eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zaprojektowanie i wykonanie 16 miejsc parkingowych przy budynku PT KRUS w Chełmie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie 16 miejsc parkingowych przy budynku PT KRUS w Chełmie
Numer ogłoszenia: 281912 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236330 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie 16 miejsc parkingowych przy budynku PT KRUS w Chełmie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej 16 miejsc parkingowych, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych decyzji i pozwoleń oraz realizacja robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej przy budynku PT KRUS w Chełmie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8a. 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia obejmuje: a) przedstawienie dwóch wariantów koncepcji usytuowania miejsc parkingowych; b) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej; c) uzyskanie wszystkich uzgodnień; d) uzyskanie pozwolenia na budowę; e) wykonanie 16 miejsc parkingowych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym; f) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3. Zamawiający zaleca, aby podstawą opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej były: a) program funkcjonalno-użytkowy; b) wizja lokalna w terenie; c) wypis z miejscowego planu zagospodarowania terenu. 4. Wykonawca może przystąpić do wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej po zaakceptowaniu przez Zamawiającego jednego z dwóch zaproponowanych wariantów koncepcyjnych. 5. Dokumentacja projektowa musi być opracowana w formie papierowej i elektronicznej (format DWG oraz PDF). 6. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania w trakcie wykonywania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wytycznych Zamawiającego zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym- stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy: - Etap I : opracowanie dwóch wariantów koncepcji, Etap I uznaje się za zakończony w momencie akceptacji jednego z wariantów; - Etap II : 1) opracowanie: a) projektu budowlanego wraz z niezbędnymi dokumentami i uzgodnieniami potrzebnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), c) ZZK (zbiorcze zestawienie kosztów), przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, d) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zgodnego z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); 2) Etap II uznaje się za zakończony z dniem zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz ZZK (zbiorczego zestawienia kosztów), przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przedłożenia Zamawiającemu projektu budowlanego wraz z niezbędnymi dokumentami i uzgodnieniami potrzebnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, 3) wraz z przekazaniem dokumentacji Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawo majątkowe do wszelkich wchodzących w zakres przedmiotu umowy/dokumentacji utworów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. nr 24, poz. 83 z późn. zm.) i upoważni Zamawiającego do wykorzystania tych praw tylko w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. - Etap III: uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, uzgodnionym z Zamawiającym i wszystkimi zainteresowanymi podmiotami a następnie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Etap III uznaje się za zakończony w chwili uprawomocnienia się decyzji na użytkowanie obiektu, - Etap IV: okres gwarancji- zgodnie z wymaganiami zapisanymi w § 13 wzoru umowy. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet dokumentacji kosztorysowo - projektowej, wraz z decyzjami administracyjnymi, w ilościach jak niżej: 1) projekt budowlany obejmujący niezbędne branże wraz z oświadczeniem projektanta o kompletności dokumentacji - 4 komp., 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz., 3) dokumentacja przedmiarowo-kosztorysowa - 1 egz., 4) uzgodnienia branżowe, w tym protokół ZUD - 1 kom., 5) inwentaryzację zieleni lub oświadczenie o braku konieczności wycinki drzew i krzewów - 2 egz, 6) projekt zagospodarowania terenu - 2 egz. 9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1) przedstawi rozwiązanie projektowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i technikami budowlanymi oraz aktualnie stosowanymi rozwiązaniami materiałowymi, 2) dokona (na własny koszt) wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia (po uprzednim uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Placówki Terenowej KRUS w Chełmie Panem Wiesławem Gumielą - Chełm, Al. I Armii Wojska Polskiego 8a, tel. 082 563 93 01, w godzinach: 8.00 ÷ 14.00), 3) opracuje kompleksową dokumentację projektowo-kosztorysową budowy parkingu (we wszystkich niezbędnych branżach: architektonicznej i instalacyjnych) w zakresie technicznym (materiałowym, jakościowym), funkcjonalnym i ekonomicznym, rozwiązania projektowe należy uzgodnić z Zamawiającym, 4) uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie i decyzje dotyczące opracowywanej dokumentacji, 5) obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę wraz z załącznikami oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, 6) wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, a następnie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 10. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi być: 1) opracowana w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami, w tym m.in. z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z póź. zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, 2) wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 11. Parking powinien być usytuowany od ul. I Armii Wojska Polskiego zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Chełma uchwalonym Uchwałą NR XXXVII/466/01 Rady Miejskiej w Chełmie z dnia 28.12.2002r. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy: 1) Wykonawca nie podzleci całości prac, 2) Wykonawca w złożonej ofercie określi zakres prac, który planuje podzlecić Podwykonawcy, 3) Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za działania lub uchybienia Podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników, 4) wprowadzenie bądź zmiana podwykonawcy w trakcie trwania umowy możliwa będzie wyłącznie w przypadku uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz wykazanie przez Wykonawcę, że wprowadzenie zmian w umowie jest korzystne dla Zamawiającego. 13. Wybrany w przetargu Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy wraz z Zamawiającym opracuje skrócony harmonogram rzeczowy zwany Harmonogramem Inwestycji, celem jego akceptacji przez Zamawiającego. 14. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zatrudni kierownika budowy. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DROKAN Wojciech Błaszczyk, ul. Małachowskiego 2/3, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84317,40

  • Oferta z najniższą ceną: 84317,40 / Oferta z najwyższą ceną: 262740,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.