eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Interwencyjny odbiór popiołu w tzw. okresie letnim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Bielsko-Biała: Interwencyjny odbiór popiołu w tzw. okresie letnim
Numer ogłoszenia: 281846 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174705 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej Biuro ds. Gospodarki Odpadami, Plac Ratuszowy 5, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 47 01 262, faks 33 49 71 786.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjny odbiór popiołu w tzw. okresie letnim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja zadania pn.: Interwencyjny odbiór popiołu w tzw. okresie letnim. Zadanie, o którym mowa powyżej obejmuje: - interwencyjny odbiór popiołu w tzw. okresie letnim od właścicieli nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi, którzy zadeklarowali odbiór popiołu. Odbiór dokonany zostanie zarówno z pojemników przeznaczonych do tego celu, jak również z worków. - transport popiołu do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych - Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej przy ul. Krakowskiej 315D, - przygotowanie oraz dostarczenie harmonogramu interwencyjnego odbioru popiołu w tzw. okresie letnim do właścicieli nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi, którzy zadeklarowali odbiór popiołu wraz z podjęciem próby odbioru popiołu w wyznaczonym harmonogramem dniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia, - przygotowanie raportu zbiorczego z dokonania faktycznych opróżnień pojemników i worków przeznaczonych do gromadzenia popiołu. Raport ten będzie zawierał: a/ daty faktycznie wykonanego wywozu, b/ ilości odebranych pojemników i worków z danego punktu odbioru (nieruchomości), c/ informację o ilości popiołu odebranego i przekazanego do Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ze wszystkich nieruchomości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SITA Zakład Oczyszczania Miasta S.A., ul.Gazownicza 38, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108981,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103977,02

  • Oferta z najniższą ceną: 103977,02 / Oferta z najwyższą ceną: 103977,02

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Umowa została zawarta w związku z zawartą pomiędzy stronami w dniu 26.06.2013r. umową nr GO.271.2.2013.JM, na podstawie której Wykonawca wykonuje zamówienie publiczne o wartości 18.483.143,76 zł. Zawarta w wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w którym przewidziano możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.