eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Modernizacja istniejącego systemu kontroli dostępu wg istniejącego projektu - przystosowanie do współpracy z kartami zbliżeniowymi standardu Mifare w Inspektoracie ZUS w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 87.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Bydgoszcz: Modernizacja istniejącego systemu kontroli dostępu wg istniejącego projektu - przystosowanie do współpracy z kartami zbliżeniowymi standardu Mifare w Inspektoracie ZUS w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 87.
Numer ogłoszenia: 281977 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy , ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja istniejącego systemu kontroli dostępu wg istniejącego projektu - przystosowanie do współpracy z kartami zbliżeniowymi standardu Mifare w Inspektoracie ZUS w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 87..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony poniżej 133 000 EURO p.n.:Modernizacja istniejącego systemu kontroli dostępu wg istniejącego projektu - przystosowanie do współpracy z kartami zbliżeniowymi standardu Mifare w Inspektoracie ZUS w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 87..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia w tym: a) co najmniej 1 osoba musi posiadać licencję zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia (wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.), b) co najmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia elektryczne do 1 kV (PN) - świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji , 3. wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na modernizacji lub instalacji systemu kontroli dostępu o wartości min. 40 tysięcy złotych brutto i załączą dokumenty potwierdzające, że zamówienia te wykonane zostały należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wykazie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych poniżej:.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT - zgodnie z załącznikiem nr 1 do cz. I SIWZ, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do cz. I SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 3 do cz. I SIWZ. Należy dołączyć: a) kserokopię licencji zabezpieczenia technicznego pierwszgo lub drugiego stopnia (wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.), b) dokument stwierdzający uprawnienia elektryczne do 1 kV (PN) - świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji , 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. wykaz potwierdzający wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na modernizacji lub instalacji systemu kontroli dostępu o wartości min. 40 tysięcy złotych brutto. Należy podać przedmiot zamówienia, datę wykonania, odbiorcę, wartość oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do cz. I SIWZ, 7. dokumenty dotyczące potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - należy załączyć do oferty w przypadku składania oferty równoważnej różniącej się rodzajem zastosowanych urządzeń i elementów w stosunku do przedłożonego projektu wykonawczego. Wykonawcy składający ofertę równoważną muszą udowodnić, że oferowane zamienniki są nie gorsze niż urządzenia i elementy określone w projekcie wykonawczym. W tym celu należy załączyć dokumenty określające parametry techniczne oferowanych urządzeń i elementów (zamienników), aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można odbierać osobiście w siedzibie Oddziału ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 431 (IV piętro w godz. od 8.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie O/ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój 409 (IV p.).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ad.Termin realizacji zamówienia:od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2008r Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.11.2008r o godz.10.30. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.