eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa artykułów promocyjnych dla Politechniki Gdańskiej w ramach projektu Stworzenie nowoczesnej infrastruktury technicznej dla realizacji programu kształcenia Inżynierów Przyszłości w Politechnice Gdańskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-21

Gdańsk: Dostawa artykułów promocyjnych dla Politechniki Gdańskiej w ramach projektu Stworzenie nowoczesnej infrastruktury technicznej dla realizacji programu kształcenia Inżynierów Przyszłości w Politechnice Gdańskiej.
Numer ogłoszenia: 281134 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217790 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3472400, faks 58 3472913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych dla Politechniki Gdańskiej w ramach projektu Stworzenie nowoczesnej infrastruktury technicznej dla realizacji programu kształcenia Inżynierów Przyszłości w Politechnice Gdańskiej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla Politechniki Gdańskiej w ramach projektu Stworzenie nowoczesnej infrastruktury technicznej dla realizacji programu kształcenia Inżynierów Przyszłości w Politechnice Gdańskiej. 2. Zamówienie składa się z 2 części (zadań): 1) Część 1: DOSTAWA ALKOMATÓW: Alkomat 100 szt. (zamówienie podstawowe: 50 szt. oraz zamówienie objęte prawem opcji 50 szt.) 2) Część 2: DOSTAWA TOREB NA UBRANIE, KOSMETYCZEK SKÓRZANYCH, WAG KUCHENNYCH ORAZ ZESTAWÓW DO WINA Torba na ubranie 200 szt. (zamówienie podstawowe: 100 szt. oraz zamówienie objęte prawem opcji 100 szt.) Kosmetyczka skórzana 100 szt. (zamówienie podstawowe: 50 szt. oraz zamówienie objęte prawem opcji 50 szt.) Waga kuchenna 100 szt. (zamówienie podstawowe: 50 szt. oraz zamówienie objęte prawem opcji 50 szt.) Zestaw do wina 100 szt. (zamówienie podstawowe: 50 szt. oraz zamówienie objęte prawem opcji 50 szt.) 3. Przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. 4. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane bezpośrednio po wykorzystaniu poszczególnych pozycji zamówienia podstawowego. 5. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe, w cenach zamówienia podstawowego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia tylko w zakresie zamówienia podstawowego. 7. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia objętego prawem opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji zgodnie z załączonym do wzoru umowy formularzem. 8. Zamawiający deklaruje, że zrealizuje minimalny zakres zamówienia o wartości co najmniej równej wartości zamówienia podstawowego zgodnie z opisem zawartym w kolumnie nr 4 w powyższej tabeli. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i wymagania określone w załączniku nr 6 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 11. Wszystkie elementy należące do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 6 do SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń i niebędące przedmiotem praw osób trzecich. 12. Zgodnie z warunkami przedstawionymi szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostarczenie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego b) rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 13. Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z poniższym podziałem: a) 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia w części pierwszej postępowania, b) 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia w części drugiej postępowania. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez obydwie strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń 14. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zobowiązań gwarancyjnych ponosi Wykonawca. 15. Szczegółowe wymagania i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunków płatności i gwarancji zawiera załącznik nr 7 do SIWZ Wzór umowy. 16. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Stworzenie nowoczesnej infrastruktury technicznej dla realizacji programu kształcenia Inżynierów Przyszłości w Politechnice Gdańskiej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Wartość dofinansowania 67 186 928,68 zł..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA ALKOMATÓW.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Speed-up s.c. A. Skwarek M. Witczak, ul. 28 czerwca 1956 r. 223/229, 61-485 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17900,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: DOSTAWA TOREB NA UBRANIE, KOSMETYCZEK SKÓRZANYCH, WAG KUCHENNYCH ORAZ ZESTAWÓW DO WINA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Promocyjna WENA s.c. Jolanta Łyszkowska Socha i Tomasz Socha, ul. Morenowa 11, 80-172 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42066,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.