eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › hak z żurawiem/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-11

Bełchatów: hak z żurawiem/2010
Numer ogłoszenia: 281499 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów , ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6330815, 6330819, faks 044 6330819.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spóka z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: hak z żurawiem/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA A.PODWOZIE DWUOSIOWE PRZYSTOSOWANE DO ZABUDOWY URZĄDZENIA HAKOWEGO I ŻURAWIA DANE TECHNICZNE PODWOZIA: -Podwozie dwuosiowe. -Dopuszczalna masa całkowita pojazdu minimum: 17 500 kg. -Rozstaw osi minimum: 4300 mm. -Rozstaw osi maksimum: 4400 mm. SILNIK: -Moc minimum: 194 kW (270 KM). -Moment minimalny: 1010 Nm. -Wysokoprężny, 6. cylindrowy, rzędowy - 4 zawory na cylinder - rozrząd z tyłu. -Wysokociśnieniowy wtrysk bezpośredni. -Pojemność skokowa minimum; 7 l. -Doładowany turbosprężarką napędzaną energią spalin z chłodzeniem doładowywanego powietrza. -Emisja spalin EURO 5 realizowana w systemie SCR. -Płyn niezamarzający chłodnicy : do -40 stopni C. -Wentylator ze sprzęgłem hydrokinetycznym. -Wyciszenie pojazdu do 82 dB(A). -Ograniczenie mocy silnika o 40% jeżeli emisja spalin przekracza wartości określone w normie. (Dyrektywy UE). WYPOSAŻENIE SILNIKA: -Elektroniczny regulator obrotów jałowych. -Sterowanie obrotami biegu jałowego w trakcie jazdy (w trudnym terenie). -Rozruch zimowy -25 stopni. SKRZYNIA BIEGÓW: -6 przełożeń w przód zsynchronizowanych i 1 przełożenie wsteczne. -Wspomaganie zmiany biegów sterowanie linką. ZWALNIACZ: -Hamulec wydechowy. PRZYSTAWKA ODBIORU MOCY: -Przystawka odbioru - wyjście wielowypust. -Kierunek obrotów: jak silnik. -Moment minimum: 450 Nm. MOST TYLNY: -Most z przełożeniem bezpośrednim. -Nośność osi tylnej : 11,5 t. -Przełożenie 8 x 36 (4,5). -Blokada mechanizmu różnicowego kół. UKŁAD KIEROWNICZY: -Przekładnia kierownicza zintegrowana ze wspomaganiem hydraulicznym o zmiennym przełożeniu. -Regulowane nachylenie kolumny kierowniczej. OSIE: -Nośność osi przedniej : 7,1 t. KOŁA I OGUMIENIE: -Ogumienie w rozmiarze: 295/80 R 22,5. -Ogumienie tylne bliźniacze. -Obręcze stalowe lakierowane na szaro. -Koło zapasowe mocowane prowizorycznie z podnośnikiem. UKŁAD HAMULCOWY: Hamulec główny: -Układ hamulcowy elektro-pneumatyczny o 2 niezależnych obwodach, sterowany elektronicznie. -Wszystkie hamulce tarczowe. -Sterowanie elektroniczne produkcją powietrza. -Osuszacz z wkładem o zwiększonej trwałości. -Kompresor odłączany w czasie rozruchu. -Sprężarka dwucylindrowa minimum 720 cm3. Hamulec przyczepy: -ABS. -System kontroli momentu (kontrola momentu silnika przy zwalnianiu). -Wspomaganie hamowania awaryjnego. -Alarmy działania hamulców. -Harmonizacja działania hamulców przyczepy. KABINA Z ZEWNĄTRZ : -Szkielet kabiny z blachy cynkowanej galwanicznie i zabezpieczanej antykorozyjnie metodą kataforezy. -Kolor kabiny: RAL 2003. -Kabina krótka. -Atrapa przednia. -Owiewki przeciw zabrudzeniu. -Zderzak stalowy. -Zderzak i lusterka w kolorze czarnym. -Tylne, mechaniczne zawieszenie kabiny. -Odchylanie kabiny hydrauliczne. -2 podgrzewane, zdalnie sterowane lusterka wsteczne. -2 lusterka szerokokątne. -Lusterko rampowe. -Lusterko przed szybą przednią. -Klejona i przyciemniona szyba przednia, szyby