eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawy szwów i materiałów chirurgicznych



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Katowice: Dostawy szwów i materiałów chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 281131 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Ludwika Rydygiera , ul. Markiefki 87, 40-211 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597511, fax. 032 2597511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygier.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy szwów i materiałów chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy szwów i materiałów chirurgicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 760 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oferowane szwy i materiały chirurgiczne będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać ważne zezwolenie dopuszczenia do obrotu (świadectwo rejestracji) na rynku polskim oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji asortymentowo- cenowej załącznik nr 2 do oferty należy dołączyć: dokumenty wymagane przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych tj. odpowiednio dla kl. I wyroby medyczne niesterylne- deklarację zgodności, dla kl. I wyroby sterylne i klasy IIa- deklarację zgodności + CE, dla klasy IIb i III - wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, a w przypadku wyrobów które zostaną wprowadzone do obrotu i używania na terenie Unii Europejskiej przed 01.05.2004 r. dokument potwierdzający wpis do odpowiedniego rejestru na terenie Unii. 3. Zamawiający wymaga aby realizacja dostaw szwów i materiałów chirurgicznych odbywała się w ciągu 3 dni w przypadku dostaw zwykłych, a w przypadku dostaw na cito w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania pisemnego zamówienia. 4. Termin płatności w realizacji przedmiotu zamówienia to 30 dni. 5. Okres gwarancji oferowanego asortymentu min 12 miesięcy przydatności do użycia w chwili dostawy do Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że wykonał dostawy w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 7. Wykonawca musi zagwarantować stałość cen przez okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć bezpłatnie próbki dla każdej oferowanej pozycji w ilości 1 szt. saszetek pozwalającej na dokonanie oceny. Dostarczenie próbek musi się odbywać wraz ze złożeniem oferty (w oddzielnym opakowaniu niż oferta). 9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić wykaz dostarczonych próbek, zawierający następujące dane: pozycję w pakiecie, numer katalogowy, ilość sztuk. Na opakowaniach próbek należy napisać pozycję w pakiecie. 10. Próbki należy dostarczyć w terminie złożenia oferty ( oddzielnym opakowaniu niż oferta wraz z wykazem złożonych próbek). Złożenie przez Wykonawcę próbek o parametrach nie odpowiadających wymaganiom Zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty. 11. Zaoferowanie przez Wykonawcę asortymentu innego niż w specyfikacjach asortymentowo- cenowych stanowiących załącznik nr 2 powoduje odrzucenie oferty. 12. Sposób oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających treść tych oświadczeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spelnia nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony podpisany i opieczętowany przez osobe/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz Oferty Przetargowej. 2. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania wykonawcy Specyfikacja asortymentowo- cenowa. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzialalności gospodarczej za aktualny dokument przyjmuje sie dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, za aktualny dokument przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom okreśłonym w specyfikacji asortymentowo- cenowej załącznik nr 2 do oferty nalezy dołączyć: dokumenty wymagane przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych tj. odpowiednio dla kl. I wyroby medyczne niestrykne- deklarację zgodności, dla kl. IIb i II- wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, a w przypadku wyrobów, które zostaną wprowadzone do obrotu i używania, a w przypadku wyrobów, które zostaną wprowadzone do obrotu i używania na terenie Unii Europejskiej przed 01.05.2004 r. dokument potwierdzający wpis do odpowiedniego rejestru na terenie Unii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygier.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Ludwika Rydygiera Dzial Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Markiefki 87 40-211 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Ludwika Rydygiera Sekretariat Dyrektora ul. Markiefki 87 40-211 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.