eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Naprawa wewnętrznych dróg asfaltowych na terenach administrowanych przez Uczelnię w Katowicach - Ligocie oraz naprawa (regulacja) studzienek kanalizacyjnych znajdujących się w nawierzchni drogowej - wykonanie robót dodatkowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Katowice: Naprawa wewnętrznych dróg asfaltowych na terenach administrowanych przez Uczelnię w Katowicach - Ligocie oraz naprawa (regulacja) studzienek kanalizacyjnych znajdujących się w nawierzchni drogowej - wykonanie robót dodatkowych
Numer ogłoszenia: 281186 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270814 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa wewnętrznych dróg asfaltowych na terenach administrowanych przez Uczelnię w Katowicach - Ligocie oraz naprawa (regulacja) studzienek kanalizacyjnych znajdujących się w nawierzchni drogowej - wykonanie robót dodatkowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa wewnętrznych dróg asfaltowych na terenach administrowanych przez Uczelnię w Katowicach - Ligocie oraz naprawa (regulacja) studzienek kanalizacyjnych znajdujących się w nawierzchni drogowej - wykonanie robót dodatkowych w zakresie dodatkowych 200 m2 powierzchni oraz regulacji dodatkowych 7 sztuk studni kanalizacyjnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa MA-WE Małgorzata Wereszczyńska, ul. Szenwalda 42, 40-619 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23087,10

  • Oferta z najniższą ceną: 23087,10 / Oferta z najwyższą ceną: 23087,10

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie realizacji robót polegających na naprawie wewnętrznych dróg asfaltowych na terenach administrowanych przez Uczelnię w Katowicach-Ligocie, Sosnowcu i Zabrzu-Rokitnicy oraz naprawie (regulacji) studzienek kanalizacyjnych znajdujących się w nawierzchni drogowej zaistniała konieczność wykonania robót dodatkowych w zakresie dodatkowych 200 m2 powierzchni oraz regulacji dodatkowych 7 sztuk studni kanalizacyjnych wokół budynku Wydziału Nauk o Zdrowiu przy ul. Medyków 12 w Katowicach-Ligocie. Ze względu na stan nawierzchni i trudność w ocenie granic ubytków (podczas usuwania uszkodzonych fragmentów nawierzchni, której część objęto zamówieniem głównym, następowało odspojenie dalszych fragmentów) zasadnym stało się usuniecie - w ramach realizacji zadania głównego - całości starej nawierzchni i wymiana jej na nową, gdyż fragmentaryczne wykonanie zakresu stało się niemożliwe. W zaistniałej sytuacji niezbędne staje się rozszerzenie zakresu prac o dodatkowy zakres 200 m2 powierzchni w sposób umożliwiający wykonanie spadków i zachowanie równości całości naprawianej powierzchni. Zerwanie starej nawierzchni na całości drogi wymusi wyznaczenie nowej niwelaty (osi drogi), co będzie skutkowało jej uniesieniem od 1-3 cm powyżej starej osi drogi, a w konsekwencji koniecznością regulacji dodatkowych 7 sztuk studni kanalizacyjnych, czego nie można było wyprzedzająco przewidzieć. Wartość brutto zamówienia dodatkowego nie przekracza 50 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.