eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Remont budynku przy ulicy Sienkiewicza 13 A w Płocku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-21

Płock: Remont budynku przy ulicy Sienkiewicza 13 A w Płocku
Numer ogłoszenia: 280926 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244216 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku przy ulicy Sienkiewicza 13 A w Płocku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku przy ul. Sienkiewicza 13A polegającego między innymi na: remoncie klatki schodowej zgodnie z załączonymi przedmiarami, remoncie korytarzy na wszystkich kondygnacjach zgodnie z załączonymi przedmiarami, remoncie pomieszczeń biurowych na wszystkich kondygnacjach zgodnie z załączonymi przedmiarami, remoncie pomieszczeń wc na wszystkich kondygnacjach zgodnie z załączonymi przedmiarami,remoncie oświetlenia ogólnego i awaryjnego, remoncie instalacji elektrycznej w związku z przesuwaniem i likwidowaniem ścianek działowych zgodnie z załączonymi przedmiarami, wykonaniu sieci logicznej komputerowej i telefonicznej wraz z wydzieleniem zasilania strukturalnego w kanałach PCV wraz z osprzętem i elementami rozdziału energii zgodnie z załączonymi przedmiarami, montaż urządzeń sanitarnych. II. Opis stanu istniejącego 1. Ogólna charakterystyka obiektu Przedmiotowy budynek położony jest w Płocku przy ul. Sienkiewicza 13A. Właścicielem budynku jest Gmina Miasto Płock, w imieniu którego działa inwestor zastępczy, tj. Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku przy ul. Polnej 7. Budynek przy ul. Sienkiewicza 13A pierwotnie był obiektem mieszkalnym, lecz kilkanaście lat temu został przystosowany na internat szkolny. Budynek składa się z trzech kondygnacji nadziemnych oraz z użytkowej piwnicy. Ściany konstrukcyjne wykonane są z cegły pełnej grubości 28,42,50 i 52 cm, ścianki działowe w budynku wykonane są częściowo z cegły pełnej grubości 12 i 14 cm, częściowo z płyt gipsowo kartonowych na stelażu metalowym. Strop nad piwnicą żelbetowy o grubości 50 cm, nad parterem i I piętrem drewniany wsparty na belkach drewnianych wypełniony polepą glinianą o grubości 30 cm. Schody w części nadziemnej drewniane. Od spodu strop zabezpieczono przed ogniem płytą gipsowo kartonową GKF grubości 12,5 mm. Od strony poddasza strop pokrywa polepa gliniana o grubości około 20 cm . Konstrukcja dachu drewniana. Dach pokryty blachą dachówkową. Posadzki w pokojach biurowych i korytarzach wykonane są klepki drewnianej, w pozostałych pomieszczeniach z terakoty. Stolarka okienna na parterze i I piętrze drewniana, za wyjątkiem 2 szt dzwi balkonowych na I piętrze. Stolarka okienna na poddaszu PCV. Stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana systemowa. W budynku zamontowanych jest 8 sztuk drzwi metalowych przeciwpożarowych (po 2 sztuki na każdej kondygnacji). Tynki wewnętrzne i zewnętrzne w przeważającej części cementowo-wapienne, w pozostałej części gipsowe. W budynku w pomieszczeniach łazienek i w pomieszczeniu socjalnym istnieje wentylacja grawitacyjna. Budynek wyposażony jest w instalację: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, hydrantową, elektryczną, telekomunikacyjną, systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) ochrona całkowita oraz podłączenie jej do stacji monitoringu pożarowego PSP, oddymiania klatki schodowej (okno przeciwpożarowe), sygnalizatora dźwiękowego systemu sygnalizacji pożaru. Budynek posiada następujące instalacje zewnętrzne: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne, przyłącze cieplne, przyłącze elektryczne oraz instalację odgromową. III. Zakres robót W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano wykonanie następujących prac: wymianę stolarki okiennej na PCV o wsp. U<1,3 W/m2K (tylko w pomieszczeniu serwerowni w piwnicy) remont oświetlenia ogólnego i awaryjnego zgodny z przedmiarem robót (oprawy oświetleniowe i osprzęt elektryczny musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego), remont instalacji elektrycznej w związku z przesuwaniem i likwidowaniem ścianek działowych (oprawy oświetleniowe i osprzęt elektryczny musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego) ,wykonanie sieci logicznej komputerowej i telefonicznej wraz z wydzieleniem zasilania strukturalnego w kanałach PCV wraz z osprzętem i elementami rozdziału energii (kanały PCV wraz z osprzętem muszą zostać zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiającego), wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynku zgodnie z wymaganiami art. 62 Ustawy Prawo budowlane (nowo wykonanej jak i istniejącej) i przedłożenie kompletu protokołów z badania, montaż urządzeń sanitarnych zgodny z przedmiarem robót (urządzenia sanitarne muszą zostać zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiającego), ułożenie na istniejącym parkiecie we wszystkich pokojach biurowych paneli podłogowych w klasie min. AC5 o grubości min. 10 mm na