eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Docieplenie budynku administracyjno - socjalnego przy ul.Skrzydlatej 1 a w Elblągu - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Elbląg: Docieplenie budynku administracyjno - socjalnego przy ul.Skrzydlatej 1 a w Elblągu - etap I
Numer ogłoszenia: 281098 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228734 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Karowa 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 642 45 30, faks 055 642 45 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie budynku administracyjno - socjalnego przy ul.Skrzydlatej 1 a w Elblągu - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Docieplenie budynku administracyjno - socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1 a w Elblągu - etap I Przedmiot główny: CPV: 45.21.22.21-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Przedmioty dodatkowe: CPV: 45.42.11.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów CPV: 45.26.10.00-4 Nazewnictwo wg CPV: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowo- termomodernizacyjnych budynku administracyjno -socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1 a w Elblągu. 1.1. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez Europrojekt Zbigniew Kuśmierz ul. Królewiecka 195 a w Elblągu: A. Dokumentacja projektowa I. PRZEDMIAR ROBÓT: 1) Przedmiar robót NAZWA INWESTYCJI: Docieplenie budynku administracyjno - socjalnego ADRES INWESTYCJI: ul. Skrzydlata 1 a, 82-300 Elbląg 2) Przedmiar robót NAZWA INWESTYCJI: Docieplenie budynku administracyjno - socjalnego - Instalacja odgromowa ADRES INWESTYCJI: ul. Skrzydlata 1 a, 82-300 Elbląg Zamawiający informuje, że przedmiar robót wymieniony w pkt I. stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. II. PROJEKTY: 1) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy Nazwa inwestycji: Docieplenie budynku administracyjno - socjalnego Adres inwestycji: Elbląg, ul. Skrzydlata 1 a Nazwa obiektu: Budynek administracyjno - socjalny 2) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy Nazwa inwestycji: Termoizolacja budynku administracyjno - socjalny Instalacja odgromowa Adres inwestycji: Elbląg, ul. Skrzydlata 1 a Nazwa obiektu: Budynek administracyjno - socjalny B. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Nazwa inwestycji: Termoizolacja budynku administracyjno - socjalnego Adres inwestycji: Elbląg, ul. Skrzydlata 1 a Nazwa obiektu: Budynek administracyjno - socjalny Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych Nazwa inwestycji: Termoizolacja budynku administracyjno - socjalnego Adres inwestycji: Elbląg, ul. Skrzydlata 1 a Nazwa obiektu: Budynek administracyjno - socjalny Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. II. ppkt 1) i 2) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wymieniona w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ 2. Zakres zamówienia: 2.1.Roboty termomodernizacyjne: 2.1.1. wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku socjalno - administracyjnym; 2.1.2 wykonanie pokrycia dachowego 2.2. Roboty remontowe pozostałe: 2.2.1. wykonanie instalacji odgromowej wg. projektu branży elektrycznej 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wizję należy poprzedzić kontaktem telefonicznym z Działem Techniczno - Eksploatacyjnym tel. 55 642 45 30 wew. 26 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego robót do wysokości środków posiadanych w budżecie. 5. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorcami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 6. W przypadku wygrania przetargu i realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 )1/)- Kodeksu Cywilnego. 7. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie osób trzecich. 8. Na wykonane roboty budowlane i dostawy stanowiące przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.. 9. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1) Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą. 2) Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: a) Zmiany terminu realizacji: - z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższa, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. Interpretację zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; - z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami). Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. b) Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.42.11.00-5, 45.26.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elzambud sp. z o.o. Przedsoębiorstwo Budowlano Montażowe, ul. Warszawska 135, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216153,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 219861,21

  • Oferta z najniższą ceną: 219861,21 / Oferta z najwyższą ceną: 252533,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.