eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pnPIASTOWSKA 61 - Renowacja budynku przy ul. Piastowskiej 61 w Świnoujściu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Świnoujście: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: PIASTOWSKA 61 - Renowacja budynku przy ul. Piastowskiej 61 w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 281354 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujście.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej>Zamówienia publicz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: PIASTOWSKA 61 - Renowacja budynku przy ul. Piastowskiej 61 w Świnoujściu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego w ramach zadania pn: PIASTOWSKA 61 - Renowacja budynku przy ul. Piastowskiej 61 w Świnoujściu. 1. W zakres prac objętych zamówieniem wchodzą: 1) przygotowanie podłoża poprzez skucie luźnych tynków, uzupełnienie tynków oraz zszycie spękanych murów prętami fi 8; 2) docieplenie ścian budynku styropianem samogasnącym sezonowanym o gęstości min.15 kg/m3 gr. 15 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła min ku = 0,028, mocowanie zaprawą klejową i łącznikami mechanicznymi, 1 warstwa siatki z włókna szklanego, wykonanie powłoki elewacyjnej z tynku mineralnego z dodatkiem środków przeciw glonom ciągnionego o gr ziarna 2 mm /baranek/, malowanie farbą silikonową w kolorach pastelowych (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym); 3) docieplenie styropianem samogasnącym sezonowanym o gęstości ponad 15 kg/m3 gr. 3 cm, szpalet okien i drzwi; 4) wykonanie malowanych opasek okien i drzwi szer. 25 cm; 5) demontaż starych i montaż nowych zewnętrznych parapetów okiennych z blachy powlekanej w kolorze brązowym; 6) demontaż i ponowny montaż rur spustowych nadających się do użytku; 7) wykonanie poziomej izolacji przeciwwodnej - iniekcja grawitacyjna wykonywana w dwóch poziomach roztworami na bazie związków krzemu, z wypełnieniem pustek w murach zaprawą cementowo-wapienno-trachitową; 8) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych bitumiczno-polimerowymi, szybkowiążącymi masami uszczelniającymi; 9) wykonanie docieplenia ścian fundamentowych i cokołu budynku styropianem sezonowanym samogasnącym twardym min. 20 kg/m3 gr. 10 cm; 10) licowanie cokolika płytkami klinkierowymi o wymiarach 26x6x0,5 cm 11) wykonanie docieplenia regranulatem styropianowym wraz z przygotowaniem przestrzeni pod dachem, grubość docieplenia 17 cm; 12) wymiana starej stolarki okiennej na okna z kształtowników z wysokoudarowego PCV, podział zgodny ze stanem istniejącym, okna powinny spełniać wymagania ochrony cieplnej i przeciwdźwiękowej budynków; 13) wykonanie rewizji na rurach spustowych instalacji deszczowej; 14) wykonanie odprowadzenia wód opadowych z rur spustowych za pomocą odwodnienia liniowego (na jezdnię); 15) prace towarzyszące wynikające z technologii robót; 16) opracowanie i uzgodnienie z odpowiednimi służbami, w tym z Wydziałem Inżyniera Miasta Świnoujście, zajęcia chodnika (z uwzględnieniem opłat); 17) wywóz z placu budowy gruzu, materiałów rozbiórkowych itp. (z uwzględnieniem opłat taryfowych za przyjęcie, składowanie, utylizację); 18) codzienne utrzymanie porządku na placu budowy itp. Wykonawca wykona remont budynku zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze współczesną wiedzą, sztuką budowlaną i SIWZ. Wszystkie wskazane z nazwy wyroby użyte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w: 1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 1; 2) przedmiarze robót - zał. nr 2 (przedmiary robót należy traktować pomocniczo do określenia zakresu prac i ich wyceny); 3) we wzorze umowy - zał. nr 9..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, nie objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 ustawy. Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art. 45 ust.6 ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy ZGM-u w PEKAO SA Oddział w Świnoujściu nr 63 1240 3914 1111 0000 3088 5813 z dopiskiem WADIUM - przetarg Renowacja budynku przy ul. Piastowskiej 61. 3. Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do formy zabezpieczenia określonej w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty jak określono w punkcie IX ppkt 9 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tego typu prac tzn. Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali roboty remontowe o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych 2 robót z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz kopie protokołów odbioru tych prac przez Inwestora (zał. nr 5 do SIWZ); Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi odpowiadające specyfice prac uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej oraz posiadającymi co najmniej 2-letnią praktykę zawodową w tego typu pracach, należącymi do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 6 do SIWZ); Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według zasady: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg zał. nr 6 do SIWZ), -oferta - sporządzona według wzoru formularza oferty (wg zał. nr 8 do SIWZ), - zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał. nr 9 do SIWZ), - kopia dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium, -upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty). Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według zasady: spełnia/nie spełnia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna zgodnie z art. 144 ustawy wyłącznie w zakresie określonym w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 9 do SIWZ: -Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu, o którym mowa w ust.1, ze względu na zaistnienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót objętych umową i trwających nieprzerwanie nie krócej niż 14 dni. W przypadku zaistnienia takich warunków termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas trwania przerwy wywołanej tymi warunkami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej>Zamówienia publicz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) ul. Monte Cassino 8 pokój 14, bądż za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8- I piętro sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach od 7.30 do 15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Funduszu UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2007 - 2013 projektu pod nazwą Piastowska 61- Renowacja budynku przy ul. Piastowskiej 61..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.