boczne przyciemnione. -Chwyt powietrza na wysokości kabiny. -Oświetlenie przednich stopni. -Szyba tylna. -Drzwi pasażera przeszklone w części dolnej. -Belka ostrzegawcza na dachu z podświetlonym plafonem. KABINA WEWNĄTRZ: -Fotel pneumatyczny ze zintegrowanym pasem bezpieczeństwa i zagłówkiem. -Fotel pasażera regulowany z pasem bezpieczeństwa. -Podłokietnik kierowcy składany. -Schowki zamykane drzwiczkami o pojemności minimum 50 l. -Uchwyty wejściowe w kolorze aluminium. -Kieszenie w drzwiach. -Centralny schowek: format A4, gniazdo 24V, pokrywa rozkładająca się w stolik do pisania, schowek na puszki, uchwyt na puszki, popielniczka przenośna i uchwyty na kubki. -Gniazdo sprężonego powietrza na konsoli zmiany biegów. -Tapicerka drzwi miękka. 2. szyby sterowane elektrycznie. -Tachograf cyfrowy.- -Klimatyzacja ręczna. -Radio CD : Tuner FM / AM, odtwarzacz CD. 2 głośniki, antena. -Sterowanie radiem przy kierownicy. -Radio CB z anteną. -Dźwignia zmiany biegów i hamulec ręczny na desce rozdzielczej. -Kluczyk z blokadą rozruchu silnika, składany. -Stopniowe wygaszanie oświetlania w kabinie. -Pilot centralnego zamka. -Blokada układu kierowniczego. -Tempomat (regulator prędkości) na desce rozdzielczej. -Zapalniczka. -Gniazdo diagnostyczne w kabinie. TABLICA PRZYRZĄDÓW : -Elektroniczna deska rozdzielcza z prędkościomierzem cyfrowym umieszczonym centralnie, i obrotomierzem analogowym, wyświetlaczem radia, wyświetlaczem temperatury zewnętrzną i zegarem. -Wskaźniki analogowe poziomu paliwa, temperatury płynu chłodniczego i ciśnienia powietrza. -Wyświetlacz ciekłokrystaliczny z informacjami dla kierowcy i wiadomościami alarmowymi. -Szkło przeciw odblaskowe. WYPOSAŻENIE PRZY KIEROWNICY: -Pilot sterowania radiem i menu wyświetlacza . -Sterowanie zwalniaczem lub hamulcem silnikowym. -Dwubiegowe wycieraczki ze zintegrowanym spryskiwaczem szyby z cyklem pracy przerywanej. -Sterowanie oświetleniem drogowym. WYPOSAŻENIE ELEKTRONICZNE: Silnik: -Funkcje: prędkość wentylatora, hamulec silnikowy, podgrzewanie sterowane elektronicznie Układ hamulcowy: -kontrola i sterowanie ciśnieniem powietrza sterowane elektronicznie. -rozłączanie kompresora zależnie od potrzeb silnika sterowane elektronicznie. -kontrola stanu wkładu osuszacza. Oświetlenie i sygnalizacja: -elektroniczne sterowane oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne (stopniowe gaszenie, wykrywanie uszkodzeń). -aktywacja świateł awaryjnych po hamowaniu awaryjnym. WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE: -Akumulatory minimum: 185 Ah. -Alternator minimum: 100 A. -Napięcie 24V z 2 akumulatorów. -Skrzynka bezpieczników o dużym prądzie w skrzynce akumulatorów. -Wyłącznik główny zewnętrzny. -Oświetlenie zgodne z wytycznymi UE. -Elektryczna regulacja reflektorów drogowych. RAMA PODWOZIA: -Rama wzmocniona typu ciężkiego. -Przekroje podłużnic ramy 244 x 80 x 7 mm (18 ton). -Poprzeczka tylna do sprzęgu powyżej 3,5 t. -Przedni hak do holowania wyjmowany. ZAWIESZENIE: Z przodu: -Przednie, paraboliczne resory piórowe. -Amortyzatory montowane z przodu osi. -Stabilizator. Z tyłu: -Tylne, wzmocnione, paraboliczne resory piórowe. -Stabilizator. -Amortyzatory teleskopowe. ZBIORNIK PALIWA: -Główny zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności minimum: 200 litrów. -Zbiornik z prawej strony. -Korek zbiornika paliwa z tworzywa zamykany