eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Siedlce z wszystkich nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-10-22

Siedlce: Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Siedlce z wszystkich nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych
Numer og³oszenia: 281612 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. As³anowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 25 40 wew. 56, faks 25 6323630.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Siedlce z wszystkich nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1)Przedmiotem zamówienia jest: a)Odbiór odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych na terenie Gminy Siedlce oraz PSZOK-u, b)Transport odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) W Woli Sucho¿ebrskiej, c)Osi±gniêcie poziomów okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) oraz osi±gniêcie poziomów okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676), d)Dostarczenie i ci±g³e zapewnienie w³a¶cicielom nieruchomo¶ci, zakupionych na w³asny koszt worków do gromadzenia odpadów segregowanych i pozosta³ych po segregacji. 2)Powierzchnia gminy Siedlce wynosi 141 km2. Liczba zameldowanych mieszkañców gminy wynosi 17 512 (wg ewidencji ludno¶ci, stan na dzieñ 31.12.2014r.). W sk³ad Gminy Siedlce wchodzi 35 so³ectw. Rodzajów odpadów stanowi±cych przedmiot zamówienia odbieranych bezpo¶rednio z nieruchomo¶ci Rodzaje odpadów 1komunalne odpady zmieszane (20 03 01) ,2 papier i tektura (15 01 01), (20 01 01), metale (15 01 04), (20 01 40), tworzywa sztuczne (15 01 02), (20 01 39), opakowania wielomateria³owe (15 01 05), 3 szk³o (15 01 07), (20 01 02), 4 popió³ (20 01 99), 5 odpady komunalne ulegaj±ce biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegaj±ce biodegradacji i odpady zielone (20 01 08), (20 02 01), (15 01 01) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zorganizuje 2 razy do roku (jeden termin na wiosnê drugi na jesieñ) w ramach tzw. Akcji Wystawka odbiór odpadów wielkogabarytowych, wyeksploatowany sprzêt elektryczny i elektroniczny (kod: 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36) oraz zu¿yte opony (kod: 16 01 03) wystawionych przez w³a¶cicieli przed swoimi nieruchomo¶ciami w wyznaczonych w harmonogramie terminach. 3)Na terenie Gminy Siedlce zlokalizowanych jest 4980 nieruchomo¶ci zamieszka³ych w tym 15 o zabudowie wielolokalowej; ponad 1200 nieruchomo¶ci niezamieszka³ych w tym ok 100 miejsc u¿yteczno¶ci publicznej (np. przystanki autobusowe). 4)Ilo¶æ odpadów oszacowana zosta³a zgodnie z najlepsz± wiedz± Zamawiaj±cego, wed³ug informacji i analiz aktualnych na dzieñ publikacji og³oszenia jak poni¿ej: Rodzaj odpadów Razem ¶rednia miesiêczna z ostatnich 18 miesiêcy (01.01.2014 r. - 30.06.2015 r.) [Mg] 20 03 01- 186,93[Mg] 15 01 07, 20 01 02- 4,98[Mg] 15 01 01, 20 01 01- 16,37[Mg] 15 01 02, 20 01 39- 35,81[Mg] 20 02 01- 6,94[Mg] 20 01 40- 0,74[Mg] oraz 20 03 07 - 0,25 Mg, 20 01 35* - 0,10 Mg, 20 01 36 - 0,02 Mg, 17 01 01, 17 01 07 - 14,2 Mg, 16 01 03 - 0,05 Mg. Wykazane dane pochodz± ze sprawozdañ przekazywanych Wójtowi Gminy Siedlce przez firmy odbieraj±ce odpady komunalne od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych na terenie gminy Siedlce. Dane maj± charakter czysto informacyjny. 3.1)Odbieranie i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych 3.1. Rodzaj i ilo¶æ odpadów 1)Miejsce ¶wiadczenia us³ugi: obszar Gminy Siedlce, w sk³ad którego wchodz± miejscowo¶ci: Bia³ki, Biel, B³ogoszcz, Chodów, Golice, Golice-Kolonia, Grabianów, Grubale, Jagodnia, Joachimów, Nowe Iganie, Nowe Opole, Opole ¦wierczyna, Osiny, Pruszyn, Pruszynek, Pruszyn-Pieñki, Purzec, Pustki, Rakowiec, Stare Iganie, Stare Opole, Stok Lacki - Folwark, Stok Lacki, Strza³a, Topórek, Ujrzanów, Wo³yñce, Wo³yñce-Kolonia, ¯abokliki, ¯abokliki-Kolonia, ¯ytnia, Wólka Le¶na, ¯elków-Kolonia. Wszystkie miejscowo¶ci zlokalizowane s± wokó³ miasta Siedlce. Najdalej po³o¿on± miejscowo¶ci± jest Wólka Le¶na w odleg³o¶ci ok. 12 km od centrum miasta. 