eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie gminy Namysłów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-09

Namysłów: Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie gminy Namysłów
Numer ogłoszenia: 28174 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15118 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, faks 077 4104841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie gminy Namysłów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, oświetlenia ulic, placów, dróg i parków na terenie miasta i gminy Namysłów (w tym 2275 szt. punktów świetlnych). 1. Coroczne oględziny sieci oświetlenia ulic, placów , dróg i parków na terenie gminy. 2. Wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów eksploatacyjnych w sieci oświetlenia w terminach zgodnych z obowiązującymi przepisami i normami. 3. Wymiana niesprawnych źródeł światła. 4. Utylizacja niesprawnych źródeł światła pochodzących z wymiany. 5. Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej. 6. Utrzymywanie tabliczek zaciskowo-bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności eksploatacyjnej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymianę uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych. 7. Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę uszkodzonych ich poszczególnych elementów(dławików, układów zapłonowych, kondensatorów itp.). 8. Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających słupach i wysięgnikach. 9. Wymiana uszkodzonych zabezpieczeń opraw oświetleniowych oraz dostosowanie zabezpieczeń do wielkości poboru mocy. 10. Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających. 11. Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych przekaźników zmierzchowych (zegarów sterujących). 12. Prowadzenie wymaganej dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) przyjmowania zgłoszeń o awariach i usterkach oświetlenia oraz prowadzenie rejestru zgłoszeń, 2) powiadamiania Zamawiającego drogą elektroniczną o zamiarze włączenia instalacji oświetleniowej celem dokonania napraw, 3) powiadamiania Zamawiającego drogą elektroniczną o usunięciu awarii i wykonaniu robót remontowo-konserwacyjnych, w ciągu 7 dni od daty wykonania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) całodobowej obsługi sieci oświetleniowej za pośrednictwem swoich komórek organizacyjnych, umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej pod wskazany nr telefonu lub adres e-mailowy przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, 2) podjęcia niezwłocznych działań interwencyjnych od momentu zgłoszenia w sytuacjach wyjątkowych takich jak:-kolizja drogowa, w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa,-stan sieci oświetleniowej i jej elementów składowych stwarza zagrożenie dla osób i mienia,-w innych przypadkach spowodowanych np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich, -wystąpienia niesprawności fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej 15/0,4 kV, 3) w przypadku braku zasilania w sieci oświetleniowej - lokalizacji i usunięcia awarii w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia, 4) niezwłocznego podejmowania niezbędnych działań w sytuacjach awaryjnych, a w przypadku konieczności wymiany nieczynnych źródeł światła, opraw, oprawek, dławików i kondensatorów, termin wykonania nie może przekroczyć 10 dni roboczych od daty zgłoszenia wykonawcy awarii na wyznaczony adres e-mailowy lub numer telefonu. Wykonawca jest odpowiedzialny za straty i szkody spowodowane w czasie wykonywania zamówienia. Wykonawca użyje do realizacji przedmiotu zamówienia nowe wyroby budowlane spełniające wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883 z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAURON Dystrybucja S.A., Oddział w Opolu, ul. Ludwika Waryńskiego 1, 45-047 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225225,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 277026,75

  • Oferta z najniższą ceną: 277026,75 / Oferta z najwyższą ceną: 277026,75

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługa utrzymania oświetlenia ulic, placów i dróg ze względów technicznych o obiektywnym charakterze, może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę-Tauron Dystrybucja S.A. Tauron Dystrybucja S.A.. jest właścicielem sieci oświetleniowej i posiada prawa majątkowe. Oprawy oświetleniowe Gminy są częściowo zamontowane na słupach Tauron-Dystrybucja, częściowo na sieci napowietrznej skojarzonej z siecią niskiego napięcia zasilającej klientów Tauron-Dystrybucja, a częściowo wpięte w urządzenia techniczne stanowiące własność Tauron Dystrybucja i nie mogą samodzielnie funkcjonować ze względów technicznych. Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.