Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Nowy Sącz: Wykonywanie przeglądów i napraw aparatury medycznej i urządzeń technicznych.
Numer ogłoszenia: 281352 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów i napraw aparatury medycznej i urządzeń technicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 33 zadania 50.42.10.00-2; 50-43-30-00-9 Zadanie nr 1 - Respiratory CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 2 - Respiratory CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 3 - Respiratory CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 4 - Respiratory CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 5 - Respiratory CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 6 - Respiratory CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 7 - Aparaty do wspomagania oddechu CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 8 - Resuscytator dla noworodków CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 9 - Aparat do znieczulenia CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 10 - Aparaty do znieczulania CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 11 - Tomograf CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 12 - Aparaty RTG Trauma Diagnost CPV 50.42.12.00-4 Zadanie nr 13 - Aparaty RTG Polymobil Plus CPV 50.42.12.00-4 Zadanie nr 14 - Aparaty RTG EDR CPV 50.42.12.00-4 Zadanie nr 15 - Aparat do badania słuchu u noworodków CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 16 - Defibrylator CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 17 - Defibrylator CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 18 - Tor wizyjny CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 19 - Aparatura Histopatologiczna CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 20 - Myjka endoskop. CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 21 - Inkubatory CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 22 - Ogrzewacz do noworodków CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 23 - Aparat do elektrochirurgii CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 24 - Aparat do elektrochirurgii CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 25 - Analizator CPV 50.42.10.00-2 Zadanie nr 26 - Wagi CPV 50.43.30.00-9 Zadanie nr 27 - Sprzęt p. pożarowy CPV 50.41.32.00-5 Zadanie nr 28 - Systemy grzewcze CPV 50.53.11.00-7 Zadanie nr 29- Klimatyzatory CPV 50.73.00.00-1 Zadanie nr 30 - Mierniki CPV 50.43.30.00-9 Zadanie nr 31 - Termohigrometr CPV 50.43.30.00-9 Zadanie nr 32 - Termometry CPV 50.43.30.00-9 Zadanie nr 33 - Alkomat CPV 50.43.30.00-9.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.43.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku przez Wykonawcę w oparciu o przedstawienie wykazu głównych usług popartego odpowiednim dokumentem, potwierdzającym wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. której przedmiotem była usługa, o zbliżonym zakresie i nie mniejszej wartości do niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia upływu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie- z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 zadanie należy przedstawić po jednej usłudze (odpowiadającej swoim rodzajem i wartością) na każde z zadań na które jest składana oferta).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wy-kształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (w wykazie wpisać nr zadania przy nazwisku osoby, która będzie dokonywać przegląd lub naprawę urządzenia - stosownie do każdego urządzenia z osobna).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (załącznik nr 3). 2. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. wykaz wg. załącznika nr 6 do SIWZ w zakresie wymaganym przez Zamawiającego wraz ze stosownymi uprawieniami 4. Opłaconą polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ (oryginał). W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców oddzielnie. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt B.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo składania ofert Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się tak że osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie ze SIWZ (patrz umowa).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpitalnowysacz.pl, odebrać w zespole ds. zamówień publicznych D.A.T. lub otrzymać drogą pocztową na pisemny wniosek. Cena specyfikacji przesłanej wynosi 10 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć bezpośrednio w zespole ds. zamówień publicznych DAT, ul. Młyńska 10 lub w sekretariacie Dyrekcji Szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Respiratory CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Respiratory CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Respiratory CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Respiratory CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Respiratory CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Respiratory CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Aparaty do wspomagania oddechu CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do wspomagania oddechu CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Resuscytator dla noworodków CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Resuscytator dla noworodków CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Aparat do znieczulenia CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do znieczulenia CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Aparaty do znieczulania CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do znieczulania CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Tomograf CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tomograf CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Aparaty RTG Trauma Diagnost CPV 50.42.12.00-4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty RTG Trauma Diagnost CPV 50.42.12.00-4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Aparaty RTG Polymobil Plus CPV 50.42.12.00-4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty RTG Polymobil Plus CPV 50.42.12.00-4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Aparaty RTG EDR CPV 50.42.12.00-4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty RTG EDR CPV 50.42.12.00-4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - Aparat do badania słuchu u noworodków CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do badania słuchu u noworodków CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - Defibrylator CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - Defibrylator CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - Tor wizyjny CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tor wizyjny CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - Aparatura Histopatologiczna CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparatura Histopatologiczna CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - Myjka endoskop. CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka endoskop. CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - Inkubatory CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubatory CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - Ogrzewacz do noworodków CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogrzewacz do noworodków CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 - Aparat do elektrochirurgii CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektrochirurgii CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 - Aparat do elektrochirurgii CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektrochirurgii CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 - Analizator CPV 50.42.10.00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator CPV 50.42.10.00-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 - Wagi CPV 50.43.30.00-9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wagi CPV 50.43.30.00-9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 - Sprzęt p. pożarowy CPV 50.41.32.00-5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt p. pożarowy CPV 50.41.32.00-5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28 - Systemy grzewcze CPV 50.53.11.00-7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Systemy grzewcze CPV 50.53.11.00-7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie nr 29- Klimatyzatory CPV 50.73.00.00-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klimatyzatory CPV 50.73.00.00-1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie nr 30 - Mierniki CPV 50.43.30.00-9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mierniki CPV 50.43.30.00-9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie nr 31 - Termohigrometr CPV 50.43.30.00-9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termohigrometr CPV 50.43.30.00-9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie nr 32 - Termometry CPV 50.43.30.00-9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometry CPV 50.43.30.00-9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie nr 33 - Alkomat CPV 50.43.30.00-9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 33 - Alkomat CPV 50.43.30.00-9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.48.2024 Wymiana stolarki w mieszkaniach komunalnych położonych (.......) w Nowym Sączu
- BZP.271.36.2024 Sporządzenie planu ogólnego Miasta Nowego Sącza
- BZP.271.50.2024 Czyszczenie rowów melioracyjnych/odwadniających i wylotów kanalizacji deszczowej.
- "Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu i sygnalizacji p.poż dla budynku SOKOŁA do obecnie obowiązujących standardów".
- Kompleksowa dostawa gazy ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i jednostek podległych
- Dostawa staplerów chirurgicznych, oprzyrządowania do elektrokoagulacji, akcesoria do diatermii oraz podwiązek Endo-Loop 27/24
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Serwis i konserwacja systemów i urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjno-chłodniczych w budynkach IBB PAN
- Usługa - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisowania klimatyzatorów przenośnych
- Wymiana instalacji klimatyzacji w budynku A V, VI, VII p. w Oddziale Okręgowym NBP w Olsztynie.
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.