2)Us³uga odbierania i transportu odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu gminy Siedlce obejmuje: a)odbieranie odpadów komunalnych, wymienionych w tabeli 1 OPZ, od wszystkich w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, zgodnie z bazami nieruchomo¶ci udostêpnionymi Wykonawcy, stanowi±cymi za³±czniki do umowy; b)transport zebranych odpadów komunalnych do instalacji przetwarzania odpadów)w komunalnych w Woli Sucho¿ebskiej, w której nast±pi zagospodarowanie odpadów zgodnie z umow± Nr 49.2015 zawart± pomiêdzy Wójtem Gminy Siedlce a Zak³adem Utylizacji Odpadów Spó³ka z o.o. w Siedlcach. 3.2. Sposób odbierania odpadów komunalnych 1)Wykonawca jest zobowi±zany do odbierania odpadów komunalnych: a)w sposób ci±g³y, nie zak³ócaj±cy spoczynku nocnego, b)w terminach wynikaj±cych z przyjêtego harmonogramu odbioru, c)niezale¿nie od warunków atmosferycznych, d)pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczaj±cy mieszanie odpadów. 2)Wykonawca zobowi±zany jest do odbierania wszystkich odpadów komunalnych okre¶lonych w tabeli nr 1 OPZ wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomo¶ci, gromadzonych w pojemnikach, w tym w workach spe³niaj±cych minimalne wymagania okre¶lone w Regulaminie utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Siedlce. 3)W przypadku, gdy odpady nie s± gromadzone w pojemnikach, w tym w workach odpowiadaj±cym wymaganiom Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Siedlce, Wykonawca obowi±zany jest do ich odbierania oraz poinformowania Zamawiaj±cego o nieruchomo¶ci, na której odpady nie s± gromadzone w pojemniku lub worku do tego celu przeznaczonym tj. w sposób odpowiadaj±cy wymaganiom Regulaminu. 4)Wykonawca obowi±zany jest dostarczaæ w³a¶cicielom nieruchomo¶ci, zakupione na w³asny koszt worki do gromadzenia odpadów segregowanych (papier, plastik, metal, szk³o, popió³, biodegradowalne, pozosta³o¶ci po segregacji): a)dostarczane worki powinny spe³niaæ wymagania okre¶lone w § 4 Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Siedlce, b)ilo¶æ dostarczanych w³a¶cicielom nieruchomo¶ci worków na odpady powinna wynikaæ z faktycznego zapotrzebowania, c)Wykonawca dostarczy worki na ka¿d± nieruchomo¶æ, wyszczególnion± w za³±czniku nr 9 do SIWZ d)podczas wykonywania czynno¶ci odbierania odpadów gromadzonych w sposób selektywny od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci Wykonawca dostarcza worki odpowiednio oznaczone w ilo¶ci zgodnej z ilo¶ci± worków odebranych z nieruchomo¶ci, e)w przypadku gdy dostarczona ilo¶æ worków lub ich ³±czna pojemno¶æ oka¿e siê niewystarczaj±ca w danym okresie czasu w³a¶ciciel nieruchomo¶ci powinien mieæ mo¿liwo¶æ bezp³atnego dobrania worków we wskazanym miejscu przez Wykonawcê. Worki do selektywnej zbiorki odpadów komunalnych powinny byæ wykonane z folii LDPE o grubo¶ci 60?m zapewniaj±cej odporno¶æ na rozerwanie, o pojemno¶ci 120 l, bez dodatku kadmu, o³owiu i innych pierwiastków szkodliwych dla ¶rodowiska, odporne na dzia³anie promieni UV, niskich temperatur oraz ¶rodków chemicznych, pó³przezroczyste, umo¿liwiaj±ce wizualn± kontrolê zawarto¶ci; odpowiednio oznaczone nazwa frakcji i opatrzone instrukcj± segregowania odpadów. 5)Wykonawca obowi±zany jest do zbierania i odbierania odpadów z miejsc gromadzenia odpadów (altanek ¶mietnikowych), równie¿ w przypadku, gdy ich wysypanie nie nast±pi³o w trakcie odbierania. 6)Wykonawca obowi±zany jest do uprz±tniêcia miejsc wokó³ pojemników znajduj±cych siê przy wiatach przystankowych oraz innych miejsc u¿yteczno¶ci publicznej na których znajduje siê pojemnik na odpady komunalne. 7)Wykonawca sprawdzi losowo lecz nie mniej ni¿ 20 nieruchomo¶ci w ci±gu miesi±ca pod k±tem segregacji odpadów zgodnej z Regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Siedlce i z³o¿on± deklaracj±. