Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-27
Warszawa: Roboty drogowe - remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - zamówienie uzupełniające przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr PNS 21.2013, umowa nr 145/13 zawarta w dniu 11.09.2013r.
Numer ogłoszenia: 281101 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 34 330, faks 22 44 34 333 , strona internetowa http://www.ud-wlochy.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe - remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - zamówienie uzupełniające przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr PNS 21.2013, umowa nr 145/13 zawarta w dniu 11.09.2013r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje roboty drogowe - remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy polegające na: Wykonaniu warstwy ścieralnej gr. 4 cm, warstwy ścieralnej gr. 5 cm, frezowaniu nawierzchni gr. 4 cm, frezowaniu nawierzchni grubości 5 cm, regulacji pionowej studzienek do włazów kanałowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W 2013 roku zostało przeprowadzone zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego (PNS 21/2013), a możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego była przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. Wykonawca Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o. złożył najkorzystniejszą ofertę i z nim została podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego nr 145/13 w dniu 11.09.2013r. Wartość zamówienia podstawowego wynosiła netto 399 238,81 zł, a zamówienie uzupełniające nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia będzie realizował wykonawca, który wykonywał umowę podstawową. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, jakie było realizowane w zamówieniu podstawowym. Jest to pierwsze zamówienie uzupełniające od udzielenia zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o., ul. Szomańskiego 8, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa transportu i dezynfekcji metodą fumigacji zbiorów bibliotecznych biblioteki Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Laboratorium Technik Diagnostycznych.
- Wykonanie remontu mieszkań służbowych nr 18 oraz nr 9a zlokalizowanych w budynku Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wawelskiej 52/54.
- Dostawa kart identyfikacyjnych do Narodowego Banku Polskiego
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30, Obiekt Hydrotechniczny - Zbiornik Wodny Besko".
- Roboty polegające na naprawach i usuwaniu awarii wraz z pogotowiem w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych, użytkowych i siedzibie własnej- Młynów
- rozbudowa posiadanych przez NFZ dwóch przełączników SAN o dodatkowe karty liniowe oraz wkładki SFP FC
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Siemyśl
- Remont drogi leśnej DP7 na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Bierzwnik
- Modernizacja drogi gminnej Nr 115168E
- Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
- Rozwój infrastruktury drogowej oraz rekreacyjno-sportowej w Ogrodzieńcu
- Modernizacja drogi nr 231003G na terenie Gminy Stary Dzierzgoń polegająca na remoncie nawierzchni drogi
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.