podkładzie o grubości min. 3 mm wraz z wykonaniem listew przypodłogowych (materiały muszą zostać zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiającego), wymianę parkietu na klatce schodowej oraz korytarzach na I i II piętrze wraz z wykonaniem listew przypodłogowych (materiały muszą zostać zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiającego), wymianie parkietu na korytarzach na parterze na terakotę lub płytki gresowe z cokolikami wraz z przygotowaniem podłoża (materiał musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego), wymianę terakoty w części pomieszczeń na nową (materiał musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego - płytki ceramiczne powinny odpowiadać następującym normom: Glazura 3-4 wg. skali MOSHA; nasiąkliwość 18; Terakota 5 wg. skali MOSHA; nasiąkliwość <3;ścieraność III-IV)., demontaż ścianek działowych zgodnie z przedmiarami robót, montaż nowych ścianek działowych zgodnie z przedmiarami robót , poszerzenia istniejących otworów drzwiowych - zgodnie z przedmiarami robót, ułożenie miejscowe glazury na ścianach - zgodnie z przedmiarami robót (materiał musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego), wymiana drzwi wewnętrznych wraz z wymianą ościeżnic i poszerzeniem otworów - zgodnie z przedmiarami robót (materiał musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego), przecierka istniejących tynków zgodnie z przedmiarami robót, wykonanie gładzi gipsowej zgodnie z przedmiarami robót, malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi (na parterze,I i II piętrze) oraz farbami emulsyjnymi (w piwnicy) zgodnie z przedmiarem robót (materiał musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego), lakierowanie drewnianej stolarki drzwiowej - zgodnie z przedmiarem robót, demontaż istniejącej obudowy sufitów na klatce schodowej w celu uzyskania dostępu do drewnianej konstrukcji schodów i podestów, impregnacja powłokami malarskimi konstrukcji drewnianej schodów do stopnia trudno zapalnego, zabezpieczenie biegów schodowych od spodu płytą GKF 12,5 ognioochronną,demontaż istniejących tralek, belek i pochwytu drewnianych na schodach, montaż nowych (materiał musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego) tralek, belek i pochwytu drewnianych na schodach, malowaniu balustrad metalowych na balkonach i drabin zewnętrznych, remont schodów wejściowych od strony ulicy Gradowskiego zgodnie z przedmiarem robót, zakup i dostawa schodołazu kroczącego (Zamawiający dopuszcza zakup schodołazu kroczącego używanego sprawnego technicznie, na który Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji. Koszt naprawy i ewentualnej wymiany urządzenia w tym okresie obciąża Wykonawcę). Powyższy opis techniczny i wytyczne dotyczące realizacji obejmują najważniejsze elementy budowlane wykonywanego obiektu. Wykonawstwo robót remontowych realizowane być musi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz BHP, przy czym stosować się należy do wszystkich uznanych reguł sztuki budowlanej, a całość realizacji odpowiadać musi najnowszemu poziomowi techniki budowlanej. IV. Wymagania i uwagi a)Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji dla wykonanego przedmiotu zamówienia i dostarczone urządzenia licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.c)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. d) Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści wszelkiej dokumentacji na rysunkach czy w przekazanych przedmiarach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc stosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. innych marek producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom, itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, itp. opisanych za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia na rysunkach czy w przekazanych przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy Prawo zamówień publicznych opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ar. 30 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia: Załącznik Nr 6 Przedmiar robót remont budynku użytkowego przy ul. Sienkiewicza 13 A, Załącznik Nr 7 Przedmiar robót Montaż urządzeń sanitarnych, Załącznik Nr 8 Przedmiar robót Remont oświetlenia ogólnego i awaryjnego. Remont instalacji w związku z przesuwaniem i likwidowaniem ścianek działowych. Budowa sieci logicznej komputerowej i telefonicznej oraz wydzielonego zasilania sieci strukturalnej w kanałach PVC wraz z osprzętem i elementami rozdziału energii, Załącznik Nr 9 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik Nr 12 Wzór umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MISTMAR sp.j., ul. Kobylińskiego 21 A, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290240,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 270563,10

  • Oferta z najniższą ceną: 270563,10 / Oferta z najwyższą ceną: 390129,91

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.