eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojsławice › Opracowanie, wykonanie i dostawę gadżetów reklamowych w ramach projektu pn. Turystyka międzynarodowa impulsem rozwoju gospodarczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Wojsławice: Opracowanie, wykonanie i dostawę gadżetów reklamowych w ramach projektu pn. Turystyka międzynarodowa impulsem rozwoju gospodarczego
Numer ogłoszenia: 281660 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojsławice , ul. Rynek 20B, 22-120 Wojsławice, woj. lubelskie, tel. 082 5669102, faks 082 5669102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojslawice.eurzad.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie, wykonanie i dostawę gadżetów reklamowych w ramach projektu pn. Turystyka międzynarodowa impulsem rozwoju gospodarczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest dostawa koszulek i opracowanie graficzne nadruku i wykonanie nadruku na koszulkach, przeznaczonych dla Gminy Leśniowice. - ilość: 100 sztuk. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest dostawa naczynia i opracowanie graficzne nadruku i wykonanie nadruku na naczyniach ze słodyczami, przeznaczonych dla Gminy Leśniowice. - ilość: 100 sztuk. Zadanie nr 3 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 3 jest dostawa kubków i opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na kubkach ceramicznych przeznaczonych dla Gminy Leśniowice. - ilość: 100 sztuk. Zadanie nr 4 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 4 jest dostawa opasek odblaskowych i opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na opaskach odblaskowych na rękę przeznaczonych dla Gminy Leśniowice. - ilość: 400 sztuk. Zadanie nr 5 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 5 jest dostawa i opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na: breloku z latarką, smyczy, długopisie, torbie składanej(papierowej) oraz notesie, przeznaczonych dla Gminy Leśniowice. - ilość: 500 sztuk każdego z elementów zadania nr 5. Zadanie nr 6 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 6 jest dostawa i opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na: breloku z latarką, smyczy, długopisie, torbie składanej(papierowej) oraz notesie, przeznaczonych dla Gminy Żmudź. - ilość: 100 sztuk każdego z elementów zadania nr 6. Zadanie nr 7 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 7 jest dostawa i opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na: breloku z latarką, smyczy, długopisie, torbie składanej(papierowej) oraz notesie, przeznaczonych dla Gminy Dorohusk. - ilość: 500 sztuk każdego z elementów zadania nr 7. Zadanie nr 8 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 8 jest dostawa opasek odblaskowych i opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na opaskach odblaskowych na rękę przeznaczonych dla Gminy Dorohusk. - ilość: 500 sztuk. Zadanie nr 9 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 9 jest dostawa daszków i opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na daszkach przeciwsłonecznych przeznaczonych dla Gminy Dorohusk. - ilość: 500 sztuk. Zadanie nr 10 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 10 jest dostawa koszulek i opracowanie graficzne nadruku i wykonanie nadruku na koszulkach, przeznaczonych dla Gminy Dorohusk. - ilość: 400 sztuk. Zadanie nr 11 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 11 jest dostawa opasek odblaskowych opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na opaskach odblaskowych na rękę przeznaczonych dla Gminy Wojsławice. - ilość: 100 sztuk. Zadanie nr 12 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 12 jest dostawa daszków i opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na daszkach przeciwsłonecznych przeznaczonych dla Gminy Wojsławice. - ilość: 100 sztuk. Zadanie nr 13 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 13 jest dostawa koszulek i opracowanie graficzne nadruku i wykonanie nadruku na koszulkach, przeznaczonych dla Gminy Wojsławice. - ilość: 100 sztuk. Zadanie nr 14 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 14 jest dostawa i opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na: breloku z latarką, smyczy, długopisie, torbie składanej(papierowej) oraz notesie, przeznaczonych dla Gminy Wojsławice. - ilość: 500 sztuk każdego z elementów zadania nr 14. Zadanie nr 15 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 15 jest opracowanie graficzne nadruku i wykonanie 5 rollup-ów: 1 wspólny, 1 dla Gminy Leśniowice, 1 dla Gminy Żmudź, 1 dla Gminy Dorohusk oraz 1 dla Gminy Wojsławice..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy. b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą dla projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie. c) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007 - 2013. d) z uzasadnionych przyczyn w celu prawidłowego zrealizowania wszystkich działań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego rezultatu konieczna stanie się modyfikacja terminów działań stron w ramach realizacji Umowy, w tym terminu Wykonania Umowy. e) w przypadku gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojsławice, ul. Rynek 30, 22-120 Wojsławice, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy Wojsławice, ul. Rynek 30, 22-120 Wojsławice, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Turystyka międzynarodowa impulsem rozwoju gospodarczego jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa II Infrastruktura ekonomiczna. Działanie 2.4 Schemat B..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.