eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koniecpol › Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Koniecpol

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Koniecpol: Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Koniecpol
Numer ogłoszenia: 281148 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Koniecpol , Różana 11, 42-230 Koniecpol, woj. śląskie, tel. 034 3551285, faks 034 3551265.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.katowice.lasy.gov.pl/web/koniecpol

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Koniecpol.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku administracyjnego nadleśnictwa z wykończeniem części gościnnej budynku położonego w miejscowości Koniecpol, ul. Różana 11, Gmina Koniecpol. Zakres prac obejmuje: -wykonanie demontażu istniejącej elewacji zewnętrznej -wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej w budynku -wykonanie remontu kominów na budynku -konserwacja pokrycia dachu -wymiana rynien dachowych i spustowych -wykonanie docieplenia budynku za pomocą płyt styropianowych -wykonanie wyprawy tynkarskiej budynku -wykonanie podbitek budynku -wykonanie remontu schodów wejściowych do biura i części gościnnej -montaż balustrad -ponowny montaż instalacji odgromowej budynku -wykonanie wykończenia części gościnnej budynku (obecnie stan surowy) -roboty instalacyjne w części gościnnej budynku -wykonanie instalacji elektrycznej w części gościnnej budynku -wykonanie wiaty drewnianej na narzędzia -wykonanie z kostki brukowej: opaski w koło budynku i chodnika do części gościnnej Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót, ślepy kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do specyfikacji. Prace winny być wykonane zgodnie z opracowanym przez -Zamawiającego- projektem wykonawczym w/w prac - załącznik nr 8 do SIWZ, po podpisaniu umowy jeden egzemplarz projektu dla -Wykonawcy-. Odbiór prac odbywał się będzie zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: a) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 10000,00 PLN (dziesięć tysięcy zł.) b) Wadium należy wnieś w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych- (DZ.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r wraz z późniejszymi zmianami) c) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska w Częstochowie Nr 71 1540 1014 2001 7307 4476 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu : Wadium na termomodernizację budynku administracyjnego. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. d) Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu poprzedzającym termin składania ofert. e) Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. f) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 1) upływie terminu związania ofertą, 2) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, 3) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, g) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona, h) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania tego rodzaju działalności 2. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest, by w/w osoby bądź osoba była członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy) 5. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). - każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie składa oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu -np. nazwa i adres wykonawcy- należy wpisać dane pełnomocnika konsorcjum (lidera). Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie pełnomocnikiem (liderem), 6. wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy PZP. Brak podpisanego oświadczenia w formularzu ofertowym świadczy o nie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu co skutkuje odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony druk oferty b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert opatrzone klauzulą -Za zgodność z oryginałem- i poświadczonej przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy) c) umowę i pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeżeli takie będzie ubiegać się o zamówienie d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) f) dowód wpłaty wadium g) oświadczenie oferenta - załącznik nr 2 do SIWZ h) wykaz niezbędnych maszyn do wykonania zadania - załącznik nr 4 do SIWZ i) wykaz robót o podobnym charakterze wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat o przerobie minimum 500000,00 zł (pięćset tysięcy zł) netto każda (minimum 5 pozycji) w przypadku firm nowych (działalność poniżej 5 lat) za okres prowadzenia działalności (każda z prac poparta referencjami z których wynika, że roboty wykonano należycie) - załącznik nr 5 do SIWZ j) wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów bądź jego nieaktualność powoduje niespełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/koniecpol.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Koniecpol, 42-230 Koniecpol, ul. Różana 11, pok. nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 08:00, miejsce: w Sekretariacie Nadleśnictwa Koniecpol, 42-230 Koniecpol, ul. Różana 11, pok. nr 18 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.