eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-22

Aleksandrów Łódzki: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki.
Numer ogłoszenia: 281354 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263994 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wskazanych w szczegółowym opisie zamówienia, pochodzących z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r. poz. 1399 ze zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami przyjętego uchwałą Nr XXVI/481/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 (Dz. U. Woj. Łódzkiego z 2012r. poz. 2366), uchwałą Nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 (Dz. U. Woj. z 2012r. poz. 2366) oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki (uchwała Nr XXXVIII/343/13 z dnia 21 marca 2013r. Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVI/331/13 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 24 stycznia 2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki). Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w koszach ulicznych, parkowych i na przystankach autobusowych, w pojemnikach i kontenerze na zmieszane odpady komunalne oraz w pojemnikach do selektywnej zbiórki papieru na terenie Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim, a także w pojemnikach do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych zlokalizowanych na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Urzędu Miejskiego oraz z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych, w tym: a) zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych 20 03 01 b) papieru 20 01 01, 15 01 01 c) tworzyw sztucznych 20 01 39, 15 01 02, 15 01 06 d) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23*, Ilość i rodzaj odpadów odebranych z terenu Urzędu Miejskiego oraz z terenów administrowanych przez Gminę. Okres od sierpnia 2013r. do grudnia 2013r.: - 20 03 01 - 117,08Mg - 20 01 39 - 35,5Mg - 20 01 99 - 7,24Mg - 20 01 01 - 1,58Mg - 15 01 02 - 1,4Mg - 15 01 06 - 3,82Mg Suma: 166,62Mg Okres od stycznia 2014r. do grudnia 2014r.: - 20 03 01 - 310,93Mg - 20 01 39 - 10,48Mg - 20 01 01 - 1,6Mg - 15 01 02 - 5,08Mg - 15 01 06 - 0,44Mg - 15 01 01 - 1,26Mg Suma: 329,79Mg W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do udziału w akcji Sprzątanie Świata organizowanej rokrocznie przez Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim. Uczestnictwo w akcji polegać będzie na odbiorze i zagospodarowaniu zebranych przez dzieci i młodzież zmieszanych odpadów komunalnych, zgromadzonych w workach i kontenerach. Zadaniem Wykonawcy będzie ustawienie i odbiór zapełnionych 3 sztuk kontenerów o pojemności min. 7m3, oraz odbiór worków z odpadami, z miejsc uzgodnionych z Zamawiającym. Zaopatrzenie Urzędu w worki nie jest przedmiotem zamówienia. 1.2.Częstotliwość odbioru - kosze uliczne, parkowe i na przystankach autobusowych na terenie Miasta Aleksandrów Łódzki - zgodnie z kryterium przyjętym przez Wykonawcę w ofercie; - kosze na przystankach autobusowych na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki - 1 raz w tygodniu, - zmieszane odpady komunalne z terenu Urzędu Miejskiego oraz z terenu skateparku przy ul. Bankowej zgromadzone w pojemnikach - nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie, a w przypadku zwiększonej ilości odpadów maksymalnie jeden dodatkowy wywóz w miesiącu na zgłoszenie Zamawiającego; odbiór odpadów po dodatkowym zgłoszeniu Zamawiającego nastąpi w ciągu 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia. - zmieszane odpady komunalne z terenu Urzędu Miejskiego zgromadzone w kontenerze - 1 raz na tydzień, a w przypadku zwiększonej ilości odpadów maksymalnie jeden dodatkowy wywóz w miesiącu na zgłoszenie Zamawiającego; odbiór odpadów po dodatkowym zgłoszeniu Zamawiającego nastąpi w ciągu 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia, - selektywnie zebrane odpady (papier) z terenu Urzędu Miejskiego - 1 raz na tydzień, - selektywnie zebrane odpady (tworzywa sztuczne) z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki - nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie, nie dopuszczając jednocześnie do przepełnienia pojemników, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny z terenu Urzędu Miejskiego - przy zebraniu odpowiedniej ilości sprzętu na zgłoszenie Zamawiającego. Wykaz miejsc, z których Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów, a także miejsc, w które zobowiązany jest dostarczyć pojemniki i kontener oraz wskazanie rodzaju pojemników i kontenera zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający przewiduje maksymalny wzrost ilość koszy ulicznych, parkowych i na przystankach autobusowych w trakcie trwania umowy do 30%. 1.3. Odbiór odpadów powinien odbywać się w dni powszednie w godzinach 6:00 - 20:00 z zastrzeżeniem, że kosze uliczne powinny być opróżnianie w godzinach rannych, niezależnie od warunków atmosferycznych. Gdy dzień odbioru odpadów przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni ich odbiór w dniu poprzedzającym. Wyjątkiem są następujące okresy: - 30.10.2015r. - 02.11.2015r. - poza ustalonym odbiorem określonym w pkt 1.2. dodatkowy odbiór odpadów z wszystkich koszy ulicznych zlokalizowanych wzdłuż ulic: Wojska Polskiego, Warszawska, Piotrkowska i Krótka: 30.10 (rano), 31.10. i 01.11. dwukrotnie (rano, wieczór), 02.11. (rano); - 24.12.2015r. (Wigilia Bożego Narodzenia) - odbiór odpadów z wszystkich koszy ulicznych, parkowych i na przystankach autobusowych; - 27.12.2015r. (niedziela) - odbiór odpadów z wszystkich koszy ulicznych zlokalizowanych wzdłuż ulic: Wojska Polskiego, Plac Kościuszki, Warszawska, Pabianicka i 11-go Listopada; - 29.03.2016r. (wtorek po Wielkanocy) - odbiór odpadów z wszystkich koszy ulicznych, parkowych i na przystankach autobusowych; - 16.08.2016r. (wtorek) - odbiór odpadów