eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Rozbudowa Dziennego Centrum Aktywności oraz Ośrodka- Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-07

Jabłonka: Rozbudowa Dziennego Centrum Aktywności oraz Ośrodka- Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego
Numer ogłoszenia: 281282 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249688 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jabłonce, ul. Tetmajera 4, 34-480 Jabłonka, woj. wielkopolskie, tel. 0-18 2652490, faks 0-18 2652486.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Dziennego Centrum Aktywności oraz Ośrodka- Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa Dziennego Centrum Aktywności oraz Ośrodka- Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego Zakres rzeczowy robót: 1.Wykonanie kotłowni gazowej na poddaszu wraz z robotami towarzyszącymi tj. Wykonanie fundamentów pod zbiornik gazu propan-butan, przystosowanie pomieszczenia do potrzeb kotłowni gazowej, wykonanie instalacji gazowej. 2.Wykonanie fakturyputzu na elewacji zewnętrznej. 3.Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej 4.Roboty okładzinowe ścian i podłóg w całym budynku 5.Roboty malarskie w całym budynku 6.Roboty ślusarskie -montaż barierki. 7.Wykonanie fundamentów pod klatkę schodową ewakuacyjną 8.Montaż ścianek działowych na poddaszu wraz z wydzieleniem korytarza do wyjścia ewakuacyjnego z poddasza, demontaż okna i montaż drzwi wejściowych. 9.Obudowa pionów i poziomów instalacyjnych w budynku 10.Biały montaż instalacyjny wod.kan. c.o. wraz z osprzętem dla niepełnosprawnych. 11.Przesznurowanie instalacji elektrycznej połączenie w puszkach przewodów oraz biały montaż elektryczny. Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 2. Przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty). 3. Dokumentacja techniczna 4. Charakterystyka robót - zakres robót Dokumentacja techniczna jest udostępniona bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.jablonka.pl. Papierowa wersja dokumentacji technicznej zostanie przekazana tym Wykonawcom, którzy wpłacą w Kasie Urzędu Gminy Jabłonka przy ul. 3-go Maja 1, w Jabłonce kwotę 48,00 PLN brutto oraz przedstawią dowód wpłaty w Referacie Inwestycji i Ochrony Środowiska - Zamówienia Publiczne. Jeżeli w dokumentacji technicznej zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał dokumentację, na podstawie, której przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo budowlane. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia włącznie z dokumentacją techniczną dostępną na stronie internetowej Zamawiającego oraz dostępną do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wglądu przez Wykonawcę. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.31.00 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu 45.33.32.00 - Instalowanie gazomierzy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.I.B. MICHALIK S.C. Antoni Michalik i Mirosław Michalik, ul. Sienkiewicza 24a, 34-470 Czarny Dunajec, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287677,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 279877,44

  • Oferta z najniższą ceną: 279877,44 / Oferta z najwyższą ceną: 339928,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.