eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kietrz › Remont nawierzchni drogi przy ulicy Młyńskiej w Kietrzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-11

Kietrz: Remont nawierzchni drogi przy ulicy Młyńskiej w Kietrzu
Numer ogłoszenia: 281809 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267063 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kietrz, ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz, woj. opolskie, tel. 077 4854356, faks 077 4854359.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi przy ulicy Młyńskiej w Kietrzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres remontu przewiduje: -mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni - 1453,90m2, -ręczne i mechaniczne profilowanie zagęszczenia podłoża - 726,95m2 -podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa dolna - 726,95m2 o gr 18cm -podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna - 726,95m2 o gr 8 cm -wykonanie dywanika asfaltowego gr. 4cm - 681,20m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. zo .o., ul. Adamczyka 12, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83079,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68912,48

  • Oferta z najniższą ceną: 68912,48 / Oferta z najwyższą ceną: 68912,48

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zadanie jest realizowane w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, jako zamówienie uzupełniające. Remont nawierzchni drogi przy ul. Młyńskiej w Kietrzu jako zamówienie uzupełniające, jest powtórzeniem zamówienia podstawowego (t.j.zadania p.n. Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Kietrz.), i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. W obu zamówieniach podstawowym i uzupełniającym roboty opisano za pomocą jednakowych CPV : 45233140-2 Roboty drogowe, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Zamówienie podstawowe było realizowane w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszenie było zamieszczone w BZP w dniu 02.06.2010,przewidywało zawarcie zamówień uzupełniających, ponadto zamówienie uzupełniające było przewidziane w siwz. Wartość zamówienia ustalona do przeprowadzenia procedury uwzględniała 50% wartości zamówienia uzupełniającego. W specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu w następujacy sposób określono przedmiot i zakres zamówien uzupełniających : Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na wykonaniu remontu nawierzchni dróg , do 2000m2, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 237823,18zł, wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 68912,48 zł , stanowi więc 29 % jego wartości. Powierzchnia drogi do remontu wynosi 1453,90m2 korytowania, 726,95m2 profilowania i podbudowy oraz 681,20m2 dywanika asfaltowego, czyli nie przekracza 2000m2. Umowa na zamówienie podstawowe była zawarta 29.06.2010r.,umowa na zamówienie uzupełniające była zawarta 08.10.2010r. tak więc zachowany jest 3 letni okres możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. Wykonawcą robót jest dotychczasowy wykonawca.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.