eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości w budynku Zarządu oraz pielęgnację zieleni i odśnieżanie terenu przyległego do budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich przy ul. Niepodległości 32 w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Zielona Góra: Utrzymanie czystości w budynku Zarządu oraz pielęgnację zieleni i odśnieżanie terenu przyległego do budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich przy ul. Niepodległości 32 w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 281551 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, fax. 068 3280332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynku Zarządu oraz pielęgnację zieleni i odśnieżanie terenu przyległego do budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich przy ul. Niepodległości 32 w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zakres czynności: 1. Obejmuje czynności związane z utrzymaniem czystości biur, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, schodów, balkonów, kotłowni oraz pomieszczeń znajdujących się w piwnicy (świetlica, pomieszczenia archiwum, pomieszczenia biurowe, sanitariaty). Czynności dodatkowe 1. Sprzątanie terenu wokół budynku oraz przyległych do budynku chodników 2. Pielęgnacja zieleni wokół budynku: - koszenie trawy - przy dużym przyroście co najmniej raz w tygodniu - grabienie trawy - codzienne sprzątanie w okresie letnim i jesiennym liści - plewienie chwastów - pielenie trawy rosnącej pomiędzy kostkami polbruku - zbieranie papierów - podlewanie zieleni w dniu o tem. powietrza powyżej 20 stopni codziennie, natomiast w przypadku niższej temperatury w miarę potrzeby z uwzględnieniem sobót, niedziel oraz wszystkich przypadających świąt i dni wolnych od pracy. 3. Zimowe odśnieżanie i posypywanie piaskiem terenu posesji oraz przyległych do posesji chodników w godzinach porannych od 6,00 i późniejszych w miarę potrzeb- (obfitych opadów ściegu z uwzględnieniem dni świątecznych, sobót, niedziel i wszystkich dni dodatkowo wolnych od pracy. Piasek do posypywania terenu objętego odśnieżaniem zapewnia zamawiający. Teren wewnętrzny posesji - 1003 m2 Przyległe chodniki - 262 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00 - 74.75.00.00 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1w następujący sposób : A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; - Wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 usługę odpowiadającą* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; *przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumieć się będzie min. 1 usługę w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, odśnieżania, utrzymania zieleni o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto wykonawcy. - wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca niezbędnego do realizacji niniejszego zamówienia tj.: a/ odkurzacze ( min. ilość 2 sztuki w tym jeden odkurzacz piorący dywany i tapicerkę meblową) b/ kosiarka do trawy ( min. ilość szt.1.) c/ maszynę do czyszczenia płytek podłogowych d/ maszynę do czyszczenia paneli ( min. 1 szt.), e/ miotły (min. 1 szt.), łopaty (min. 1 szt.), własne środki czystości. - dysponują personelem w ilości osób gwarantującej realizację zamówienia z uwzględnieniem ewentualnych zastępstw w okresie urlopowym względnie chorobowym ; wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto wykonawcy. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości ofertowej brutto. D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; E. wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury; Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;. 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt.1 lit.a i c oraz pkt.2, powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.1 pkt.1 lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy dla poszczególnych osób realizujących zamówienie wymienionych w załączniku nr 3 do oferty) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany personelu w trakcie realizacji usług, pod warunkiem przedłożenia aktualnego KRK dla zmienionej osoby. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 3/ Wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 usługę odpowiadającą * swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; (zał. nr 2) *przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumieć się będzie min. 1 usługę w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, odśnieżania, utrzymania zieleni o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto wykonawcy. W przypadku ofert składanych wspólnie, warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. Nie dopuszcza się sumowania wartości usług celem uzyskania ceny ofertowej brutto. 4/ wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (zał. nr 4) 5/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3 ); Należy wykazać osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto wykonawcy W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości ofertowej brutto. Celem potwierdzenia ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 7/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1) Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 8/ Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 9/ Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 5) 10/ Zobowiązanie do współpracy (zał. nr 6) 11/ Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pokój nr 5 - zapłata w kasie 20 zł, lub po uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 71 1090 1535 0000 0001 0620 5700.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.