eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych z 9. obiektów ZUS O/Lublin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Lublin: Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych z 9. obiektów ZUS O/Lublin.
Numer ogłoszenia: 281288 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych z 9. obiektów ZUS O/Lublin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia , o wartości szacunkowej poniżej progu unijnego, jest usługa wywozu stałych odpadów komunalnych z pojemników dostarczonych przez wykonawcę z obiektów Oddziału ZUS w Lublinie oraz z podległych Oddziałowi Terenowych Jednostkach Organizacyjnych. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 nw. części. 1.1.Część I : Wywóz stałych odpadów komunalnych z posesji Inspektoratu w Kraśniku ul. Ks. J. Popiełuszki 3A w okresie od dnia zawarcia umowy /ale nie wcześniej niż od 21.09.2009r./ do 30.06.2013r. 1.2. Część II : Wywóz stałych odpadów komunalnych z posesji Oddziału ZUS w Lublinie, ul. T. Zana 36, 36A, 38B, 38C w okresie od dnia zawarcia umowy /ale nie wcześniej niż od 01.01.2010r./ do 30.06.2013r. 1.3.Część III : Wywóz stałych odpadów komunalnych z posesji Inspektoratu w Lubartowie ul. Lipowa 6 w okresie od dnia zawarcia umowy /ale nie wcześniej niż od 01.01.2010r./ do 30.06.2013r. 1.4.Część IV : Wywóz stałych odpadów komunalnych z posesji Biura Terenowego w Parczewie, Pl. Wolności 7 w okresie od dnia zawarcia umowy /ale nie wcześniej niż od 01.01.2010r./ do 30.06.2013r. 1.5. Część V : Wywóz stałych odpadów komunalnych z posesji Inspektoratu w Radzyniu Podlaskim, ul. Armii Krajowej 22-32, w okresie od dnia zawarcia umowy / ale nie wcześniej niż od 01.01.2010r./ do 30.06.2013r. 1.6. Część VI : Wywóz stałych odpadów komunalnych z posesji Inspektoratu w Białej Podlaskiej, ul. Sadowa 23, w okresie od dnia zawarcia umowy / ale nie wcześniej niż od 01.01.2010r./ do 30.06.2013r. 1.7. Część VII : Wywóz stałych odpadów komunalnych z posesji Inspektoratu w Puławach ul. Lubelska 20B, w okresie od dnia zawarcia umowy / ale nie wcześniej niż od 01.01.2010r./ do 30.06.2013r. 1.8. Część VIII : Wywóz stałych odpadów komunalnych z posesji Inspektoratu w Łukowie ul. kard. S. Wyszyńskiego 56, w okresie od dnia zawarcia umowy / ale nie wcześniej niż od 01.01.2010r./ do 30.06.2013r. 1.9.Część IX : Wywóz stałych odpadów komunalnych z posesji Biura Terenowego w Łęcznej ul. Górnicza 3, w okresie od dnia zawarcia umowy / ale nie wcześniej niż od 01.01.2010r./ do 30.06.2013r. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość ww. części 3. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 90511000-2 usługi wywozu odpadów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a szczególności posiadają uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości stosownie do przepisów ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. nr 236, poz. 2008 -tekst jednolity). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć nw. oświadczenia i dokumenty: 1. Wymagane oświadczenia od wykonawcy: Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania . 2. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości stosownie do przepisów ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. nr 236, poz. 2008 -tekst jednolity) - nie dotyczy wykonawców zwolnionych z obowiązku posiadania takiego zezwolenia na podstawie art. 7 ust. 5 ww. ustawy. 3. Wykonawcy zagraniczni 3.1.Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 2.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 2.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 4. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 4.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę, 4.2. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty wymienione w pkt. 2. winien złożyć każdy z wykonawców. Do oferty dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 4.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy składa pełnomocnik wykonawcy, natomiast w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, składa odrębnie każdy ze wspólników..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zus.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914 - budynek 38C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 17.08.2009r.) do upływu terminu składania ofert. 2. SIWZ w wersji papierowej (bezpłatna) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. 3. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: 3.1. Włodzimierz Koczkodaj, piętro IX, pok. 914 -budynek 38C, tel/fax: (0- 81) 535-77-94 w godz. 07:15 -15:15; 3.2. Iwona Skrzątek, piętro IX, pok. 917 -budynek 38C, tel. (0-81) 535-77-26 , fax: (0-81) 535-77-27 w godz. 07:15 -15:15; 4.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), 5. Termin otwarcia ofert - dnia 28.08.2009r. o godzinie 09:30. 6. Miejsce otwarcia ofert - w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914- budynek 38C. 7.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8.Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia. 9.Zamawiający ustala faksową (nr faxu: 081 535-77-94) formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, protestów i ich rozstrzygnięć ( protest i rozstrzygniecie protestu przekazane w formie faksowej muszą być niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej); przy czym każda ze stron , na żądanie drugiej , potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą , Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.