eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa artykułów biurowych i tonerów w 2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-21

Krosno: Dostawa artykułów biurowych i tonerów w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 28150 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie , Rynek 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 4375530, faks 13 4375511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i tonerów w 2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Atrament Szt.1, Bindownica do grzbietów plastikowych Szt.2, Blok 65x100 cm gładki do flipchartów min. 40 kartek w jednym bloku Szt. 10, Cienkopis zestaw czterokolorowy 0,3 mm szt. 5, Datownik (numerator) Szt. 1, Długopis 0,5 mm Szt. 200, Długopis żelowy Szt. 70, Długopis żelowy Szt. 50, Druk rozliczenie zaliczki (bloczek) Szt. 10, Dziurkacz metalowy na min. 30 kartek Szt. 5, Dziurkacz metalowy na min. 65 kartek Szt. 6, Etykiety samoprzylepne 105x48 mm opak. 5, Etykiety samoprzylepne 105x148 mm opak. 10, Etykiety samoprzylepne 70x35mm opak. 15, Etykiety samoprzylepne oznaczeniowe srebrne opak. 3, Farby plakatowe 12 kolorów Op. 10, Flamastry 12 kolorów/op. Op. 10, Folia do laminowania A4 100 szt/op.Op. 5, Folia do laminowania A3 Szt.200, Folia samoprzylepna srebrna A4 do drukowania laserowego Szt. 20, Folia samoprzylepna biała A4 do drukowania laserowego Szt. 20, Foliopis, komplet czterokolorowy końcówka okrągła 0,6mm Kpl. 10, Gilotyna do cięcia papieru Szt. 2, Grzbiet do bindowania 25 mm Szt. 100, Grzbiet do bindowania 32 mm Szt. 100, Grzbiet do bindowania 51 mm Szt. 100, Gumka miękka do mazania ołówka Szt. 20, Identyfikator z klipsem Szt. 100, Kalkulator Szt.5, Karton 100 x 70 cm, 180g, Szt. 50, Klej do papieru 17 g. Szt. 30, Klej do papieru 36 g. Szt. 30, Klips biurowy 19 mm (op. 12 szt.) opak. 10, Klips biurowy 32 mm (op. 12 szt.) opak. 10, Klips biurowy 51 mm (op. 12 szt.) opak. 10, Koperta B5 opak. 7, Koperta C4 opak. 2, Koperta C5 opak. 2, Koperta C6 opak. 10, Koperta DL opak. 2, Koperta SDS 255x390x40 Szt. 100, Korektor w pisaku szybkoschnący Szt. 10, Korektor myszka Szt. 10, Kostka do notowania samoklejąca kolorowa 76x76 Szt. 150, Kostka do notowania samoklejąca kolorowa 76x127 Szt. 30, Koszulki A4 groszkowe podwieszane, opak. 10, Koszulki A4 podwieszane z klapką Szt. 300, Kreda biała małopyląca (50 szt. op.) opak. 20, Kreda kolorowa opak. 40, Kredki pastelowe olejne 12 kolorów/op. opak. 10, Książka kancelaryjna 300 kartek Szt. 1, Laminator A4 Szt. 1, Linijka 40 cm Szt. 5, Magnesy f 15 mm Szt. 90, Marker do papieru czarny Szt. 50, Marker do papieru Szt. 60, Marker - pisak suchościeralny czarny Szt. 400, Marker - pisak suchościeralny kolorowy Szt. 120, Niszczarka dokumentów Szt. 1, Notatnik Memo zakładka 4x20x50 Szt. 50, Nożyczki 21 cm Szt. 20, Ofertówka A4 Szt. 400, Ołówek HB opak. 10, Papier ksero A4 80g biały ryz 1000, Papier ksero A4 160 g kolorowy mix ryz 4, Papier ksero A4 80g kolorowy mix opak. 30, Papier ksero A3 160 g kolorowy mix opak. 2, Papier do faksu 216x30/12 rolek 18, Papier kancelaryjny A3 ryz 10, Papier pakowy szary 80 g. Szt. 400, Papier toaletowy mały szary rolek 4480, Papier toaletowy 190x95 rolek 5992, Plastelina 12 kolorów opak. 10, Płyn do czyszczenia monitorów LCD Szt. 15, Podajnik do taśmy Szt. 5, Przekładka do segregatora (10 kolorów) Ark. 30, Przybornik obrotowy Szt. 5, Płyta CD-R Szt. 200, Płyta bluray 50gb Szt. 50, Pudło archiwizacyjne Szt. 200, Ręcznik papierowy w listkach Szt. 1000, Rozszywasz do zszywek biurowych Szt. 5, Segregator lakierowany A4 50/2R Szt. 60, Segregator lakierowany A4 75/2R Szt. 50, Skoroszyt kartonowy A4 laminowany Szt. 30, Skoroszyt plastikowy zawieszkowy A4 Szt. 200, Tablica korkowa o wymiarach 60x80 cm Szt. 2, Taśma klejąca przeźroczysta 18 mm Szt. 120, Taśma klejąca dwustronna zbrojona Szt. 10, Teczka tekturowa na gumkę Szt. 300, Teczka tekturowa biała wiązana Szt. 1500, Teczka wiązana z klapami, grzbiet 50mm. Szt. 15, Teczka wiązana