eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Termomodernizację i adaptację budynku przy ul. Dworskiej 11.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Piotrków Trybunalski: Termomodernizację i adaptację budynku przy ul. Dworskiej 11.
Numer ogłoszenia: 280828 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135801 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizację i adaptację budynku przy ul. Dworskiej 11..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ul. Dworskiej 11. ROBOTY BUDOWLANE: - ocieplenie ścian zewnętrznych , - ocieplenie dachu styropapą i pokrycie dachu papą termozgrzewalną, - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej ze wspomaganiem, - wymiana wykładzin podłogowych we wszystkich pomieszczeniach, - zbicie zapleśniałych i zagrzybionych tynków oraz wykonanie nowych tynków cem.-wap kat.III- przyjąć należy na wszystkich ścianach i sufitach we wszystkich pomieszczeniach, - wymianę wszystkich drzwi wewnętrznych w tym drzwi wejściowych wewnętrznych (146x210cm). - rozbiórkę i wywóz posadzek z drewnianych z parkietu, wykonanie gładzi wyrównawczej z betonu zbrojonego siatką, - rozbiórka ścianek działowych, - wykonanie nowych ścian w WC dla niepełnosprawnych, - odgrzybianie wszystkich ścian sufitów i podłóg preparatem antygrzybicznym, - wykonanie pochwytów dla niepełnosprawnych wzdłuż całych ścian pomieszczenia nr 18, - kompleksowy remont pomieszczeń WC wraz z wymianą osprzętu, - malowanie ścian i sufitów, - montaż nawiewników okiennych we wszystkich oknach, - montaż kratek nawiewnych w drzwiach wejściowych, - wymianę drzwi wejściowych na nowe, - demontaż i montaż nowego daszku nad wejściem, - zbicie płytek klinkierowych płytek cokołowych, - wykonanie opaski wkoło budynku z płyt betonowych szerokości 60cm, - demontaż i montaż nowych balustrad i pochwytów, - demontaż i montaż krat okiennych na nowych wspornikach (kraty piaskować malowanie 2x podkład antykorozyjny 2 x farba chlorokauczukowa), - demontaż zbędnych masztów i uchwytów stalowych (dach i elewacje), - wykonanie nowej łazienki dla niepełnosprawnych w pomieszczeniu nr 15 (w tym, instalacje wod-kan, elektryczna ), - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - płukanie instalacji c.o. wraz z uruchomieniem istniejącej kotłowni olejowej, regulacja instalacji c.o., przegląd istniejącej kotłowni olejowej wraz z z instalacją c.o., - remont schodów i wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. UWAGA: Wszelkie wskazanie projektowe i kosztorysowe z nazwy wyroby należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Projektant dopuszcza wykonanie prac innymi materiałami z zastrzeżeniem, że nie odbiegają one, jakością i standardem od przyjętych w kosztorysie oraz dokumentacji projektowej. 2. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: Niezbędnym jest przed zgłoszeniem oferty szczegółowe zapoznanie się z warunkami terenowymi realizacji robót. Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu technicznego i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. W kalkulacji ceny uwzględnić wykonanie w 4 (czterech) egzemplarzach: - dokumentacji powykonawczej, - map inwentaryzacyjnych, - niezbędnych protokołów badań i sprawdzeń, Powyższe dokumenty powinny być przekazane Zamawiającemu celem sprawdzenia nie później niż na 7 dni przed planowanym odbiorem całości zadania. Wykonawca uzgodni kolorystykę elewacji z konserwatorem zabytków. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych w tym prądu i wody. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy lub równoważny , co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanym w dokumentacji tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej. Zgodę na zmianę w zastosowanych materiałach należy uzyskać przed wbudowaniem - potwierdzoną przez inspektora nadzoru...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAMAX P.Strojny, I. Strojna - Spółka Jawna, ul. Konstytucji 3 Maja 24, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 398202,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 379514,29

  • Oferta z najniższą ceną: 379514,29 / Oferta z najwyższą ceną: 585543,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.