eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kawęczyn › USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 330.000,00 PLN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Kawęczyn: USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 330.000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 280830 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254398 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kawęczyn, Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie, tel. 063 2885910, faks 063 2885940.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 330.000,00 PLN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca udzielenia długoterminowego inwestycyjnego kredytu bankowego na sfinansowanie rozbudowy połączonej z modernizacją stacji uzdatniania wody na warunkach określonych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowy kredyt będzie do dyspozycji Zamawiającego z chwilą zawarcia umowy. Uruchamianie przedmiotowego kredytu ma nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego złożony do Wykonawcy z 3-dniowym wyprzedzeniem. Odsetki są naliczane i podlegają spłacie w okresach kwartalnych od faktycznego stanu zadłużenia z tytułu niniejszego kredytu, począwszy od dnia 31 grudnia 2011r. CPV - 66 11 3000-5 Kredyt spłacany będzie w systemie rat malejących (stała rata kapitałowa)Kwota kredytu: 330.000,00 zł. Maksymalna wartość odsetek, prowizji i innych kosztów obliczona na dzień 31.05.2011r. przy następujących założeniach: - okres kredytowania 10 lat (40 rat) - wskaźnik WIBOR 1M na dzień 31.05.2011r równy 4,36% (wskaźnik stały w całym okresie kredytowania) - marża banku równa 1,50% (marża stała w całym okresie kredytowania) - prowizja równa 1,5% - spłata metodą rat malejących (stałych rat kapitałowych) wynosi: 99 107,25 zł (odsetki) + 4 950,00 zł (prowizja) =104 057,25zł -Okres kredytowania: 10 lat. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w ratach kwartalnych płatnych do ostatniego dnia roboczego ostatniego miesiąca danego kwartału kalendarzowego, w terminach i kwotach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 11). Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych określonych we wzorze umowy, lecz nie wcześniej jak w dacie pierwszej raty kapitałowej określonej w harmonogramie spłaty wymienionym we wzorze umowy (załącznik nr 11). -Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco. -Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przez podwykonawców. -Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. -Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. -Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. -Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. -Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Bank Spółdzielczy w Malanowie, ul Turecka 10,, 62-709 Malanów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104057,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112046,90

  • Oferta z najniższą ceną: 112046,90 / Oferta z najwyższą ceną: 112046,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.