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych. W przypadku stwierdzenia niew³a¶ciwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady jako zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w przypadku niedope³nienia przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci obowi±zku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporz±dza dokumentacjê (np. o¶wiadczenie osoby odbierajacej, fotografiê, informacjê z data i godzin± oraz adresem nieruchomo¶ci) i przekazuje Zamawiaj±cemu. Uchylanie siê od obowi±zku zg³aszania Zamawiaj±cemu informacji dotycz±cych zaistnia³ych nieprawid³owo¶ci w sposobie segregacji odpadów bêdzie stanowiæ naruszenie postanowieñ umowy. 8) Odbieranie odpadów wielkogabarytowych, zu¿ytych opon, zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego, przeterminowanych leków, chemikaliów oraz ¶rodków ochrony ro¶lin, zu¿ytych baterii i akumulatorów, gruzu bêdzie nastêpowaæ z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów po nape³nieniu, lecz nie rzadziej ni¿ raz na kwarta³. 9)Je¿eli w toku realizacji zamówienia nast±pi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników na odpady wynik³e z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego nale¿y do Wykonawcy. 3.3. Czêstotliwo¶æ odbierania odpadów od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci - harmonogram. 1) Wymaga siê, aby Wykonawca zapewni³ odbieranie odpadów z czêstotliwo¶ci± okre¶lon± w przepisach uchwa³y Nr XIV.81.2015 Rady Gminy Siedlce z dnia 27 sierpnia 2015 r. w sprawie okre¶lenia szczegó³owego sposobu i zakresu ¶wiadczenia us³ug w zakresie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci i zagospodarowania tych odpadów - a mianowicie a) odpady niesegregowane (zmieszane odpady komunalne) - nie rzadziej ni¿ 2 razy w miesi±cu b) odpady segregowane - nie rzadziej ni¿ 2 razy w miesi±cu 2) Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania harmonogramu odbierania odpadów, z uwzglêdnieniem poszczególnych rodzajów odpadów oraz wymagañ okre¶lonych w uchwale Nr XIV.81.2015 Rady Gminy Siedlce z dnia 27 sierpnia 2015 r. w sprawie okre¶lenia szczegó³owego sposobu i zakresu ¶wiadczenia us³ug w zakresie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci i zagospodarowania tych odpadów w szczególno¶ci bior±c pod uwagê, i¿ odbiór odpadów nie mo¿e nastêpowaæ w dniu ustawowo wolnym od pracy. 3)Harmonogram obejmuj±cy okres od dnia 1 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. powinien zostaæ opracowany i przed³o¿ony Zamawiaj±cemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 4)Harmonogram powinien byæ sporz±dzony zgodnie z nastêpuj±cymi wytycznymi: a)odbiór odpadów NIESEGREGOWANYCH i SEGREGOWANYCH w ten sam dzieñ - 2 razy w miesi±cu. b)w przypadku, gdy w ustalony dzieñ tygodnia lub miesi±ca dla odbioru odpadów przypada dzieñ ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w pierwszym nastêpuj±cym po nim dniu nie bêd±cym dniem ustawowo wolnym od pracy. 5)Zadaniem Wykonawcy jest takie sporz±dzenie Harmonogramu zapewniaj±ce regularno¶æ i powtarzalno¶æ odbierania, by mieszkañcy mogli w ³atwy sposób zaplanowaæ przygotowanie odpadów do odebrania. 6)Harmonogram ponadto a)powinien byæ sporz±dzony na rok kalendarzowy i sformu³owany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalaj±cy na szybkie zorientowanie siê co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak te¿ regularno¶ci i powtarzalno¶ci odbierania odpadów poszczególnych rodzajów; b)nie powinien zawieraæ ¿adnych dodatkowych tre¶ci ponad informacje zwi±zane z wykonywaniem zamówienia, w szczególno¶ci reklam, informacji propagandowych itd.; c) powinien wskazywaæ na daty odbierania poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomo¶ci. 7)Wykonawca powinien umie¶ciæ harmonogram na w³asnej stronie internetowej, w terminie 2 dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego i eksponowaæ go przez ca³y okres trwania umowy. Zamawiaj±cy umie¶ci harmonogram na w³asnej stronie internetowej. 