Szczecin: Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych MOSRiR w hali widowiskowo-sportowej przy ul. Szafera 7 w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 281508 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji, ul. Jarowita 2, 70-501 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4223427, faks 091 4221952 , strona internetowa www.mosrir.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych MOSRiR w hali widowiskowo-sportowej przy ul. Szafera 7 w Szczecinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia będzie obejmował: 1) sprzątanie pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych poprzez: a) odkurzanie podłóg b) zmywanie powierzchni podłogowych, c) ścieranie kurzu z przedmiotów stanowiących wyposażenie pomieszczeń, d) mycie poręczy, e) mycie koszy i pojemników na śmieci, f) mycie powierzchni szklanych i lustrzanych, g) mycie drzwi wejściowych, h) opróżnianie i wyposażanie w worki koszy na śmieci 2) sprzątanie łazienek, toalet poprzez: a) mycie i dezynfekcja glazury b) mycie, opróżnianie i wyposażanie w worki koszy na śmieci, c) mycie umywalek, baterii, dozowników na mydło, suszarek do rąk, pojemników na papier toaletowy i ręczniki, oraz innych urządzeń łazienkowych tego typu d) czyszczenie sedesów, pisuarów i ich odkażanie, usuwanie nalotów i dezynfekcja oraz mycie desek klozetowych, e) czyszczenie i dezynfekcja luster, parapetów i armatury, f) mycie drzwi i futryn g) uzupełnianie pojemników na ręczniki papierowe, mydło, papier toaletowy 3) sprzątanie pomieszczeń socjalnych poprzez: a) mycie blatów, podłogi, zlewu wraz z baterią, kuchenki, stołów i krzeseł oraz frontów szafek znajdujących się w pomieszczeniach 4) raz w czasie obowiązywania umowy wykonawca powinien umyć okna od strony zewnętrznej i wewnętrznej, 5) raz w czasie obowiązywania umowy wykonawca powinien umyć podłogę maszynowo. 6) uzupełnianie i dostarczanie materiałów higienicznych: ręczniki papierowe, mydło, papier toaletowy pasujących do zamontowanych dozowników, 7) wszystkie czynności musza być wykonywane specjalistycznym sprzętem i przy użyciu odpowiednich profesjonalnych środków chemicznych w taki sposób aby nie uszkodzić wyposażenia pomieszczeń 8) środki chemiczne oraz artykuły higieniczne wykorzystywane do realizacji umowy muszą posiadać atest PZH oraz być dopuszczone do użytkowania na terenie kraju.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienie publiczne w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, który brzmi: w przypadku udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 procent wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego i ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.01.2014 r. pod numerem 32792. Zarówno w treści tego ogłoszenia jak i w siwz zawarta została informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Umowa na realizację ww. inwestycji podpisana została w dniu 25.02.2014 r.. Czyli od daty udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły trzy lata. Cena za jaką wykonawca realizował powyższe zamówienie wynosi brutto - 208.915,50 zł. 50 procent wartości zamówienia podstawowego stanowi kwota 104.457,75 zł Przedmiotowe zamówienie zostało oszacowane na wartość poniżej kwot wymienionych w art. 11 ust. 8 ustawy. Zakres zamówienia, który miałby realizować wykonawca w przypadku podpisania umowy na zamówienie w trybie z wolnej ręki jest taki sam jak zakres zamówienia podstawowego, gdyż polegał on będzie na utrzymaniu czystości pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Zaproszenie do negocjacji zostanie wysłane do tego samego wykowany, który realizuje usługę utrzymania czystości w Kompleksie Sportowym przy ul. Wąskiej 16 czyli firmy Firma Handlowo-Usługowa THOMAS sp. z o.o., z siedzibą w Mierzynie, ul. Lubieszyńska 34, kod: 72-006 W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki wymienione w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp. i daje to podstawę do zrealizowania zamówienia w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Firma Handlowo-Usługowa THOMAS sp. z o.o., ul. Lubieszyńska 34, 72-006 Mierzyn, kraj/woj. zachodniopomorskie.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Modernizacja dachu budynków warsztatowo-dydaktycznych Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej przy ul. Hożej 6 w Szczecinie - etap I
- Dostawa spektroskopu terahercowego pracującego w dziedzinie częstotliwości wraz z elementami dodatkowymi
- Sztuczne zasilanie w miejscowości Wicie na odcinku wybrzeża km 260,690-261,190
- Dostawa, instalacja i uruchomienie dwóch sztuk aparatów do znieczulania.
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania
- Usługa sprzątania siedziby FRSE
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Usługa sprzątania pomieszczeń w OD w Wieliczkach
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.