z wszystkich koszy ulicznych, parkowych i na przystankach autobusowych; - 30.10.2016r. - 02.11.2016r. - poza ustalonym odbiorem określonym w pkt 1.2. dodatkowy odbiór odpadów z wszystkich koszy ulicznych zlokalizowanych wzdłuż ulic: Wojska Polskiego, Warszawska, Piotrkowska, Krótka: 30.10. (rano), 31.10. dwukrotnie (rano, wieczór), 01.11. dwukrotnie (rano, wieczór), 02.11. (rano); - 24.12.2016r. (Wigilia Bożego Narodzenia) - odbiór odpadów z wszystkich koszy ulicznych, parkowych i na przystankach autobusowych; - 27.12.2016r. (wtorek) - odbiór odpadów z wszystkich koszy ulicznych, parkowych i na przystankach autobusowych; 1.4. Wykaz pojemników i kontenerów, w które należy wyposażyć Zamawiającego: - pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 1100l: 5 sztuk, - pojemnik na odpady zmieszane o pojemności 240l: 1 sztuka - pojemnik o pojemności 240l do selektywnego zbierania papieru: 1 sztuka, - pojemnik o pojemności 1100l do selektywnego zbierania papieru: 1 sztuka - kontener zakryty/zamykany o pojemności 7-8m3: 1 sztuka, - pojemniki do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych o pojemności 2,5m3: 13 sztuk, - dodatkowe pojemniki o pojemności 240l w okresie od 31.10.2015 - 02.11.2015r. oraz 31.10.2016 - 02.11.2016r. ustawione przy cmentarzu od strony ul. Wojska Polskiego, Krótkiej i Piotrkowskiej opróżniane z częstotliwością wskazaną w pkt 1.3.: 8 sztuk. Do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych na terenie Urzędu Miejskiego oraz skateparku muszą być stosowane pojemniki z tworzywa sztucznego, charakteryzujące się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną. Kolor dowolny, z wyłączeniem kolorów powszechnie stosowanych do selektywnej zbiórki odpadów. Do zbierania segregowanych odpadów komunalnych (papier) na terenie Urzędu Miejskiego muszą być stosowane pojemniki z tworzywa sztucznego w kolorze niebieskim z napisem PAPIER. Do zbierania segregowanych odpadów komunalnych (tworzywa sztuczne) na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki muszą być stosowane pojemniki z tworzywa sztucznego typu dzwon lub pojemniki siatkowe w kolorze żółtym z napisem TWORZYWA SZTUCZNE. Odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - odbiór transportem Wykonawcy. Wyposażenie Wykonawcy w kosze uliczne, parkowe i na przystankach autobusowych nie jest przedmiotem zamówienia. 1.5. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji umowy: 1.5.1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia obowiązujących przepisów prawa, w szczególności takich jak: - ustawa z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2013r. poz. 672 ze zm.); - ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r. poz. 1399 ze zm.); - ustawa z dnia 28 listopada 2014r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. z 2015r. poz. 87), - ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 ze zm.); - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.); - ustawa z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013r. poz. 1155 ze zm.); - ustawa z dnia 24 kwietnia 2009r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009r. Nr 79 poz. 666 ze zm.); - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009r. Nr 104 poz. 868); - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973); - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 lutego 2015r. w sprawie dokumentów potwierdzających odrębnie odzysk i odrębnie recykling (Dz. z 2015r. poz. 278), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1923); - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz. 645); - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012r. poz. 630); - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r. poz. 676); - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122); - uchwała Nr XXXIII/296/12 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 28 listopada 2012r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (Dz. U. Woj. Łódzkiego z 2013r. poz. 120); - uchwała Nr XXXVIII/344/13 z dnia 21 marca 2013r. Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIII/296/12 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 28 listopada 2012r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów; - uchwała Nr XL/442/13 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 23 maja 2013r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIII/296/12 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 28 listopada 2012r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, - uchwała Nr XXXVIII/343/13 z dnia 21 marca 2013r. Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVI/331/13 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 24 stycznia 2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki; - uchwała Nr XXVI/481/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 (Dz. U. Woj. Łódzkiego z 2012r. poz. 2366); - uchwała Nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 (Dz. U. Woj. z 2012r. poz. 2366); 1.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego, obierania wszystkich odpadów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Każdy odbiór odpadów komunalnych zebranych w koszach ulicznych, parkowych i na przystankach autobusowych, w pojemnikach i kontenerze na zmieszane odpady komunalne oraz w pojemnikach do selektywnej zbiórki papieru na terenie Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim, a także w pojemnikach do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych zlokalizowanych na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki powinien zostać potwierdzony przez pracownika Wydziału Inwestycji, Ochrony Środowiska i Rolnictwa lub Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego (monitoring) Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim. 1.5.3. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązuje się do osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i/lub ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 7, art. 3b, art. 3c i 9g ustawy dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 1.5.4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, a przypadku jej awarii uniemożliwiającej odbieranie odpadów, do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu, wskazanych w Planie gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012, przyjętym uchwałą Nr XXVI/481/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie przyjęcia planu oraz uchwałą Nr XXVI/482/12 Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie wykonania planu oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21). 1.5.5. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia Urzędu Miejskiego, terenu skateparku oraz terenu Gminy Aleksandrów Łódzki w odpowiednie pojemniki i kontenery na odpady zmieszane oraz w pojemniki na selektywnie zebrane odpady na czas realizacji przedmiotowego zamówienia, których wykaz stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Pojemniki do gromadzenia odpadów zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. 1.5.6. Po podpisaniu umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego dokładny wykaz punktów, z których odbierane będą odpady wraz z ilością pojemników i kontenerów, w które należy wyposażyć Zamawiającego. Wykonawca dostarczy pojemniki i kontenery na odpady do dnia rozpoczęcia realizacji usługi. 1.5.7. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 1.5.8. Za szkody spowodowane w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 1.5.9. Wykonawca zobowiązany będzie do zbierania odpadów leżących obok pojemników, jeżeli będzie to wynikiem jego działania, a także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach. 1.5.10. Pojemniki i kontenery do gromadzenia odpadów stanowią własność Wykonawcy. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany do ich napraw i konserwacji oraz wymiany uszkodzonych, zniszczonych lub skradzionych pojemników/kontenera. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekcji pojemników, przynajmniej dwa razy w roku (wiosna, jesień), a w uzasadnionych przypadkach, nie częściej niż 2 razy na rok, na wezwanie Zamawiającego. 1.5.11. Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny i e-mailowy dla Zamawiającego np. w celu zgłoszenia konieczności ustawienia lub odebrania kontenerów, dodatkowego wywozu lub reklamacji. Kontakt pod wskazanym numerem i adresem e-mail powinien być możliwy w dni robocze, w godzinach min. 8:00 - 16:00. 1.5.12. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji (np. gdy odpady nie zostały odebrane w ustalonym terminie) w czasie do 24 godzin od otrzymania zawiadomienia drogą telefoniczną lub e-mailem od Zamawiającego. O sposobie załatwienia reklamacji należy niezwłocznie poinformować Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem. 1.5.13. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania Zamawiającemu okoliczności uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Stwierdzone nieprawidłowości Wykonawca jest obowiązany udokumentować np. w formie zdjęcia w postaci cyfrowej i niezwłocznie przesłać drogą elektroniczną Zamawiającemu podając jednocześnie miejsce nieprawidłowości. 1.5.14. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o nieprzewidzianych przyczynach ewentualnego opóźnienia w realizacji obowiązków oraz do podjęcia działań mających na celu usunięcie przeszkód. 1.5.15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji ilości wszystkich odebranych odpadów. 1.5.16. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim zasobem pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w ilości gwarantującej sprawną realizację przedmiotu zamówienia. 1.5.17. Zakazuje się mieszania zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi i selektywnie zebranymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą. 1.5.18. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: 1.5.18.1. zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Aleksandrowa Łódzkiego, o którym mowa w art. 9b-9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - dla wszystkich części. 1.5.18.2. umowę z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu I na przyjmowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych. 1.6. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania: a. półrocznych sprawozdań o jakich mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków; b. miesięcznych raportów zawierających: ? informację o ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów zmieszanych (Mg); ? informację o ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów zebranych selektywnie, z podziałem na poszczególne frakcje (Mg); c. raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca przekazania i zagospodarowania odpadów oraz ilości i rodzaju przekazanych i zagospodarowanych odpadów (zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów); d. kart przekazania odpadów do RIPOK-u oraz/lub innych jednostek odbioru odpadów selektywnie zebranych, zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, e. przekazywania innych informacji na temat odbioru, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami; dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający; Dokumenty, o których mowa w lit. b), c) i d) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy. 1.7. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Sanitarnych SANATOR Sp. z o.o., ul. Pańska 68/70, 95-070 Rąbień, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252494,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169951,67

  • Oferta z najniższą ceną: 169951,67 / Oferta z najwyższą ceną: 184896,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.