eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Budowa sieci oświetlenia wybranych dróg w Sobinie, etap II część 2 i etap IV część 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-18

Polkowice: Budowa sieci oświetlenia wybranych dróg w Sobinie, etap II część 2 i etap IV część 2
Numer ogłoszenia: 28139 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10449 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci oświetlenia wybranych dróg w Sobinie, etap II część 2 i etap IV część 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjno-inżynieryjne obejmujące: 1. Roboty ziemne i przygotowawcze. 2. Ułożenie linii kablowej. 3. Montaż słupów oświetleniowych z fundamentami, wysięgnikami i oprawami - zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarem. 4. Pomiary i sprawdzenia. 5. Roboty wykończeniowe. Dla etapów: Etap II, część 2 - ul. Jasna, ul. Orbitalna, ul. Tęczowa w Sobinie Etap IV, część 2 - ul. Karmelowa, ul. Bazaltowa w Sobinie Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i opisie pozycji przedmiarów robót. Dokumentację projektową wykonał: Usługi Projektowe BIPROADAM, ul. Kaspra Eliana 10, 67-200 Głogów. Wykonawcy udzielą gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów innych niż przyjęte w dokumentacji - równoważnych pod warunkiem spełnienia wymagań dot. parametrów technicznych. Zamawiający wymaga aby parametry materiałów proponowanych jako równoważne były nie gorsze niż przyjęte dla materiałów określonych w dokumentacji. Ponadto, zaproponowane produkty równoważne muszą zapewniać spójność architektoniczną z nowo wybudowanym oświetleniem sąsiednich ulic (Tęczowa, Orbitalna, Gwiezdna). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych (w szczególności dotyczy to opraw) Zamawiający wymaga dołączenia do składanej oferty karty katalogowej lub równoważnego dokumentu zawierającego dane techniczne oprawy umożliwiające porównanie produktów, fotometrii oraz informacji o zastosowanych elementach diodowych. Zamawiający wymaga również przedstawienia dla materiałów równoważnych gwarancji udzielonej przez producenta na całość materiału na okres wskazany przez wykonawcę w ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa Marek Grzegorzewski, ul. Wielkopolska 85, 64-122 Pawłowice, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 382613,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 202335,00

  • Oferta z najniższą ceną: 146506,00 / Oferta z najwyższą ceną: 319000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.