eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w latach 2012/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Wałbrzych: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w latach 2012/2013
Numer ogłoszenia: 281262 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215824 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w latach 2012/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w następującym zakresie: 1) utrzymanie podłóg pomieszczeń biurowych (bez korytarzy i klatek schodowych) w należytej czystości poprzez: a) mycie, zamiatanie lub odkurzanie - codziennie w pomieszczeniach na I-szym piętrze Ratusza, co dwa dni w pozostałych pomieszczeniach Urzędu; b) pastowanie i konserwacja posadzek, parkietów i wykładzin PCV przynajmniej raz w tygodniu (pastowanie i konserwacja polega na użyciu środków odpowiednich do rodzaju powierzchni i ręcznym lub mechanicznym doprowadzeniu do połysku); 2) wycieranie kurzu z mebli, urządzeń biurowych (w tym czyszczenie komputerów drukarek i kserokopiarek na sucho), boazerii, parapetów grzejników CO oraz lamp wiszących na bieżąco; 3) opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków; 4) pranie dywanów i wykładzin dwa razy w roku, a w gabinetach i sekretariatach Ratusza w zależności od potrzeb, na każde zlecenie Zleceniodawcy; 5) mycie okien (co trzeci miesiąc), 427 szt.; 6) czyszczenie mechaniczne posadzek i wykładzin PCV na korytarzach i schodach wszystkich obiektów Urzędu (przy użyciu atestowanych środków) dwa razy do roku. 7) Wykonanie czynności określonych w punkcie 1b i punktach 4,5,6 każdorazowo powinno być potwierdzone protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zleceniodawcy B. Pomieszczenia Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, powinny być sprzątane we wszystkie dni pracy Urzędu w godzinach od 14.30 do 21.00 (najpóźniej). Czas rozpoczęcia sprzątania pomieszczeń Urzędu w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zleceniodawcy. C. Budynki i pomieszczenia objęte usługami sprzątania: Ratusz - Pl. Magistracki 1 - powierzchnia ok. 1790 m2 59 pomieszczeń biurowych (w tym gabinety i sekretariaty - 6 pomieszczeń), parkiety, panele ok. 927 m2, wykładziny PCV ok. 333 m2, dywany szt. 2, wykładziny dywanowe ok. 116 m2, ul. Sienkiewicza 6-8 powierzchnia ok. 550 m2 14 pomieszczeń biurowych i gospodarczych; wykładziny PCV ok. 120 m2, parkiety, panele ok. 150 m2, ul. Kopernika 2 - powierzchnia ok. 2083 m2 60 pomieszczeń biurowych i gospodarczych; wykładziny PCV ok. 1 500 m2, wykładziny dywanowe ok. 100 m2, panele ok. 200 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa TIP-TOP Marcin Bauerek, ul. Marksa 12, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77416,20

  • Oferta z najniższą ceną: 77416,20 / Oferta z najwyższą ceną: 321768,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.