8)Wykonawca jest zobowi±zany do przekazania harmonogramu w³a¶cicielom nieruchomo¶ci, w terminie 7 dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego. 9)Harmonogram przygotowany na wymagany okres obowi±zuje do koñca roku na który zosta³ ustalony. W przypadku nieprzewidzianych okoliczno¶ci, za zgod± Zamawiaj±cego, dopuszcza siê zmianê terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bie¿±ce poinformowanie Zamawiaj±cego w sposób okre¶lony w umowie oraz informowanie w³a¶cicieli nieruchomo¶ci o zmianie. 10)Harmonogram co do tre¶ci i formy wymaga zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego. Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu projekt harmonogramu w formie pliku PDF bez zabezpieczeñ i hase³. Zamawiaj±cy zaakceptuje harmonogram lub przedstawi uwagi do niego w terminie 3 dni od jego otrzymania. Wykonawca w terminie 7 dni wprowadzi uwagi Zamawiaj±cego oraz przedstawi go do ponownej akceptacji. Zatwierdzenie poprawionego harmonogramu nast±pi w terminie 3 dni od daty dostarczenia. 3.4. Sposób zagospodarowania odpadów Wykonawca jest zobowi±zany do przekazania odebranych odpadów z terenu Gminy Siedlce do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Woli Sucho¿ebrskiej, w której nast±pi zagospodarowanie odpadów zgodnie z umow± Nr 49.2015 zawart± pomiêdzy Wójtem Gminy Siedlce a Zak³adem Utylizacji Odpadów Spó³ka z o.o. w Siedlcach. 3.5 Osi±gniêcie poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku 1)Wykonawca ma obowi±zek odbieraæ odpady komunalne w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku nastêpuj±cych frakcji odpadów: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szk³a. 2)Wykonawca ma obowi±zek odbieraæ odpady komunalne w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku nastêpuj±cych frakcji odpadów: innych ni¿ niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych. 3)Wykonawca ma obowi±zek odbieraæ odpady komunalne ulegaj±ce biodegradacji w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazanych do sk³adowania. 4)Osi±gane poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku, o których mowa w ust. 1 i 2, obliczane bêd± na podstawie wzorów zawartych w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 5)Osi±gniêty poziom ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania, o którym mowa w ust. 3, obliczany bêdzie na podstawie wzorów zawartych w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 6)W celu osi±gniêcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, oraz poziomu ograniczenia sk³adowania odpadów ulegaj±cych biodegradacji Wykonawca zobowi±zany jest do maksymalnego u³atwienia w³a¶cicielom nieruchomo¶ci pozbywania siê odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych, szk³a i odpadów ulegaj±cych biodegradacji powstaj±cych na terenie nieruchomo¶ci zamieszka³ych, m.in. poprzez: odbieranie ww odpadów zebranych w sposób selektywny u ¼ród³a. 7)Wykonawca mo¿e prowadziæ dzia³ania maj±ce na celu osi±gniêcie ww. poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku, a tak¿e ograniczania sk³adowania odpadów zielonych ulegaj±cych biodegradacji, w szczególno¶ci przez umo¿liwienie w³a¶cicielom nieruchomo¶ci wynajmu, dzier¿awy lub innej formy dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych, je¿eli zg³osz± oni tak± potrzebê na podstawie odrêbnych umów (bez ponoszenia kosztów przez Zamawiaj±cego) 3.5. Wymagania ogólne co do sposobu odbierania odpadów z nieruchomo¶ci 1) Wykonawca obowi±zany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniaj±cy utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególno¶ci do a) zapobieganie wysypywaniu siê odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru, b) uprz±tniêcie i odbieranie odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym tak¿e tych, które nie zosta³y umieszczone w pojemnikach. c)odstawienie pojemnika po opró¿nieniu w miejsce z którego zosta³ odebrany. 