dwudzielną typu A 120 PS -10 m. Ponadto szczegółowy zakres prac ujeto w : - dokumentacji projektowej, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - przedmiarze robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 32.55.14.00 - Sieć telefoniczna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 3.000,00 zł słownie : trzy tysiące złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z zmianami Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykonawca powinien dysponować nstępującym sprzętem własnym lub w stałej dyspozycji : - koparka podsiębierna lub koparko - ładowarka, - równiarka, - spycharka, - walec statyczny samojezdny, - walec statyczny samojezdny ogumiony, - walec wibracyjny ( roboty ziemne ), - zagęszczarka płytowa, - samochody samowyładowcze o ładowności 10-15 t., - skrapiarka do bitumu, - rozkładarka mas bitumicznych, - szczotka mechaniczna, - piła mechaniczna do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych, - beczkowóz. b) wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz musi zapewnić uczestnictwo w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, będącego czynnym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : wykonawca musi posiadać środki finansowe ( własne ) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, d) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu ( 5 ) lat ( rozpoczęli i zakończyli ), przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i charakterem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez podobną robotę budowlaną Zamawiający rozumie budowę , przebudowę dróg o nawierzchni bitumicznej - w przypadku składania oferty przez podmioty wspólne warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot, e) udzielą gwarancji co najmniej na 3 ( trzy ) lata od dnia odbioru końcowego, f) wniosą wadium w wymaganym terminie w wysokości 3.000,00 zł, słownie : trzy tysiące złotych 00/100.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty : 1. Ofertę na formularzu oferty, o tresci zgodnej z określoną w wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzanie spełniania warunków : a) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objetym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowa spółki - w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna, c) pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej, d) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwonienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ), h) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ), i) wykaz co najniej dwóch ( 2 ) robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu ( 5 ) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , ze roboty te zostały wykonane należycie . ( referencje, listy, rekomendacje ) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ , j) informacja banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 PL wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu, kierowcy itp. ) , którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP , co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie, l) wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ, m) dokument potwierdzający wniesienie wadium, n) oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, o) informacja o podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ, p) wypełniony i parafowany podpisem wykonawcy wzór umowy w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ, r) wypełniony kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.bip.net.pl > gmina .> przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kotlinie , pokój nr 10 63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wlkp. 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie, pokój nr 10 63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wlkp. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.