eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Sukcesywne dostawy krzeseł i foteli biurowych dla Urzedu Miejskiego w Białymstoku przez okres jednego roku od dnia podpisania umowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Białystok: Sukcesywne dostawy krzeseł i foteli biurowych dla Urzedu Miejskiego w Białymstoku przez okres jednego roku od dnia podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 280971 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy krzeseł i foteli biurowych dla Urzedu Miejskiego w Białymstoku przez okres jednego roku od dnia podpisania umowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem krzeseł i foteli biurowych, każdorazowo na odrębne zamówienie, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, przez okres jednego roku od dnia podpisania umowy, tj: - krzeseł o metalowej konstrukcji bez podłokietników z miękkim tapicerowanym tkaniną siedziskiem i oparciem, z możliwością (piętrzenia). Kolory: czarny, szary, brązowy i inny wg potrzeb zamawiającego, w ilości - 200 szt. - krzeseł o metalowej konstrukcji z miękkim tapicerowanym tkaniną siedziskiem i oparciem wyposażone w składany pulpit umożliwiający wykonywanie notatek , z możliwością (piętrzenia). Kolory: czarny, szary, brązowy i inny wg potrzeb zamawiającego, w ilości - 100 szt. - krzeseł obrotowych z miękkim tapicerowanym siedziskiem i wyprofilowanym ergonomicznie oparciem, z podłokietnikami. Wyposażone w mechanizm pozwalający na odchylenie oparcia, regulację wysokości oparcia i głębokości siedziska. Regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego. Posiadające kółka do miękkich powierzchni. Kolory: czarny, brązowy, szary i inny wg potrzeb zamawiającego, w ilości -150 szt. - foteli gabinetowych tapicerowanych tworzywem skóropodobnym z możliwością odchylania, regulacją wysokości siedziska, z miękkimi tapicerowanymi podłokietnikami, ze stabilną metalową podstawą jezdną do powierzchni dywanowych. Kolor: czarny lub inny wg potrzeb zamawiającego, w ilości - 15 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia min. 2-letniej gwarancji na dostarczane i montowane krzesła i fotele biurowe, jednak nie mniej niż gwarancja producenta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655) i spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych : a/ posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -zrealizowali z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat, (licząc do dnia wszczęcia postępowania ), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia na dostawy krzeseł i foteli biurowych o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto każde i posiadają dokumentację, że zostały wykonane należycie . c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata dokonana będzie w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być załączone następujące oświadczenia i dokumenty lub (w przypadku dokumentów) poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, c) wykaz zamówień ( minimum trzech ) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na dostawy krzeseł i foteli biurowych o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto każde, zawierające zakres, termin i miejsce realizacji wraz z dokumentami stwierdzającymi, iż dostawy wykonane zostały należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Obsługi Urzędu ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, pokój Nr 01 ( niski parter ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Obsługi Urzędu ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, pokój Nr 03 ( niski parter ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.