2) Wykonawcê obowi±zuje a) zakaz mieszania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, b) zakaz mieszania ze sob± poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) zabezpieczenie przewo¿onych odpadów przed wysypaniem w trakcie transportu w przypadku wysypania Wykonawca obowi±zany jest do natychmiastowego uprz±tniêcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeñ, plam, itd.). 3)Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów nale¿±cych do w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, powsta³ych w zwi±zku z realizacj± Przedmiotu Umowy, na zasadach okre¶lonych w Kodeksie cywilnym. 4) Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania przedmiotu zamówienie zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 5) Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania us³ugi odbioru i transportu odpadów, równie¿ w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomo¶ci bêdzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, innych utrudnieñ w ruchu, warunków atmosferycznych itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przys³uguj± roszczenia z tytu³u wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, 6) Wykonawca zobowi±zany jest do okazania, na ¿±danie Zamawiaj±cego, wszelkich dokumentów potwierdzaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego wymaganiami i przepisami prawa 7)Wykonawca zobowi±zany jest do rejestrowania przebiegu pracy pojazdów w terenie za pomoc± systemu GPS. 8)Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶ci wobec Zamawiaj±cego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powsta³e podczas i w zwi±zku z realizacj± przedmiotu umowy w zakresie okre¶lonym w Kodeksie cywilnym i innych ustawach. 3.6. Warunki techniczne wymagane przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia 1)Zamawiaj±cy wymaga, aby przez ca³y okres realizacji umowy Wykonawca dysponowa³ pojazdami wskazanymi w Tabeli 2 OPZ. 2)Pojazdy powinny byæ w pe³ni sprawne, posiadaæ aktualne badania techniczne, byæ dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczna nazw± przedsiêbiorcy i numerem jego telefonu. 3)W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ pojazd zastêpczy o zbli¿onych parametrach. 4)Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych powinny spe³niaæ wymagania Dyrektywy 98.69.EC - norm Euro 3. Tabela 2 OPZ: Wymagane ilo¶ci i rodzaje pojazdów 1.pojazdy bezpylne z grzebieniowym i wid³owym mechanizmem za³adowczym, z funkcj± kompaktuj±c±- 3 szt. 2.pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych-3 szt. 3.pojazdy do obs³ugi kontenerów typu KP7-2 szt. 5) Wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia powinny byæ wyposa¿one w urz±dzenia monitoruj±ce umo¿liwiaj±ce automatyczne 3.7. Raporty i inne obowi±zki informacyjne 3. 7.1. Raporty miesiêczne 1) Wykonawca jest zobowi±zany do przekazywania Zamawiaj±cemu miesiêcznych raportów zawieraj±cych informacje o: a)ilo¶ci odebranych odpadów zmieszanych [Mg], b)ilo¶ci odebranych odpadów papieru [Mg], c)ilo¶ci odebranych odpadów metali [Mg], d)ilo¶ci odebranych odpadów opakowañ wielomateria³owych [Mg], e)ilo¶ci odebranych odpadów tworzyw sztucznych[Mg], f)ilo¶ci odebranych odpadów szk³a [Mg], g)ilo¶ci odebranych odpadów popio³u [Mg], h) ilo¶ci odebranych odpadów ulegaj±cych biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegaj±cych biodegradacji [Mg], i)ilo¶ci odebranych odpadów pozosta³ych po segregacji [Mg], j)adresach nieruchomo¶ci, na których odpady gromadzone s± w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Siedlce, k)masie odpadów powsta³ych po mechaniczno - biologicznym przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 19 12 12, przekazanych do sk³adowania, l)przebiegu pracy na terenie gminy z systemu GPS zamontowanego w poje¼dzie przeznaczonym do zbierania odpadów komunalnych. 