eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń i wyposażenia w ramach trzech zadań inwestycyjnych na terenie JFTC Bydgoszcz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń i wyposażenia w ramach trzech zadań inwestycyjnych na terenie JFTC Bydgoszcz
Numer ogłoszenia: 281174 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155896 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego, ul. Nowowiejska 28a, 02-010 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6874328, faks 22 6874329.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń i wyposażenia w ramach trzech zadań inwestycyjnych na terenie JFTC Bydgoszcz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń i wyposażenia w ramach trzech zadań inwestycyjnych na terenie JFTC Bydgoszcz, obejmujących między innymi: 1. Wykonanie systemu powiadamiania głosowego (DSO) w budynkach nr 2, 3, 4, 5 i 6; 2. Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku nr 6; 3. Wykonanie elektrycznego podgrzewania patio; 4. Montaż dwóch drabin elewacyjnych na dach budynku nr 5; 5. Wykonanie zabudowy meblowej oraz przełożenie drzwi w pomieszczeniu nr 247 w budynku nr 5; 6. Wykonanie elektronicznego pomiaru paliwa w zbiorniku oleju napędowego w budynku nr 9; 7. Montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu w audytorium. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy -Prawo budowlane, Dz. U. nr 207, poz. 2016); 2)wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w wersji polskiej i angielskiej w formie papierowej oraz edytowalnej na CD; 3)opracowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia inspekcji JFAI (Joint Formal Acceptance Inspection); 4)opracowanie rozliczenia inwestycji w rozbiciu na środki trwałe z podziałem na gestorów; 5)prowadzenie dokumentacji budowy oraz książek obmiaru wykonanych robót; 6)wykonanie wszelkich prac, badań, ekspertyz, uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych i opracowań niezbędnych do przekazania obiektu do eksploatacji; 7)zabezpieczenie ochrony terenu budowy oraz urządzenie z własnych materiałów zaplecza budowy; 8)segregacja i utylizacja odpadów powstających na etapie wykonywania robót; 9) utrzymanie szczególnej czystości przekazanych do realizacji inwestycji pomieszczeń; 10) w razie konieczności zapewnienie dostaw energii elektrycznej (poprzez podpisanie umów z zarządcą terenu lub przy wykorzystaniu agregatów prądotwórczych) i wody do celów realizacji budowy; 11) przeprowadzenie programowego szkolenia obsług wykonanych i zainstalowanych systemów w oparciu o opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego plan szkolenia, instrukcje użytkowania, konserwacji i serwisowania oraz warunki gwarancyjne; 12) rozruch systemów stanowiących przedmiot zamówienia i obsługa do czasu protokolarnego przekazania do użytkowania; 13) wykonania serwisowania i konserwacji urządzeń, sprzętu i wyposażenia z uwzględnieniem warunków gwarancyjnych do czasu wyboru i przeszkolenia Wykonawcy przez Użytkownika ale nie dłużej niż 6 miesięcy; 14)likwidacja zaplecza budowy po zakończeniu prac, nie później niż w terminie 30 dni roboczych od daty dokonania odbioru końcowego; 15)udział (nie dłuższy niż trzydniowy) w inspekcji JFAI w terminie nie później niż 1,5 roku od dnia odbioru końcowego. 16) opracowanie harmonogramu realizacji prac i dokonanie uzgodnień z Użytkownikiem i Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hertz Systems Ltd Sp. z o.o., Al. Zjednoczenia 118A, 65-120 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1316110,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1747528,47

  • Oferta z najniższą ceną: 1747528,47 / Oferta z najwyższą ceną: 1747528,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.