eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › Sukcesywna dostawa oleju opałowego z przeznaczeniem dla Centrum Kultury Zamek w Toszku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Toszek: Sukcesywna dostawa oleju opałowego z przeznaczeniem dla Centrum Kultury Zamek w Toszku
Numer ogłoszenia: 281658 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury "Zamek w Toszku" , ul. Zamkowa 10, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334493, faks 032 2334493.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Centrum Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju opałowego z przeznaczeniem dla Centrum Kultury Zamek w Toszku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości 23 000 litrów. 2. Dostarczany olej opałowy lekki powinien posiadać parametry techniczne dopuszczające produkt do obrotu, zgodne z Polską Normą. 3.Klasyfikacja wspólnego słownika Zamówień (CPV): CPV 09135100-5 - olej opałowy 4. Miejsce realizacji zamówienia: Olej opałowy zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy do kotłowni Centrum Kultury Zamek w Toszku 44-180 Toszek, ul. Zamkowa 10, samochodem cysterną do transportu paliw dostosowanym do specyfiki obiektu (małym) w transzach od 2000 litrów. 5. Dostarczane paliwo przeznaczone będzie do zasilania instalacji grzewczej. 6. Przy obliczaniu ceny oferty należy zastosować ceny jednostkowe oleju opałowego obowiązujące u producenta, wg stanu na dzień 1 sierpnia 2012r. (dzień ogłoszenia postępowania) 7. Rozliczenie dostaw oleju odbywać się będzie według ilości obliczonej w temperaturze rzeczywistej. 8. Zamawiający dopuszcza zmianę (waloryzację) ceny oleju opałowego jedynie w przypadku zmiany ceny u producenta. W takiej sytuacji Wykonawca dostarczy pisemną informację o zmianie stawek ceny paliwa w dniu dostawy oleju opałowego. 9. Faktury za dostarczony olej opałowy wystawiane będą po każdej zrealizowanej dostawie. 10. Faktury płatne będą przelewem na konta wskazane w fakturze, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 11. Podwykonawstwo Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w formularzu ofert. 12. Zamówienia częściowe: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 13. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 14. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga zabezpieczania oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki 1.1. Posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. Nie zachodzi żadna z formalnych przesłanek wykluczenia ich na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy, którzy w zakresie ust. 1 pkt. 1.1. i 1.2 uzyskają pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania im do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 3.1. Wykonawca spełni warunek określony w ust. 1 pkt 1.1. jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży paliw poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 i ust. 2 SIWZ 3.2. Wykonawca spełni warunek określony w ust. 1 pkt. 1.2., jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ, 3.3. Wykonawca spełni warunek określony w ust. 1 pkt. 1.3. jeżeli wykaże, że nie zachodzi wobec niego żadna z formalnych przesłanek wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 2 i 3 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Oświadczenie i dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualna koncesja/zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży paliw - złożona w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowani Wykonawcy, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Ww dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty wskazane w ust. 4 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. poświadczonym przez Wykonawcę, 7. W przypadku, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy należy załączyć: 1) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2) dokument, o którym mowa w ust. 1 dla podmiotu, który złoży takie zobowiązania, 3) dokument, o którym mowa w ust. 3 dla podmiotu, który złoży takie zobowiązanie.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.toszek.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury Zamek w Toszku ul. Zamkowa 10 44-180 Toszek.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 11:30, miejsce: Centrum Kultury Zamek w Toszku ul. Zamkowa 10 44-180 Toszek.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.