kluczykiem. -Podgrzewacz paliwa . -Zbiornik AdBlue o pojemności minimum: 20 l z tworzywa. -Korek AdBlue z tworzywa zamykany kluczykiem. WYPOSAŻENIE STANDARDOWE: -Elektroniczny ogranicznik prędkości (90 km/godz.). -Boczny wydech (wylot do wewnątrz podwozia). -Zestaw narzędzi. -Brzęczyk biegu wstecznego. -Filtr powietrza z wkładem zabezpieczającym. -2 kliny pod koła. NADWOZIE: -Wsporniki mocujące. -Przystosowanie do montażu świateł obrysowych. -Przygotowanie do modułu elektronicznego dla producentów nadwozi. B.URZĄDZENIE HAKOWE PRZYSTOSOWANE DO MONTAŻU NA PODWOZIACH O DMC 18T WRAZ Z ŻURAWIEM DO OPRÓŻNIANIA POJEMNIKÓW NA SUROWCE WTÓRNE. 1)URZĄDZENIAE HAKOWE: DANE TECHNICZNE: -Nominalna moc załadunkowa 10t. -Maksymalna techniczna moc załadunkowa 11 t. -Maksymalna długość przewożonych kontenerów 5000 mm. -Teleskopowane ramię główne, długość teleskopowania T=800 mm. -Wysokość haka H= 1200 - 1570 mm , regulowana hydraulicznie. -Masa własna urządzenia minimum: 1450 kg. -Środek rolki- koniec haka K= 80 mm. -Ciśnienie robocze: minimalne: 21 Mpa, maksymalne: 25 Mpa. -Blokada hydrauliczna kontenera. -Zbiornik oleju o pojemności minimum: 60 l. WYPOSAZENIE: -Szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera. -Rama zabudowy hakowej wykonana z wysoko gatunkowej stali. -Sterowanie z wewnątrz i z zewnątrz pojazdu (bez elektrozaworów). -Uszczelnienia siłowników hydraulicznych renomowanej firmy. -Rozdzielacz hydrauliczny. -Pompa hydrauliczna. -Łożyskowania wysuwu haka urządzenia, co zapewniające wysoką trwałość i bezobsługowość (nie wymagające smarowania). -Światła obrysowe. -Konstrukcja stalowa piaskowana, malowana farbą podkładową epoksydową , oraz malowana nawierzchniowo farbą poliuretanową. WYPOSAZENIE DODATKOWE: -Urządzenie hakowe przystosowane do obsługi kontenera typu K15A z bocznym urządzeniem zasypowym do zbiórki szkła. 2)ŻURAW DO OPRÓŻNIANIA POJEMNIKÓW NA SUROWCE WTÓRNE: DANE TECHNICZNE: -Moment udźwigu minimum.: 6,30 tm. -Wysięg hydrauliczny minimum: 8,90 m. -Minimalny wysięg/udźwig: 2,00 m - 2800kg; 8,75 m - 580 kg. -Masa żurawia minimum: 900 kg. -Trzy ramiona wysuwane hydraulicznie. -Nogi podporowe hydraulicznie opuszczane. -Układ hydrauliczny wraz z pompą przystosowany do pracy z urządzeniem hakowym. -Zamocowanie żurawia poprzez trójpunktowy mostek. -Wyposażony w dodatkowe funkcje umożliwiające pracę z chwytakiem. -Kolor: RAL 3020. WYPOSAZENIE DODATKOWE: -Hydrauliczny otwieracz do obsługi pojemników do selektywnej zbiórki odpadów o skoku minimum: 850 mm. ZAKRES DOSTAWY: -Montaż na dostarczonym podwoziu samochodowym zabudowy hakowej i żurawia wraz z wyposażeniem. -Montaż pompy hydraulicznej. -Montaż bocznych osłon przeciw najazdowych i błotników. -Instrukcja Eksploatacji i Konserwacji (instrukcja obsługi, charakterystyka techniczna urządzenia, instrukcja BHP, instrukcja przeglądów, konserwacji i napraw wykaz części zamiennych, karta gwarancyjna urządzenia). -Deklaracja zgodności dla wymogów CE dla maszyn i urządzeń. -Dziennik Konserwacji. -Po uzyskaniu pełnomocnictwa rejestracja urządzenia w UDT. -Przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników w zakresie prawidłowego i bezpiecznego eksploatowania urządzenia. -Dokumentacja umożliwiająca rejestracje pojazdu (homologacja lub świadectwo badania jednostkowego). WARUNKI SERWISU I GWARANCJI: 1.Podwozie - 24 miesiące bez limitu kilometrów bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji obejmujący pełen zakres obsług i napraw (wraz z materiałami eksploatacyjnymi, dojazdami, robocizną itd.), 2.Urządzenie hakowe i żuraw- 24 miesiące gwarancji; bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji obejmujący pełen zakres obsług i napraw (wraz z materiałami eksploatacyjnymi, dojazdami, robocizną itd.), -Przed wyborem Wykonawcy Zamawiający przetestuje samochód pod kątem przydatności dla firmy - np. czas opróżniania pojemników, czasu załadunku kontenera itp. Zamawiający odrzuci oferty pojazdów, które nie przeszły testów i demonstracji w siedzibie Zamawiającego co najmniej na 1 dzień przed terminem złożenia ofert i które nie posiadają homologacji. ZESTAW POJZADÓW MUSI POSIADAĆ: -świadectwa homologacji pojazdu wraz z zabudową niezbędne do wglądu przez Zamawiającego podczas testowania i demonstracji pojazdu. -świadectwo homologacji dla kompletnego pojazdu ważne w dniu składania oferty. -niezbędne regulacje i pomiary dopuszczające samochód do użytkowania, niezbędną dokumentację w języku polskim i pozwolenia określone prawem dla eksploatacji (również pod względem BHP)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 16 500,00 (słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych). Termin wniesienia wadium upływa równocześnie z terminem złożenia oferty, tj. do dnia 20.10.2010 roku. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)Pieniądzu - na konto Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Bełchatowie 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6.Niezależnie od formy, w jakiej zostanie wniesione wadium, Zamawiający uzna za ważne tylko oferty zabezpieczone wadium, będącym w dyspozycji Zamawiającego. W przypadku wpłaty pieniężnej na konto Zamawiającego kwota wadium musi realnie wpłynąć na bankowe konto - czego potwierdzenie będą stanowić wyciągi bankowe. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie ksero dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego poświadczonego z zgodność z oryginałem . Dokumenty, o których mowa w ust. 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany z ofertą. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a, 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14.Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, wymienionych w punkcie VII siwz. B.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia/ nie spełnia poszczególne warunki i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, wymienionych w punkcie VII siwz. B.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia/ nie spełnia poszczególne warunki i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, wymienionych w punkcie VII siwz. B.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia/ nie spełnia poszczególne warunki i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, wymienionych w punkcie VII siwz. B.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia/ nie spełnia poszczególne warunki i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, wymienionych w punkcie VII siwz. B.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia/ nie spełnia poszczególne warunki i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2010 godzina 08:00, miejsce: ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów sekretariat 1 piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.