2)Raporty, o których mowa musz± byæ przekazane w formie papierowej oraz elektronicznej uzgodnionej z Zamawiaj±cym. 3)Raport miesiêczny potwierdzaj±cy prawid³owe wykonanie umowy w okresie raportowanym jest podstaw± do wystawienie faktury za wykonan± us³ugê. 3.7.2 Informacje wymagane od Wykonawcy 1)Wykonawca jest zobowi±zany do niezw³ocznego przekazania Zamawiaj±cemu informacji o niezgodnym i niew³a¶ciwym z Regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku gromadzeniu odpadów przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, w szczególno¶ci ich mieszaniu, niesegregowaniu lub przygotowaniu do odbierania w niew³a¶ciwych pojemnikach. Informacja powinna zawieraæ w szczególno¶ci: 2)adres nieruchomo¶ci na której odpady gromadzone s± w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Siedlce, 3)zdjêcia w postaci papierowej oraz cyfrowej dowodz±ce, ¿e odpady gromadzone s± w sposób niew³a¶ciwy 4)dane pracowników wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postêpowania z odpadami komunalnymi oraz ewentualne o¶wiadczenie przez nich przekazane. 5)Wykonawca jest zobowi±zany do bie¿±cego przekazywania adresów nieruchomo¶ci , na których powstaj± odpady, a nie ujêtych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiaj±cego. 6)Informacje o których mowa w ust. 1 i 2 Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w postaci papierowej oraz elektronicznej. 3.8 Informacja dodatkowe Na wykonawcy zamówienia ci±¿± obowi±zki wynikaj±ce z przepisów ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest do spe³nienia wymagañ okre¶lonych w art. 9d ustawy oraz wymagañ wynikaj±cych z Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r., poz. 122). 3.9 Przepisy prawa powszechnego obowi±zuj±cego maj±ce wp³yw na wykonanie przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia nale¿y realizowaæ zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w: 1.Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008r. w sprawie odpadów oraz uchylaj±cej niektóre dyrektywy (Dz. U. UE. L 2008.312.3), 2. Ustawie z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tekst. Jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), 3. Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r, poz.21 ze zm.); 4. Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdañ o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczysto¶ciach ciek³ych oraz realizacji zadañ z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 poz.630), 5. Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 wrze¶nia 2012r. w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 poz.1052), 6. Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 poz.645), 7. Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 poz. 676), 8. Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 9. Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzglêdnieniem lat 2018 - 2023 przyjêtym uchwa³± Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 r. 10. Uchwale Nr 212/12 z dnia 22.10.2012 r. w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzglêdnieniem lat 2018 - 2023, 11. Regulaminie utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Siedlce przyjêtym uchwa³± Nr XIV/79/2015 Rady Gminy Siedlce z dnia 27 sierpnia 2015r. 12. Uchwale Nr XIV/81/2015 Rady Gminy Siedlce z dnia 27 sierpnia 2015 r. w sprawie okre¶lenia szczegó³owego sposobu i zakresu ¶wiadczenia us³ug w zakresie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci i zagospodarowania tych odpadów. 13. Uchwale Nr XV/92/2015 Rady Gminy Siedlce z dnia 24 wrze¶nia 2015 r. w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, na których nie zamieszkuj± mieszkañcy, a powstaj± odpady komunalne. 14. Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U.2014 poz.1182 ze zm.). 15. Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) Innych aktach normatywnych obowi±zuj±cych na obszarze Gminy Siedlce.