z klapami, grzbiet 100mm.Szt. 10, Zakreślacz - zestaw 4 kolorowy Kpl. 15, Zszywacz z metal. podstawą na min 30 kartek Szt. 20, Zszywacz długoramienny Szt. 1, Zszywki biurowe cynkowane 24/6 opak. 30, Zszywki biurowe miedziowane 24/6 opak. 30, Zszywki model 10 opak. 10, Zwilżacz biurowy do palców, Szt. 3, Toner Ricoh Aficio MP2000 (E1230D) Szt. 10, Toner Ricoh 201, MP161 SPF, MP171 SPF, MP 201 (1270D) Szt. 20, Toner HP LaserJet 1100 (C4092A) Szt. 1, Toner HP Color LaserJet 2605 czarny (Q6000AX) Szt. 1, Toner HP Color LaserJet 2605 niebieski (Q6001AX) Szt. 1, Toner HP Color LaserJet 2605 czerwony (Q6003AX) Szt. 1, Toner HP Color LaserJet 2605 żółty (Q6002AX) Szt. 1, Toner HP LaserJet P2055 (CE505X) Szt. 10, Toner do drukarki HP LJ 1320 (Q5949X) Szt. 2, Toner HP LaserJet Enterprise M 602 dn (CE390X) Szt. 9, Toner do drukarki Ricoh 201, MP161 SPF, MP171 SPF, MP 201 (1270D) Szt. 10, Toner HP LaserJet CP1515n yellow (CB542AX) Szt. 1, Toner HP LaserJet CP1515n cyan (CB541AX) Szt. 1, Toner HP LaserJet CP1515n magenta (CB543AX) Szt. 1, Toner HP LaserJet CP1515n black (CB540AX) Szt. 1, Toner do drukarki Ricoh 2851 (2220D) Szt. 13, Toner HP LaserJet CP1025 black (CE310A) Szt. 2, Toner HP LaserJet CP1025 cyan (CE311A) Szt. 2, Toner HP LaserJet CP1025 yellow (CE312A) Szt. 2, Toner HP LaserJet CP1025 magenta (CE313A) Szt. 2, Toner Phaser 3250 o podwyższonej wydajności (106R01374) Szt. 4, Tusz HP OfficeJet Pro K8600dn black (88XL) Szt. 3, Tusz HP OfficeJet Pro K8600dn yellow (88XL) Szt. 7, Tusz HP OfficeJet Pro K8600dn cyan (88XL) Szt. 4, Tusz HP OfficeJet Pro K8600dn magenta (88XL) Szt. 4, Tusz HP 1100, 1700 czarny (C4844AE-69ml) Szt. 5, Tusz HP 1100, 1700 kolor cyan (C4836AE-28ml) Szt. 3, Tusz HP 1100, 1700 kolor magenta (C4837AE-28ml) Szt. 2, Tusz HP 1100, 1700 kolor yellow (C4838AE-28ml) Szt. 4, Tusz HP 940C kolor (C6578DE) Szt. 1, Tusz HP 940C czarny (C6615DE) Szt. 4, Tusz HP CC640E czarny Szt. 2, Tusz HP CC643E kolor orygnał Szt. 2 Tusz Konica Minolta 3730 DN czarny (A0WG02H) Szt. 2, Tusz Konica Minolta 3730 DN niebieski (A0WG0HH) Szt. 2, Tusz Konica Minolta 3730 DN czerwony (A0WG0CH) Szt. 2, Tusz Konica Minolta 3730 DN żółty (A0WG06H) Szt. 2 Tusz HP Officejet PRO 8100 czarny (950 XL) Szt. 3, Tusz HP Officejet PRO 8100 niebieski (951 XL) Szt. 3, Tusz HP Officejet PRO 8100 czerwony (951 XL) Szt. 3, Tusz HP Officejet PRO 8100 żółty (951 XL) Szt. 3, Tusz epson T1285 multipak (4 kolory w op.) Szt. 3..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy p.z.p. stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie obejmującym ten sam rodzaj zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W oparciu o art.45 ust.2 ustawy p.z.p. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o jego spełnieniu (znajduje się w FORMULARZU OFERTOWYM zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o jego spełnieniu (znajduje się w FORMULARZU OFERTOWYM zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o jego spełnieniu (znajduje się w FORMULARZU OFERTOWYM zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o jego spełnieniu (znajduje się w FORMULARZU OFERTOWYM zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o jego spełnieniu (znajduje się w FORMULARZU OFERTOWYM zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: a) w przypadku rezygnacji z przedmiotu zamówienia o wartości nie większej niż 20 % wartości brutto umowy. W takim przypadku wartość umowy zostanie pomniejszona o wartość niezrealizowanej dostawy, b) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty, c) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT), d) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, e) wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie, f) wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, g) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie, Rynek 1, pokój nr 105 (Sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie, Rynek 1, pokój nr 105 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.