II.1.5)

V przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia uzupe³niaj±cego do warto¶ci 20% zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupe³niaj±ce polegaæ bêdzie na powtórzeniu zakresu zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.51.10.00 - Us³ugi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Us³ugi transportu odpadów 90.51.31.00 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Us³ugi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych). Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium up³ywa dnia 04.11.2015 r. o godz. 9:30. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urz±d Gminy Siedlce z dopiskiem: Wadium na odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Siedlce z wszystkich nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych. Wadium wnoszone w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dze Wykonawca sk³ada w oryginale wraz z ofert± w oddzielnej kopercie. Nie nale¿y orygina³u dokumentu wadialnego trwale ³±czyæ z ofert±. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz porêczenia z³o¿one, jako zabezpieczenie wadium musz± posiadaæ okres wa¿no¶ci nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postêpowania) oraz umo¿liwiaæ Zamawiaj±cemu otrzymanie okre¶lonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi: - za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci regulowanych prowadzonej przez Wójta Gminy Siedlce dotycz±cej podmiotów uprawnionych do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych z obszaru Gminy Siedlce w zakresie odpadów objêtych przedmiotem zamówienia, - zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) w zakresie transportu odpadów objêtych przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, tj. minimum 2 us³ugi polegaj±ce na odbiorze odpadów komunalnych o warto¶ci 400.000,00 z³ brutto ka¿da (za³±cznik nr 2 do oferty). Przez dowody nale¿y rozumieæ: a) po¶wiadczenie, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) w przypadku zamówieñ na us³ugi - o¶wiadczenie wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w pkt a.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje sprzêtem koniecznym do prawid³owego wykonania zamówienia to jest minimum: pojazdy bezpylne z grzebieniowym i wid³owym mechanizmem za³adowczym, z funkcj± kompaktuj±c± 3 szt.; pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych 3 szt. pojazdy do obs³ugi kontenerów typu KP7 2 szt. Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych powinny spe³niaæ wymagania Dyrektywy 98/69/EC - norm Euro 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • okre¶lenie dostaw lub us³ug, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o dostawach lub us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, tj. minimum 2 us³ugi polegaj±ce na odbiorze odpadów komunalnych o warto¶ci 400.000,00 z³ brutto ka¿da (za³±cznik nr 2 do oferty). Przez dowody nale¿y rozumieæ: a) po¶wiadczenie, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) w przypadku zamówieñ na us³ugi - o¶wiadczenie wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w pkt a.;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty: 1) Wype³niony i podpisany formularz oferty - za³±cznik nr 1 do oferty. 2) Dokumenty do oceny wiarygodno¶ci wymienione w pkt 5 i 6. 3) Wype³nione za³±czniki nr 2, 3, 4, 5, 6, do oferty. 4) Wype³niony i podpisany projekt umowy - za³±cznik nr 7 do oferty. 5) Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium. 6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada Pe³nomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin p³atno¶ci faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zmiany postanowieñ zawartej Umowy mog± byæ dokonywane: 1) w czê¶ci dotycz±cej przedmiotu Umowy oraz sposobu wykonywania Umowy: a) w zakresie czêstotliwo¶ci odbioru odpadów komunalnych, w przypadku gdy: - wskazana w SIWZ czêstotliwo¶æ odbioru poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych jest nieadekwatna (zbyt niska lub zbyt wysoka) do bie¿±cych potrzeb, dopuszczalna jest zmiana czêstotliwo¶ci odbioru w zakresie zapewniaj±cym ich prawid³owy odbiór; - zmianie ulegn± dni wolne od pracy, w tym dni ¶wi±teczne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. Nr 4, poz. 28, z pó¼n. zm.), dopuszczalne jest dostosowanie czêstotliwo¶ci odbioru odpadów komunalnych do zmienionych przepisów ww. ustawy; b) w zakresie pojazdów wykorzystywanych przez Wykonawcê do odbioru i transportu poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych, w przypadku gdy wskazane w Ofercie: - pojazdy nie bêd± mog³y byæ wykorzystywane do realizacji Umowy, dopuszczalna jest zmiana pojazdu na spe³niaj±cy wymagania wskazane w SIWZ oraz posiadaj±cy parametry co najmniej takie jak zadeklarowane przez Wykonawcê w Ofercie (je¿eli deklaracja Wykonawcy odnosi³a siê do zastêpowanego pojazdu), c) w zakresie raportowania, kontroli i zarz±dzania wymagan± jako¶ci± ¶wiadczonych us³ug dopuszcza siê zmianê sposobu i terminów przekazywania raportów oraz zakresu informacji znajduj±cych siê w przekazywanych Zamawiaj±cemu raportach, je¿eli w ich konsekwencji nie zostaj± obni¿one zasady ¶wiadczenia okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SIWZ, 2) w przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy. 3) Zmiany, o których mowa w ust. 1, nie mog± skutkowaæ wykroczeniem poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, jak równie¿ nie mog± spowodowaæ zwiêkszenia Wynagrodzenia Wykonawcy wynikaj±cego z Oferty

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Siedlce ulica As³anowicza 10, 08-110 Siedlce pokój nr 13.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Urz±d Gminy Siedlce ulica As³anowicza 10, 08-110 Siedlce biuro podawcze parter.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.